Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Χρόνια Πολλά απο τον Αντώνη Πιτταρά

      Σε λίγες ώρες το 2011 θα είναι πλέον παρελθόν. Για πολλούς ήταν μια δύσκολη χρόνια που  θέλουν να την διαγράψουν απο τα εγκέφαλικά  τους κύτταρα  και ο μόνος τους φόβος είναι μην υπάρχει και συνέχεια σε αυτόν τον ακήρυχτο πόλεμο εναντίον της ανθρώπινης  αξιοπρέπειας....


     Επειδή εγώ όμως έχω μάθει να αναπολώ μόνο της καλές στιγμές της ζωής μου το 2011 ήταν απο τις καλύτερες χρονιές της μέχρι τώρα πορείας μου , όσο αντιφατικό και αν  φαίνεται. Μια εξαιρετική αναπτυξιακή πορεία της Green Aim της εταιρίας που ιδρύσαμε γεμάτοι όνειρα πριν από 2 χρόνια μαζί με τον  Ευάγγελο Αγγελάτο στον νομό Αιτωλοακαρνανίας  και πλέον εδρεύει  στην Πρωτεύουσα , αριθμόντας πολλές δράσεις , αναγνωρίζοντας τεράστια επιτυχία και έχοντας στο πλευρό μας αξιόλογους συνεργάτες και χιλιάδες υποστηρικτές.
    Την ίδια χρόνια ηγήθηκα στο νέο ιδρυθέν όμιλο Rotaract Δυτικής Ελλάδος, μια θέση ευθύνης που απαιτεί εκτός απο την όρεξη για δουλειά, ψυχή και δοτικότητα.
    Μέσα στο ίδιο έτος κατάφερα να ολοκληρώσω ακριβώς στην ώρα μου την πενταετούς φοίτησης σχολή μου στο Πανεπιστημιο Ιωαννίνων  και να συνεχίσω  τις σπουδες μου  σε Πανεπιστήμιο της Γερμανίας.
    Το 2011 γνώρισα  αξιόλογα και καταξιωμένα πρόσωπα με τα οποία επικοινώνησα ,συνεργάστηκα αντάλλαξα ιδέες , έμαθα απο αυτά και δημιούργησα.
    Όλα αυτά που έκανα το έτος που μας χαιρετάει  θα είναι η παρακαταθήκη για ένα ακόμη καλύτερο 2012.
    Έτσι πρέπει να σκεφτούμε όλοι μας. Πάντα υπάρχουν ωραίες στιγμές που τις δημιουργούμε εμείς, το θέμα είναι να τις απομονόσουμε. Είναι στο χέρι του καθενός να αισθανθεί δυνατότερος.
   Αυτές τις αγιές μέρες μπορούμε να κανούμε πολλά για να δώσουμε χαρά και ελπίδα στούς γύρω μας.
   Εύχομαι σε όλους σας χρόνια πολλά με όσες περισσότερες καλές στιγμές μπορείτε να διαχειριστείτε.

Αντώνης Πιτταράς
 Πρόεδρος Rotaract Δυτικής Ελλάδος
Διευθύνων Σύμβουλος Green Aim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο