Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή του νεοεκλεγέντος Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κωνωπίνα κ. Χρήστου Τίγκα


Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από  καρδιάς,  όλους τους συγχωριανούς μου, για την μεγάλη τιμή που μου έκαναν να με εκλέξουν Πρόεδρο του χωριού μας, δείχνοντας στο πρόσωπό μου  εμπιστοσύνη.
Οι εκλογές πλέον ανήκουν στο παρελθόν, όλοι μαζί ενωμένοι, μπορούμε να πετύχουμε πολλά, που θα είναι ωφέλιμα για το χωριό μας  και κατ΄ επέκταση για μας τους ίδιους......


Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, να φανώ αντάξιος αυτών των προσδοκιών και να εργαστώ με συνέπεια και αίσθημα ευθύνης, για την επίλυση των προβλημάτων του χωριού μας και τη βελτίωση  της καθημερινότητας των χωριανών μου.
Με εκτίμηση
 ΤΙΓΚΑΣ   ΧΡΗΣΤΟΣ
τηλ. 6944887818

       e-mailxritig@gmail.com

1 σχόλιο:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο