Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Στο πλευρό του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΪΚΟΥ τάσσεται η Χρυσάνθη Καλαγγιά -Γενάρη

         Ξεκίνησε η "μάχη" των εκλογών στο Δήμο Ξηρομέρου παρά το γεγονός ότι απομένουν δέκα μήνες μέχρι τις κάλπες, καθώς θα διεξαχθούν τον Μάιο του 2019.
      Η κα Χρυσάνθη Καλαγγιά - Γενάρη τάσσεται στο πλευρό του Παναγιώτη Στάϊκου καθώς ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της με τον συνδυασμό του γιατρού.
     Παράλληλα ασκεί σκληρή κριτική στη δημοτική παράταξη του Δημάρχου κ. Γαλούνη, την οποία όπως δηλώνει ψήφισε στις προηγούμενες εκλογές, αλλά διέψευσε τις ελπίδες της.    
Αναλυτικά: 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
Χρυσάνθη Καλαγγιά - Γενάρη

       Στις προηγούμενες εκλογές ψήφισα Δυνατό Ξηρομερο γιατί πίστεψα πως  θα τα καταφέρνατε καλύτερα από τους άλλους.
-Εσείς όμως διαψεύσατε τις ελπίδες μου.
-Σας ρωτώ λοιπόν σε τι παιδικό σταθμό θα πάει του χρόνου το εγγόνι μου;
      Σε αυτόν που αφήσατε να γίνει το γκαζόν χώμα και το εγγόνι μου θα παίζει επάνω στις λάσπες και όχι στο γκαζόν όπως αρμόζει στην εποχή του 2020 και όχι χειρότερα από το 1970 όταν πήγαινα εγώ σχολείο.........


     
      Και επειδή δεν αισθάνομαι ότι με απογοητεύσατε μόνο, αλλά και με προσβάλετε με αυτές τις εγκαταλείψεις, που πέρασε ένα καλοκαίρι και δεν είχα ούτε ένα βράδυ νερό στο σπίτι μου και να πηγαίνω τα εγγόνια μου για μπάνιο στην θάλασσα και να πατάμε επάνω στις κοτρώνες μπροστά από το ξενοδοχείο Στράτος σε αυτό το πανέμορφο πλακόστρωτο, το οποίο είχε κατασκευάσει ο κύριος Στράτος όταν εγώ ήμουν κοριτσάκι, αποφάσισα στις επόμενες εκλογές να είμαι υποψήφια με τον συνδυασμό του γιατρού μας Παναγιώτη Στάικου.

Σας ευχαριστώ πολύ.
Αστακός 27/9/2018

Χρυσάνθη Καλαγγιά - Γενάρη






17 σχόλια:

  1. Είναι αυτονόητο οτι το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι είναι απόλυτα σεβαστό και δικαίωμα δημοκρατικό και ισότιμα για όλους μας.
    Εύχομαι στην αξιότιμη συνδημότισσά μας καλή επιτυχία στην νέα πολιτική της επιλογή.
    Απο κεί και πέρα θεωρώ και ως απλό μέλος της τοπικής μας κοινωνίας ότι η συλλογική προσπάθεια για την διαμόρφωση μιας ενιαίας εναλλακτικής συνθετότερης πρότασης-με κοινό πρόγραμμα και χωρίς υπέρμετρες προσωπικές φιλοδοξίες, έναντι της σημερινής λαθεμένης πολιτικής με τα γνωστά σε όλους μας αρνητικά αποτελέσματα, ειναι η καλύτερη και εγγύτερη λύση για το καλό της κοινωνίας του δήμου μας.
    Η προσπάθεια διαμόρφωσης μιας ενιαίας-συνθετόρης εναλλακτικής πρότασης, συνεχίζεται
    Ευχαριστώ !
    Σπύρος Ν. Γιαννέλης
    Αρχοντοχώρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τραβα αλλη μια τετραετία με τον αρετακια μεχρι να σου φτιάξει το νερό και μετα βλέπουμε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κατέβει ο Στάικος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω θα ρωτησω,η χρυσανθη και ο καθενας απο εμας,που κρινουμε,τι καναμε για το δημο σαν δημοτες του τοπου? Οπως και να εχει καλη επιτυχια στη συνδημοτισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΩΝ 08:26 ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΕΡΓΑ ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη Χρυσάνθη όπως και τον άνδρα σου τον καλό μου φίλο Νίκο για την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπο μου και να είστε σίγουροι πως θα δώσω και την ζωή μου αν χρειαστεί για να μην σαν διαψεύσω ,όπως και όσους με εμπιστευθούν .!!
    Μαζί μας ενώνει μια δυνατή οικογενειακή φιλιά που ξεκίνησε με τον αγαπημένο σου πατέρα Βασίλη και την μάνα σου Ελευθερία Καλλησώρα ,όταν γνωριστήκαμε στο Νοσοκομείο Παίδων που εγώ έκανε ως φοιτητής την Κλινική μου άσκηση στην Παιδιατρικη και εσείς είχατε εκεί σε πολύ δύσκολες ώρες την αδελφούλα σας Καλή ,η οποία είχε το όνομα της γιαγιά σας Καλής Καλλησώρα με την οικογένεια της οποίας διατηρούσα και διατηρώ μια δυνατή φιλιά και εγώ περνούσα κάθε μέρα όσο ήταν εκεί η Καλήτσα ,αλλά τελικά ο θεός την πήρε κοντά του από την παιδική ηλικία .
    Έτσι η φιλιά αυτή με τα χρόνια συνεχώς γινοταν πιο δυνατή και έχει φθάσει στο σημείο για εμένα η μάνα σου να είναι αδερφή μου και εγώ για εκείνη αδερφός της .!!!
    Αγαπητέ κύριε Γιαννέλη εγώ είμαι ανοικτός σε διάλογο με κάθε προοδευτικό και ανιδιοτελή άνθρωπο που αγαπά το Ξηρομερο και δεν έχω ιδέες υπεροψίας και εγωισμού ,αλλά συνεργασίας μέσα από συλλογική δράση για το καλό του τόπου μας και σε ευχαριστώ πολύ για τις πάντα εύστοχες και ευγενικές παρεμβάσεις σου .!!! Και σου υπόσχομαι να κάνω το παν για να διατηρηθεί το ήπιο και πολιτισμένο προεκλογικό κλίμα ,αφού από την πλευρά μου δεν θα υπάρξει ποτέ χαρακτηρισμός ή επιθετικός προσδιορισμός για κανέναν συνυποψήφιο μου ,γιατί για εμένα θα εινσι απλά συνυποψήφιοι και όχι αντίπαλοι και επειδή πίσω από κάθε συνυποψήφιο μου μπορεί να υπάρχει μια μάνα ,μια γυναίκα και παιδιά δεν υπάρχει περίπτωση να πω κάτι που θα τα πληγώσει ,ακόμη και αν δεχθώ προσωπική επίθεση ή χαρακτηρισμό δεν πρόκειται να ανταποδώσω .!!!
    Σας το υπόσχομαι .!!
    Όσο για σένα καλε μου φιλε που ζεις με το όνειρο και την ελπίδα ,ότι υπάρχει περίπτωση να μην κατέβω στις εκλογές ,σου λέω απλά και ευγενικά ,ότι ματαιοπονείς και η μόνη πιθανότητα είναι να κάνεις καμία προσευχή να με πάρει ο καλός θεούλης κοντά του .!!!!
    Με Εκτίμηση .!!!
    Παναγιώτης Σταικος απλά μέχρι την ώρα που θα ξεκίνησε η κατάθεση του υποψηφιοτήτων και τότε θα είμαι και επίσημα Υποφηφιος Δημαρχος για τον Δήμο Ξηρομέρου .!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Παναγιώτη Στάικο !
      Με τον καλόπιστο ανοιχτό δημοκρατικό διάλογο λύνονται καλύτερα σύνθετα προβλήματα και με την ισότιμη συμμετοχή όλων μας και χωρίς εξαίρεσεις και με μόνο κριτήριο την αναζήτηση των καλύτερων λύσεων σε θέματα της κοινωνίας του δημου μας.
      καλημέρα σε όλους μας !
      Σπύρος Ν. Γιαννέλης

      Διαγραφή
  7. Το Καλλισωρας με 2 λλ και ι κυριε Παναγιωτη. εχεις κανει λαθος! Με εκτιμηση ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΛΙΣΩΡΑΣ!!! Π.Δ.Κ.ΑΣΤΑΚΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΠΟΤΙ ΞΕΡΩ η ΦΙΛΕναδα μου η Ελευθερια δεν λεγεται καλησωρα αλλα ΜΠΑΚΑ μαθε πρωτα και μετα γραψε στσικε, μαλλον ταβαει το ονομα καλησωρας και επρεπε να γραφτει. Ειναι λανθασμενο ειπαμε...ΜΠΑΚΑ λεγεται η φιλεναδα μου οχι καλησωρα. Ευχαρηστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέ φιλε Πρόεδρε Νίκο με δυο λ το έχω γράψει , αλλά το έγραψα με η και όχι με ι όπως μου λες εσυ ,αφού στα ονόματα δεν υπάρχει ορθογραφία ,στην οποία έχω δηλώσει πως ποτέ δεν ήμουν καλός .
    Με εκτίμηση και αγάπη
    Παναγιώτης Σταικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη επιτυχία και Πρόεδρος Δ. Δ ΑΣΤΑΚΟΥ ο κ ΣΤΑΙΚΟΣ θα είναι ο επόμενος ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι όντως κοτρόνες οι πέτρες μπροστά από το ξενοδοχείο ,αποτελούν εμπόδιο για τους λουόμενους .
    Ελπίζω αν εκλεγείτε εσείς και ο συνδυασμός που θα ενταχθείτε, να μην δυσκολέψετε την ζωή των πολιτών παραχωρώντας ξανά το δημόσιο δρόμο ,ως αποκλειστικό πάρκιν για τους πελάτες του ξενοδοχείου και αποκλείοντας όλους τους υπόλοιπους παραθεριστές -κατοίκους , τιμωρώντας τους μάλιστα με κλήσεις ,όπως συνέβαινε 10 -11 χρόνια πριν,ξεσηκώνοντας πλήθος αντιδράσεων .
    Οι δημόσιοι δρόμοι θα πρέπει να είναι για όλους και δωρεάν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. KALHSORAS EINAI O GIORGOS K I ZWH KANENAS ALOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλλησορα μην τους ακους,εσυ παλι προεδρος θα εισαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο πουρναρας κ οΓιαννης με 2ν τι λεει για ολα αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο