Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021

Γάκιας Τσέλιος : Έφυγες νωρίς! Γιατί ρε Χρηστο ;


Πέρασε κιόλας ένας χρόνος
Συναισθήματα που αφήνει πίσω του ένας αποχωρισμός παντοτινός, είναι θλίψη, απουσία, νοσταλγία στενοχώρια .....
Ο αποχωρισμός του φίλου του πατέρα του αδελφού, αυτός ήσουνα Χρήστο για μένα......

Έφυγες νωρίς και μου λείπεις Χρήστο

Ήσουν πάντα ο αρχηγός. Μπροστά εσύ και πίσω εγώ.

Ήσουν ατίθαση ψυχή, καθαρή , γεμάτη, αγάπη για μένα για τους φίλου σου για το Ξηρόμερο και για το χωριό σου τον Αετό Ξηρόμερου

Κάθε μέρα έρχεσαι στο μυαλό, στην σκέψη μου σαν να είσαι εδώ

Πόσο θα ήθελα να σε ξαναδώ, έστω και για λίγο. Πόσο θα ήθελα να σε ακούσω , έστω και λίγο.
Ξέρω είσαι δίπλα μου εγώ δεν σε βλέπω ,ξέρω ότι μου μιλάς, εγώ δεν σε ακούω
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος… ένας χρόνος όπου η απουσία σου, είναι αισθητή παντού

Έφυγες νωρίς

Έφυγες και σιώπησες.. και η σιωπή σου είναι τόσο δυνατή που κάνει κρότο ακόμα και θα κάνει για πάντα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο