Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ: Γράφει ο Αλέξανδρος Κυριαζής


Ετήσιο μνημόσυνο Χρήστου Γαζέτα
Χρήστο μου αγαπημένε, λίγο πριν παραβρέθηκα στο μεγάλο εσπερινό της αυριανής εορτής της μεγαλομάρτυρος Μαρίνας στο γραφικό της εκκλησάκι στον Αετό Ξηρομέρου ( του χωριού σου) . Προσπάθησα και το πέτυχα σ' αυτή τη θερμοσιακή λαίλαπα κόντρα ακόμη και στα εμπόδια που βάζουν τα γέρικα χρόνια μου.....

Ήθελα να προσευχηθώ εκεί σε εκείνες τις εικόνες σέ εκείνο το εκκλησάκι που το γένος σου υπήρξε ο μεγάλος κατασκευαστής δωρητής του . Ήθελα να ανάψω εκεί τα κεριά μου όπου βοηθούν και απαλύνουν τον προσευχόμενο από τη κοσμική ένταση της ζωής. Ακόμη εκεί να προσευχηθώ για την ανάπαυση της ψυχής σου καθώς λείπεις ένα χρόνο τώρα, από την οικογένεια , τους φίλους την άχαρη ζωή που με όλα της τα Κεφάλαια που συνθέτουν και δομούν τη ζωή, στην Πατρίδα και το Έθνος και που ευρίσκονται στο Ναδίρ της αποδομή τους .

Τέλος διάλεξα το εκκλησάκι αυτό διότι είναι το μέρος όπου οι τρεις συναντήσεις μας έχτισαν ακόμη μια φιλία που με έκαναν να αισθάνομαι ότι έχω δίπλα μου ένα αληθινό φίλο ένα παλληκάρι της εντιμότητας το οποίο καταξιωμένο επαγγελματικά βρέθηκε χωρίς καμία ανάσα καθυστέρησης στον τομέα του πολιτισμού όπου έδωσε τα πάντα χωρίς ανάσα .

Η βοήθειά σου προς τους πολιτιστικούς συλλόγους του κάτω Ξηρομέρου είναι δεδομένη και καρποφόρα και το "Χτίσιμο" του " ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΝΙΟΥΣ" που είναι ένα από τα σοβαρότερα και προοδευτικότερα. Σάϊτ του Νομού μας ( όπως ήταν και ο δικός σου χαρακτήρας) σε όλα τα επίπεδα με τη μεγαλύτερη ακροαματικότητα . Δυστυχώς όμως βάσκανος Μοίρα έκοψε το νήμα της ζωής σου πολύ πρόωρα στην πιο παραγωγική στιγμή. Μένει πίσω όμως .η Λίνα σου και το Βλαστάρι Σου από το ΄δένδρο του οποίου θα σας δώσει νέους καρπούς .

Όσο για μένα αντιλαμβάνεσαι Χρήστο μου ότι το τάχος του χρόνου θα με προλάβει ως έχει χρέος και επομένως γρήγορα θα ανταμώσουμε.. Βέβαια όσο είναι ακόμη εδώ η φωτογραφία σου στο ¨Ξηρόμερο θα δείχνει σε μένα ένα πολύ αγαπητό μου πρόσωπο ένα καθαρόαιμο αγωνιστή τον οποίον θα σέβομαι και θα αγαπώ. 
 ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ αγαπημένε μου ΧΡΗΣΤΟ

Αλέξανδρος Κυριαζής
mpampiini.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο