Με μια ξεχωριστή γιορτή που
θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στα πολιτιστικά δρώμενα του χωριού, θα
υποδεχθεί η Κατούνα την μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων!
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου
απο τις 06:00 μ.μ. στην πλατεία του χωριού θα στηθεί ένα εορταστικό σκηνικό που
θα τοποθετήσει στο εορταστικό κλίμα των εορτών μικρούς και μεγάλους!
Την ευθύνη
της διοργάνωσης έχει ο Πολιτιστικός Σύλλογος "Αρχαία Μεδεώνα" ο
οποίος εμπνεύστηκε και σχεδίασε την εν λόγω εορτή!
Ο Αη Βασίλης θα έρθει μέχρι
την πλατεία του χωριού για να μοιράσει δώρα ενώ θα τον συνοδέψουν νεράιδες και ξωτικά! Παράλληλα η
Φιλαρμονική του Δήμου Αμφιλοχίας θα παίξει Χριστουγεννιάτικες Μελωδίες!..........
Ένα μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο το οποίο θα στολιστεί θα ανάψει στην
πλατεία σηματοδοτόντας την έναρξη των εορτών!
Συνηθίζεται τέτοιες ημέρες διάφοροι φορείς να διοργανώνουν εκδηλώσεις και happenings προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να δώσουν ένα μήνυμα αισιοδοξίας και χαράς, ορμώμενοι από το πνεύμα των Χριστουγέννων, δηλαδή την χαρά και την ελπίδα που έφερε η γέννηση του Χριστού. Κυρίως αυτές οι εκδηλώσεις απευθύνονται σε παιδιά, όχι βέβαια κατά αποκλειστικότητα, αλλά συνήθως στήνουν έναν παραμυθένιο κόσμο βγαλμένο δυστυχώς όχι από τα παραδοσιακά ελληνικά παραμύθια, αλλά από αυτά που προβάλει το καταναλωτικό πνεύμα των δυτικών κοινωνιών, με ξωτικά, άη βασίληδες, δώρα, χρυσόσκονες κ.α. Βάζουμε καλό λογισμό και λέμε «Χριστέ μου, επειδή ήρθες στον κόσμο, τόσο πολύ χαίρονται οι άνθρωποι, που όλους αυτούς τους στολισμούς και τις γιορτές τις κάνουν για σένα». Επίσης, προσπαθούν να δώσουν χαρά στον συνάνθρωπο, γιατί εσύ μας είπες «ίνα αγαπάτε αλλήλους καθώς ηγάπησα υμάς» (Ιω. 15,12). Δεν μπορούμε όμως να δεχθούμε ότι μέσα σε περίοδο νηστείας και παραμονές Χριστουγέννων, πολιτιστικός σύλλογος με μέλη του βαπτισμένους ορθόδοξους χριστιανούς θα μοιράσει χοιρινό κρέας, αναβιώνοντας όπως διαφημίζει σε φυλλάδιό το έθιμο της τσιγαρίδας, το οποίο παραδοσιακά γίνεται μετά το τέλος της νηστείας. Η εντολή της νηστείας δόθηκε από τον Θεό στους πρωτοπλάστους όταν ήταν μέσα στον Παράδεισο. Ο Χριστός νήστεψε σαράντα ημέρες και νύκτες και δίδαξε γι αυτή. Δεν θες αδερφέ μου να νηστέψεις; Είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θέλεις. Μην παίρνεις όμως και τους άλλους στο λαιμό σου, γιατί Αυτός για τον οποίον γιορτάζεις τα Χριστούγεννα είπε πως «αυτός που θα σκανδαλίσει έναν από αυτούς που πιστεύουν σε μένα, είναι πιο συμφέρον γι αυτόν, να βάλει στον λαιμό του μια μυλόπετρα και να πέσει στην θάλασσα» (Μρ. 9,42). Ο Χριστός είναι καταδιωκόμενος από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η παρουσία του στον κόσμο. Τον κυνήγησε ο Ηρώδης και «η δίωξη αυτή αποδεικνύει ότι η άθεος ηγεσία του κόσμου (και όσοι επιδιώκουν την εξουσία) ενοχλείτε όχι μόνο από τα λόγια του Χριστού, αλλά και από αυτή ακόμα την παρουσία του» αναφέρει ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και συμπληρώνει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής «Ώ πόσον διεστραμμένη είναι η αγάπη της εξουσίας και ο φθόνος που προκαλείται από αυτήν, είναι η αρχή όλων των κακών». Γι αυτό ας προσέξουμε να μην γίνουμε σαν τον Ηρώδη. Να πλησιάσουμε τον νήπιο – Χριστό σαν τους βοσκούς και τους μάγους επειδή βλέπουμε σ΄ αυτόν την σωτηρία. Να ζήσουμε Χριστούγεννα με Χριστό! Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ που τα γράφεις αυτά έπρεπε να ρωτήσεις πρώτα αν θα γίνει το έθιμο της τσιγαριδας .Επίσης οι παπάδες που καταλύουν την νηστεία όΠοτέ τους γουστάρει και οποτε τους γουστάρει τρώνε τα σουβλάκια και τα Γλυκά. Αυτοί είναι ικανοί να διδάξουν το λόγο του Θεού; Περνουμε παράδειγμα από την Εκκλησία της κατούνας που το μόνο ποΥ ενδιαφέρει αυτούς που την υπηρετούν είναι το πώς θα φανούν στο ίντερνετ και πώς θα δείξουν ότι έχουν εξουσία και τελικά πως Θα διώξουν το Κόσμο από την Εκκλησία, και στην τελική Κύριε πρώτα πρέπει να εφαρμόζουν οι "πνευματικοί" γιατί μόνο πνευματικοί δεν είναι οι περισσότεροΙ το λόγο του Θεού και μετά να παίρνουν παράδειγμα οι άλλοι. Αλλά αναρωτιέμαι αλήθεια αυτοί όλοι που Το παίζουν πνευματικοι θα κοινωνησουν με ελαφρά την καρδία; Δεν έχουν βάρος μέσα τους; Άλλα έτσι είναι τα δικά μας δεν τα κοιτάζουμε ποτέ. Το πιο σωστό φίλε μου είναι να βγαίνεις να κυρητεις το λόγο το. Θεού όταν πρώτα εσύ τα κάνεις ΟΛΆ πράξη πρώτα αυτά που λέει ο Θεός και μετά να βγαίνεις να κάνεις την κρητική σου...νομίζω ότι κατάλαβες τι εννοώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΌ ΣΎΛΛΟΓΟ ΜΕΓΑΛΕ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ . ΕΊΝΑΙ ΝΈΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΩΞΟΙ ΠΟΥ ΜΕΓΆΛΩΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΊ ΑΠΟ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΔΉΘΕ. ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.. ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΉΣΕΙ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ.. ΤΗΝ ΏΡΑ ΤΗΣ ΚΡΊΣΗΣ ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΘΟΥΝ ΌΛΑ ΜΕΓΆΛΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΉΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΕΚΕΊΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΈΧΟΥΝ ΝΗΣΤΙΣΗΜΑ; ΒΆΛΤΕ ΕΝΑ ΧΈΡΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ.. ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΈΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγχαρητηρια σε αυτην την κινηση του συλλογου ρε παιδια αφηστε την κατινια οταν γινεται κατι καλο για να χαρουν υα παιδια μαε αυτες τις μερες και να δωσει και λιγι ζωη στο χωριο μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΜΦΩΝΩ ΝΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαπα άσε τον κοσμάκη ήσυχο. Σας βλέπουμε ποιοι είστε και ποιοι ήσασταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον φίλο 9:49 με πολύ love!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι μωρέ ο παπάς σας εφτεξε...
Δεν βλέπετε τι γίνετε γύρο μας!!!
Υπάρχουν και άλλα πράγματα να ασχοληθείτε που είναι ωραιότερα και απολαυστικότερα από την κατινιά – κακία – κουτσομπολιό… το s…
ΧΡΗΣΤΟΣ...
Κατούνα μου ομορφο χωριο. Πως σε εχουν καταντησει ενας μέρος κακών ανθρώπων; Χωρίς πιστευω, χωρίς ντρόπη χωρίς αξιοπρέπεια. Πορνεία, μοιχεία,ληστείες και τόσα αλλα.Μια εκκλησία σου έχει απομείνει κι αυτη τη πολεμούν με τρόπο ηλεκτρονικό γιατί δεν έχουν τα κότσια να αντιμετωπίσουν κατάμουτρα την αλήθεια. Τους αγώνες που γίνονται για τα παιδία μας, να βγούν στη κοινωνία σωστοί άνθρωποι δεν το βλέπετε; τι κακό είναι ένας αγώνας για να πλησιάσουμε και να γνωρίσουμε τον Χριστό μέσα από την εκκλησία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι πολυ....
Απάντηση προς τους αγνώστους - γνωστούς: 8.04 – 8.19μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέποντας το σχόλιο σας κ. κα. Ανώνυμε-η, παρατηρώ κακία και εχθρότητα προς τον Ιερέα και τους συνεργάτες της Ενορίας του Αγίου Αθανασίου. Για ποίον λόγο αυτό το σχόλιο; η κακία; ο εγωισμός, η αντιπάθεια που βγάζετε τόσο έντονα γι αυτούς τους ανθρώπους; Είμαι χρόνια που λείπω από το χωριό μου όπως και άλλοι πολλοί και παρακολουθώ από το internet τις εξελίξεις της πατρίδος μου της γενέτειράς μου ΚΑΤΟΥΝΑΣ, βλέπω συνέχεια αυτή την διαστροφή όπου έχει επικρατήσει φτιάχνοντας τα λεγόμενα ¨Νυχτομάγαζα¨ στην πλατεία του χωριού μου σκοτώνοντας έτσι όνειρα νέων ανθρώπων αφού παραμυθιάζονται από ανήθικες γυναίκες όπου δουλεύουν σε αυτά τα μαγαζιά, παντρεμένους (κυρίους) της διαφθοράς να ¨σαλιαρίζουν¨ και να το παίζουν ¨ ότι κάποιοι είναι¨ μέχρι το πρωί και το ξημέρωμα να γυρίζουν στα σπίτια τους ¨άφραγοι¨ και τα παιδιά τους να μην έχουν να φάνε ούτε τον ¨επιούσιων¨ είναι και μερικοί φραγκάτοι δε λέω, όπου άλλοι έχουν διαλυμένες οικογένειες και άλλοι μαζί με τις γυναίκες τους και φίλους μαζί κάνουν αίσχη και ανωμαλίες μέχρι πρωίας. Ας κάνει ο καθένας στη ζωή του ότι θέλει όπως το θέλει και με οποιοδήποτε τρόπο κανείς θέλει, αλλά, να τα βάζει κανείς με την Εκκλησία τους παπάδες και τους ανθρώπους του Θεού δεν το ανέχομαι! Και εγώ με τη σειρά μου αμαρτωλός είμαι και πολλά έχω κάνει στη ζωή μου αλλά την κατηγορία, την πονηριά ,τον εγωισμό, το ψέμα δεν το ανέχομαι! Μιά καλή προσπάθεια γίνεται και από την μεριά της ενορίας μας σε αυτό το χωριό και αυτή θέλετε να την κατακρίνετε να την πολεμήσετε! ( τα λεγόμενά σας τα λέγουν και όχι εγώ) Λέτε, στη συνέχεια των σχόλιών σας ότι είστε και εσείς Χριστιανοί. Ποίος το αμφισβήτησε αυτό; Το να λες για την Εκκλησία(παπάδες +++) δεν είναι Χριστιανικό! Χριστιανικό είναι να μην έχεις αντιπάθεια, κακία για άτομα που διακονούν την Εκκλησία, o κόσμος δεν είναι μόνον αυτός που σκεπάζει το κεραμίδι μας, αλλά όλος ο κόσμος, όλοι οι άνθρωποι. Επίσης λέτε, ότι ασχολούνται συνέχεια με το internet και την προβολή τους, αν θέλετε να μάθετε αυτοί οι άνθρωποι προβάλουν το έργο που γίνετε σε αυτή την ενορία, προβάλουν το χωριό μας, τις διάφορες πνευματικές, φιλανθρωπικές εκδηλώσεις – δραστηριότητες όπου διοργανώνουν άψογα θα έλεγα και όχι τους εαυτούς τους, βλέπεις για κάποιους που έχουν συνηθίσει στη λαμογιά και στην ψευτοδιπλωματία είναι παράξενο ,αλλά έτσι είναι! Στη συνέχεια λέτε ότι δεν είναι του πνεύματος αλλά των σουβλακίων, ΕΕΕ! Λοιπών ποιος άνθρωπος δεν τρώει; αυτοί τρώνε (από ότι λέτε) σουβλάκια και όχι ανθρώπους όπως εσείς κ. κα ανώνυμε – η, διότι τα γραφόμενά σας δια λυσσαλέα επρόκειτο και όχι για Χριστιανικά λόγια σωστού Χριστιανού, όπως αποκαλείτε τον εαυτόν σας! Επίσης να ξέρετε ότι ο θεός αγάπη είναι (ο Θεός αγάπη εστί) και εσείς να προσπαθήστε να εφαρμόζεται ως καλοί Χριστιανοί το πρότυπο του Χριστιανού τον ίδιο τον Χριστό στη ζωή σας. Στην 2α παρουσία θα ισχύσει: Μην κρίνεις για να μην κριθείς… από τον δίκαιο κριτή που είναι ο θεός!
Ελπίζω όταν έρθω για Χριστούγεννα να βρεθούμε να τα πούμε. Θα είμαι εκεί που συχνάζω και θα πίνω το γνωστό ποτό μου!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Αθήνα.
Να το δημοσιεύσετε…
Απάντηση προς τους αγνώστους - γνωστούς: 8.04 – 8.19μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέποντας το σχόλιο σας κ. κα. Ανώνυμε-η, παρατηρώ κακία και εχθρότητα προς τον Ιερέα και τους συνεργάτες της Ενορίας του Αγίου Αθανασίου. Για ποίον λόγο αυτό το σχόλιο; η κακία; ο εγωισμός, η αντιπάθεια που βγάζετε τόσο έντονα γι αυτούς τους ανθρώπους; Είμαι χρόνια που λείπω από το χωριό μου όπως και άλλοι πολλοί και παρακολουθώ από το internet τις εξελίξεις της πατρίδος μου της γενέτειράς μου ΚΑΤΟΥΝΑΣ, βλέπω συνέχεια αυτή την διαστροφή όπου έχει επικρατήσει φτιάχνοντας τα λεγόμενα ¨Νυχτομάγαζα¨ στην πλατεία του χωριού μου σκοτώνοντας έτσι όνειρα νέων ανθρώπων αφού παραμυθιάζονται από ανήθικες γυναίκες όπου δουλεύουν σε αυτά τα μαγαζιά, παντρεμένους (κυρίους) της διαφθοράς να ¨σαλιαρίζουν¨ και να το παίζουν ¨ ότι κάποιοι είναι¨ μέχρι το πρωί και το ξημέρωμα να γυρίζουν στα σπίτια τους ¨άφραγοι¨ και τα παιδιά τους να μην έχουν να φάνε ούτε τον ¨επιούσιων¨ είναι και μερικοί φραγκάτοι δε λέω, όπου άλλοι έχουν διαλυμένες οικογένειες και άλλοι μαζί με τις γυναίκες τους και φίλους μαζί κάνουν αίσχη και ανωμαλίες μέχρι πρωίας. Ας κάνει ο καθένας στη ζωή του ότι θέλει όπως το θέλει και με οποιοδήποτε τρόπο κανείς θέλει, αλλά, να τα βάζει κανείς με την Εκκλησία τους παπάδες και τους ανθρώπους του Θεού δεν το ανέχομαι! Και εγώ με τη σειρά μου αμαρτωλός είμαι και πολλά έχω κάνει στη ζωή μου αλλά την κατηγορία, την πονηριά ,τον εγωισμό, το ψέμα δεν το ανέχομαι! Μιά καλή προσπάθεια γίνεται και από την μεριά της ενορίας μας σε αυτό το χωριό και αυτή θέλετε να την κατακρίνετε να την πολεμήσετε! ( τα λεγόμενά σας τα λέγουν και όχι εγώ) Λέτε, στη συνέχεια των σχόλιών σας ότι είστε και εσείς Χριστιανοί. Ποίος το αμφισβήτησε αυτό; Το να λες για την Εκκλησία(παπάδες +++) δεν είναι Χριστιανικό! Χριστιανικό είναι να μην έχεις αντιπάθεια, κακία για άτομα που διακονούν την Εκκλησία, o κόσμος δεν είναι μόνον αυτός που σκεπάζει το κεραμίδι μας, αλλά όλος ο κόσμος, όλοι οι άνθρωποι. Επίσης λέτε, ότι ασχολούνται συνέχεια με το internet και την προβολή τους, αν θέλετε να μάθετε αυτοί οι άνθρωποι προβάλουν το έργο που γίνετε σε αυτή την ενορία, προβάλουν το χωριό μας, τις διάφορες πνευματικές, φιλανθρωπικές εκδηλώσεις – δραστηριότητες όπου διοργανώνουν άψογα θα έλεγα και όχι τους εαυτούς τους, βλέπεις για κάποιους που έχουν συνηθίσει στη λαμογιά και στην ψευτοδιπλωματία είναι παράξενο ,αλλά έτσι είναι! Στη συνέχεια λέτε ότι δεν είναι του πνεύματος αλλά των σουβλακίων, ΕΕΕ! Λοιπών ποιος άνθρωπος δεν τρώει; αυτοί τρώνε (από ότι λέτε) σουβλάκια και όχι ανθρώπους όπως εσείς κ. κα ανώνυμε – η, διότι τα γραφόμενά σας δια λυσσαλέα επρόκειτο και όχι για Χριστιανικά λόγια σωστού Χριστιανού, όπως αποκαλείτε τον εαυτόν σας! Επίσης να ξέρετε ότι ο θεός αγάπη είναι (ο Θεός αγάπη εστί) και εσείς να προσπαθήστε να εφαρμόζεται ως καλοί Χριστιανοί το πρότυπο του Χριστιανού τον ίδιο τον Χριστό στη ζωή σας. Στην 2α παρουσία θα ισχύσει: Μην κρίνεις για να μην κριθείς… από τον δίκαιο κριτή που είναι ο θεός!
Ελπίζω όταν έρθω για Χριστούγεννα να βρεθούμε να τα πούμε. Θα είμαι εκεί που συχνάζω και θα πίνω το γνωστό ποτό μου!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Αθήνα.
Να το δημοσιεύσετε…
ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΥΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΧΑΡΑ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΛΙΓΗ ΧΑΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΧΑΛΑΜΕ ΑΣ ΔΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΠΑΛΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΚΑΤΟΥΝΑ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΣΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΣΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΤΟΥΝΙΩΤΙΣΣΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ ΠΙΑ ΜΕ ΟΣΑ ΕΙΔΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ! ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΟΤΕ Η ΚΑΤΟΥΝΑ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΘΙΜΑ? ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΜΑΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ,ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ, ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΛΟΓΟ ΘΕΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ!! ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί κατουνιώτες ντρέπομαι που διαβάζω αυτά τα σχόλια. Το έργο του ιερεα σας ειναι πολύ μεγάλο, εσείς μάλλον είστε τυφλοί απο την αμαρτία και δεν βλέπετε το έργο το οποιο κανει ο συγκεκριμένος ιερέας...!!! Γνωρίζω και εδώ στον Αστακό αλλά και σε άλλα μέρη τα οποια επισκέπτεται, κηρύτει λογο θεού χωρίς κανένα ώφελος δικό του. Σκέφτηκες ο κόσμος δεν εχει ουτε τα απαραίτητα να αγοράσει ενώ εσείς ασχολήστε με με φρου φρου και αη βασίλιδες!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίσω από ανωνυμίες όλοι μιλάμε και λέμε ότι θέλουμε.... Γιαυτό.... όποιος έχει κάποιο πρόβλημα να το πει δημόσια... ☧
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα θα φανερωθούν την μέρα της κρίσης, και ευτυχισμένος είναι αυτός που γέρνει στο μαξιλάρι του και κοιμάται με ήσυχη την συνείδησή τους. ΌΛΑ ΜΑ ΌΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΉ ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΘΟΥΝ. ΚΑΥΕ ΚΑΤΕΡΓΆΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ.ΠΟΝΑΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΉ ΕΙΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας πείραξαν τα φρούτα φόρου και αρώματα; Τουλάχιστον ο Σύλλογος κάνει κάτι αφιλοκερδώς για τα παιδιά να τους δώσει λίγο χαρά. Eπίσης αφού ο κόσμος πεινάει και τα παιδάκια τι κάνει γι αυτό η Εκκλησία ότα. Το καλοκαίρι ισοπεδώνονται στην πλατεία και τρώνε τα κρέατα και τα γλυκά και γύρω ο κόσμος κοιτάει νηστικός; Και αν δεν υπήρχε έθιμο τέτοιο στην Κατούνα τώρα θα υπάρχει, ΜΠα γιατί ενοχλείστε εσείς οι ανεξάρτητοι της Εκκλησίας; Επειδή δεν μπορείτε να δείξετε κι εδώ την εξουσία σας; Και όταν κάνει κάποιος έργο δεν χρειάζεται να βγαίνει να διατυμπανίζει, πρέπει να αφήνεις τον κόσμο να αναρωτηθει ο κόσμος Ποιος το κάνει και έπειτα να τον επιβραβεύσει. Αλήθεια όλοι αυτοί που κάνουν μαθήματα φροντιστηρίου στην εκκλησία μπορούν να μας πουν τι πτυχία έχουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα σχόλιο για τον αρχικό προγραμματισμό γιορτής τσιγαρίδας εξελίχθηκε σε έκφραση κακεντρεχών σχολίων, ανθρώπων οι οποίοι είναι οφθαλμοφανές ότι ενοχλούνται από το έργο της τοπικής Εκκλησίας της Κατούνας και κυρίως από τον εφημέριό της, καθώς επίσης ότι μάλλον βρίσκονται γενικότερα σε σύγχυση αναλογιζόμενος την ορθογραφική και συντακτική σύγχυση που επικρατεί σε όσα γράφουν. Από την άλλη υπήρξε και αντίλογος, πράγμα ενθαρρυντικό, γιατί αν λάβει κανείς υπόψη την μικροπρέπεια που εκφράστηκε, τουλάχιστον απογοητεύεται. Δεν γνωρίζω τον συντάκτη του πρώτου σχολίου, αλλά είναι φανερό ότι δεν εξέφρασε δικές του απόψεις, αλλά την θέση της Εκκλησίας για το θέμα της νηστείας καθώς και λόγια ιερών Πατέρων. Επίσης, δεν «έπιασε στο στόμα του», τον διοργανωτή Σύλλογο, όπως γράφθηκε, με σκοπό να κατακρίνει το έργο τους, απλά διαχώρισε τη θέση του σαν μέλος της Εκκλησίας. Ξέρετε, δεν είναι κατακριτέο όταν στα θέματα πίστεως θέτουμε τις κόκκινες γραμμές και ομολογούμε Χριστό. Από την άλλη, τα μέλη του Συλλόγου ορθά μετέθεσαν την εκδήλωσή τους και τους συγχαίρω που έπραξαν το αυτονόητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζω προσωπικά τον π. Νεκτάριο Τριάντη από το Πανεπιστήμιο και έχω επισκεφθεί το χωριό σας αρκετές φορές μιας και η καταγωγή μου είναι από την περιοχή. Παρακολουθώ τα τοπικά σας νέα μέσω διαδικτύου. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ορισμένοι τρέφουν και εκφράζουν τόσο μίσος στο πρόσωπο του ιερέα. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στην ερμηνεία του της β’ προς Τιμόθεον Επιστολής του Απ. Παύλου γράφει: «Δεν γνωρίζεις τι είναι ο ιερέας; Είναι ο αγγελιοφόρος του Κυρίου˙ διότι μήπως λέγει δικά του πράγματα; Εάν τον υποτιμάς, ουσιαστικά δεν υποτιμάς αυτόν αλλά το Θεό. Και πως γίνεται γνωστό ότι ο Θεός τον χειροτόνησε, καθώς λέγεται: Εάν δεν ενεργεί ο Θεός δι’ αυτών, ούτε πνευματικό καθαρισμό έχεις, ούτε των ιερών μυστηρίων μπορείς να μετέχεις, ούτε χαίρεσαι τις ευεργεσίες των ευλογιών˙ άρα δεν είσαι καν Χριστιανός» και στους «Περί Ιερωσύνης» λόγους του αναφέρει: «Οι ιερείς έλαβαν εξουσία τέτοια, την οποία ο Θεός ούτε στους αγγέλους, ούτε στους αρχαγγέλους έδωσε». Δεν τα λέω εγώ αλλά ο Ιερός Χρυσόστομος. Τα χέρια του ιερέα πρέπει να τα ασπαζόμαστε γιατί πιάνουν τον Χριστό στην Αγία Τράπεζα και να τον τιμάμε γιατί «δανείζει» τη γλώσσα και τα χέρια του σε Αυτόν. Εμείς επειδή τα έχουμε ισοπεδώσει όλα όχι μόνο δεν τιμάμε την Αγία Ιερωσύνη αλλά γινόμαστε φωτιά να κάψουμε παπάδες και δεσποτάδες. Ο εφημέριος του Ι.Ν. Αγίου Αθανασίου Κατούνας μόνο πνευματικό, κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο έχει να προσφέρει. Κατηχητικά σχολεία νέων, σχολές γονέων, βυζαντινής μουσικής, αγιογραφίας, κύκλους Αγίας Γραφής, εξομολόγηση, κηρύγματα, τράπεζα τροφίμων, ενισχυτική διδασκαλία και τόσα άλλα, αρκεί να επισκεφθεί κανείς το blog του ναού (που και αυτό κατηγορούν) και να δει όλα όσα εκεί συμβαίνουν. Να μην λιθοβολείτε ορισμένοι την Εκκλησία και να μην την λέτε «παραμάγαζο» γιατί κανένας ιερέας δεν μπορεί να την μετατρέψει σε κάτι τέτοιο, επειδή έχει κεφαλή της τον Χριστό. Εκκλησία είναι η σύναξη των πιστών με σκοπό την θέωση και κέντρο της την Θεία Ευχαριστία. Ανήκω στην Εκκλησία σημαίνει παίρνω μέρος στην λειτουργική σύναξή της. Δεν νοείται χριστιανός έξω από τη θεία λατρεία, και ιδιαίτερα όποιος δεν συμμετέχει στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, όπου προσκομίζουμε με μετάνοια την αμαρτία μας για να μεταμορφωθεί σε αγιότητα, όπου προσφέρουμε άρτο και οίνο και λαμβάνουμε Σώμα και Αίμα Χριστού. Αν όλα αυτά μας μοιάζουν ιστοριούλες ή θεωρίες τότε συμβαίνει κάτι πολύ σοβαρό. Είμαστε πνευματικά νεκροί. Ένα νεκρό σώμα δεν μπορεί να μυρίσει, δεν μπορεί να ακούσει, δεν μπορεί να γευτεί. Έτσι να προσέχουμε να μην κατηγορούμε την Εκκλησία και όσους την διακονούν, ιδίως τους ιερείς, διότι (πάλι θα αναφερθώ στον Ιερό Χρυσόστομο) «η Ιερωσύνη δεν καλύπτει τα πάθη του ανθρώπου, αλλά μάλλον τα αποκαλύπτει», τα καθιστά δηλαδή εμφανή, όπως η φωτιά δοκιμάζει τα μέταλλα. Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!
Ελπίζω όταν έρθω για Χριστούγεννα να βρεθούμε να τα πούμε. Θα είμαι εκεί που συχνάζω και θα πίνω το γνωστό ποτό μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Αθήνα.
Να το δημοσιεύσετε…
16 Δεκεμβρίου 2013 - 12:24 μ.μ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΥΤΑ..... Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ....ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ... ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΒΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ Ε ΝΟΥΜΕΡΟΟΟΟ !!! ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ...
Βρέ παιδιά μην τρώγεστε τζάμπα! Ο παπάς του Χωριού μας (Κατούνας) δεν είπε τίποτα για την εκδήλωση της τσιγαρίδας… ποιος το είπε αυτό; Ο Άνθρωπος ασχολείται με καλύτερα και ποιό ουσιώδεις πράγματα… από τα πατσά και τα γουρούνια… Μην τρελαθούμε! Ίσα ίσα που τον ξέρουμε ότι είναι μέσα σε εκδηλώσεις όχι μόνο για την Εκκλησία, αλλά και σε κοινωνικές εκδηλώσεις! Επειδή η κάθε μία πίνοντας τον καφέ της λέει μαζί με τις άλλες όλες τις κατινιές… ηρεμίστε κορίτσια σας καταλάβαμε! ΓΡΑΦΕΤΕ ότι, σας πειράζει που ο παπάς μαζί με την παρέα του τρώνε κρέατα και γλυκά… Τι λες ρε, αλήθεια! πειράζει κ αυτό; Πάντως τα δικά σας καραγκοζιλίκια δεν κάνουν και άλλα ΠΟΛΛΑ! Και τα πτυχία τους όπως λέτε ότι δεν έχουν και απορείς... να πάς να ρωτήσεις καλύτερα!!! Γιατί από κουβέντες ξέρω και γω να λέω! Αλλά τη κάθομαι και ασχολούμαι με βρομιές και κοπριές σαλονιών! Α! και για την 2α παρουσία που λες συνέχεια, τόσο της Εκκλησίας έγινες ξαφνικά και προσπαθείς να σώσεις τον κόσμο; γιατί τόσο ενδιαφέρον; Κοίτα πρώτα εσύ το δοκάρι που έχεις στο μάτι σου και υστέρα του άλλου την αγκίδα… όσο για την Ανωνυμία θα σου την αποκαλύψω όταν έρθω ΚΑΤΟΥΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ηρεμίσεις λίγο λέω γω γιατί θα σε κάνουν αγνώριστη απ’το ξύλο…
Με συγχωρείς αλλά, η συμπεριφορά σου με αναγκάζει…
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 11:31ΜΜ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΝΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΣ. Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ,ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΗ ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΤΟΥΝΑ? ΣΩΠΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ,ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ Ε? ΤΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΔΕ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ? ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ? ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΣ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ.... ΕΠΕΙΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ! ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙΣ,ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ... ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΟΥΝΑΣ ΤΙ ΠΤΥΧΙΑ ΕΧΟΥΝ???ΤΕΛΟΣ, ΣΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ.... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΥΣΙΟ (ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι άπο Αγρίνιο κατουνιωτης όμως. Αυτό που έχω να πω είναι λυπάμαι πραγματικά και για την Εκκλησία που διώχνει με αυτόν τον τρόπο τους πιστούς αλλά και για όλους εσάς που τα βάλατε με ανθρώπους που θέλουν να δείξουν κάτι άλλο στο χωριό μας. Να φέρουν κάτι όμορφο στα παιδιά μας. Λυπάμαι πολύ. Δεν είναι αγάπη αυτή, άλλη αγάπη δίδαξε ο Χρήστος, και επιτέλους αγαπάτε αλλήλους! Αυτό είπε ο Χρηστος μας. Όχι τα καλά και συμφέροντα. Ο καθένας ας προσφέρει ότι και όσα μπορεί
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος 4:30
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλύτερο νούμερο από σένα δεν νομίζω να είμαι… UFO!
Ο¨ Χριστός¨ θέλει με ι (γιώτααα) όχι με η (ήταααα) ανοίξτε και κανένα λεξικό!
Κατά τα άλλα τα πτυχία, σας πειράζουν…
Ανώνυμε 4.30 όταν μιλάς για Χρήστο αναφέρεσαι στον μπάρμπα σου? Γιατί εαν μιλάς για Χριστό θα ήξερες πως η αγκαλιά της Εκκλησίας είναι ανοιχτή για όλους και όλοι οι πιστοί εκεί καταφεύγουν. Θερμή παράκληση, όσοι χρησιμοποιούν το όνομά Του να το γράφουν σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμά συγχαρητήρια στον Σύλλογο. Επιτέλους αυτοί που το καλοκαίρι κοίταζαν νηστικοί αυτούς που έτρωγαν κρέατα και γλυκά,τώρα το χειμώνα με την πρωτοβουλία αυτή, θα χορτάσουν τσιγαρίδες!
ΑπάντησηΔιαγραφήmperdebete thn βουρτσα με[π....]alo eklisia kai olo silogos.asxoliuitai me kati alo paliokatines
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 60 ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΔΥΟ ΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΤΛΛΟΓΟΥ.ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ.ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αντιθεση με πολλους συντηρητικους κυκλους της Κατουνας , θα επρεπε να δουμε την προσπαθεια του πολιτιστικου συλλογου 'αρχαια μεδεωνα' ως ενα τροπο να συμβαλουμε πολιτιστικα στις δραστηριοτητες της κοινοτητας μας και αναδειξουμε την αυριανη γιορτη. Θα επρεπε να επαινεσουμε τα παιδια και τους ενηλικες που προσπαθησαν να οργανωσουν την γιορτη και να δουμε καλοπροαιρετα την ολη προσπαθεια. Ας αφησουμε τα μιση και τις εχθροτητες, μερες που ειναι και ας στιριξουμε την προσπαθεια του συλλογου.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω μπορω να γραψω και επωνυμα γιατι δεν φοβαμαι και δεν κρυβομαι απο κανεναν να σταματησετε τελος παντων να ασχολειστε με τον ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΔΕΩΝΑ διοτι ο καθενας απο εσας δεν ξερει τι λεει και τι γραφει...κουμανταδωρους και νταβαντζηδες δεν θελω αμα ηθελα θα ασχολιομουν απο την αρχη μαζι σας...λυπαμαι πολυ αλλα αυτα δειξατε συμφωνα με τα γραφομενα και τα λεγομενα σας....ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ....
ΑπάντησηΔιαγραφήE! Όχι και οι παππάδες δούλοι του Θεού ! Ήμαρτον ! Από τη πολύ προσευχή και κυρίως τη νηστεία , οι περισσότεροι έχουν πάθει τυμπανισμό, θυμίζουν παιδάκια κατοχής. Το κουτσομπολιό και οι διαβολές (-λιές) είναι το προσφάϊ τους . Δοκίμασε : 1ον.Μη δώσε μπαξίσι σε τρισάγιο, και άμα ξαναδείς παππά, φέξε μου.2ον Δώσε μπαξίσι σε παππά, και να δεις πότε εξαφανίζεται. Λοιπόν, άλλο οι θρησκεία και η πίστη, άλλο οι εκπρόσωποί της επί γης. Κι αυτοί, άνθρωποι αμαρτωλοί είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΩΣ εκ πεποιθήσεως
Πατριώτες Ειρήνη Υμίν. Μπορούν να γίνουν και τα δύο. Οι νηστεύοντες , ας συμμετέχουν στην ωραία εκδήλωση και δεν χρειάζεται να φάνε τσιγαρίδες. Ο σύλλογος ας φροντίσει να έχει και κάτι νηστίσιμο , σαλάτες , πατατοσαλάτες , κλπ, ξέρουν οι νοικοκυρές. ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ. Όλα αυτά τα κατινίστικα και των αντιφρονούντων δεν έχουν καμμιά σχέση με τη Θρησκεία, το Πολιτισμό, και το Χωριό μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΛΛΟΓΕ....ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ(ΕΝΠΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ)ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ......ΔΕΝ ΛΕΩ ΩΡΑΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΝ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΤΟΥΝΙΩΤΗΣ ΕΙΜΑΙ....ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΤΗΣ....ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά, ο διάλογος μου κάνει "κακό χωριό τα λίγα σπίτια"....δε καταλαβαίνω κίολας την αντιπαράθεση ανάμεσα στο σύλλογο και την εκκλησία..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία είναι "εν τω κόσμω τούτω" αλλά όχι "εκ του κόσμου τούτου". Γι'αυτό αγκαλιάζει όλο το κόσμο και οποιαδήποτε κοσμική αντιπαράθεση στο όνομά της είναι μακριά από τη φύση της και την αποστολή της.
Οι σύλλογοι, οι ομάδες πολιτών και οι παρέες που δρουν στο δημόσιο χώρο αποτελούν εκφράσεις της κοινωνίας "εκ του κόσμου τούτου". Η δράση τους κρίνεται σε σχέση με τα αποτελέσματα και όχι από τις εκτιμώμενες προθέσεις. Αν καταφέρνουν να κάνουν τη ζωή των συμπολιτών λίγο καλλίτερη, αξίζει το κόπο...κι ότι δίνει χαρά στα παιδιά...
Η Εκκλησία ως Σώμα Χριστού και εν Χριστώ κοινωνία ενεργεί λυτρωτικά μέσα στον ιστορικό χωροχρόνο. Η «θέωση» ο μοναδικός στόχος της εν Χριστώ υπάρξεως ενεργείται μέσα στην ιστορία και όχι σε μια μεταϊστορική πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, ο λόγος της δεν είναι απλώς θρησκευτικός, αλλά καθολικός. Όπως κανένας δυισμός – δυαλισμός (σώμα-ψυχή) δεν νοείται στην θεώρηση του ανθρώπου έτσι και ποιμαντικά δεν διακρίνονται τα προβλήματα του ανθρώπου σε «πνευματικά» και «κοσμικά». Τα μέλη της Εκκλησίας είναι πολίτες της κοινωνίας, μέσα στην οποία αναπτύσσουν την δραστηριότητά τους, αλλά και διακυβεύεται η σωτηρία τους. Κάθε πράξη αγιάζει ή το αντίθετο τον άνθρωπο. Και βέβαια αγκαλιάζει όλο τον κόσμο. Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήο συγγκεκριμενος συλλογος δεν φωτογραφιζεται σε καμμενα σπιτια και ουτε διαφημιζει την δυστυχια του αλλυ για να το καρπωθει ως προσωπικη προβολη του! Βεβαια καταλαβαινουμε πως η αγωνια που υπηρχε πριν την εκδηλωση ηταν μεγαλη φανηκε απο τα πολυπληθη σχολια εδω αλλα η απογοητευσυη επισης για την επιτυχια της εκδηλωσης φανηκε απο τα σχολια τα οποια συνεχιζουν! Οποιος εχει κριση και αποψη καταλαβαινει ποιος κανει κατι για αυτοπροβολη και ποιος κανει κατι με σκοπο να προσφερει πολιτιστικα στον τοπο του! Και για να τεκμηριωνουμαι οτι λεμε αναφερουμε ως χαρακτηριστικο παραδειγμα Συλλογο της περιοχης που ελαβε πριμοδοτηση με ενα μεγαλο ποσο για τις ημερες (απο ΟΤΑ) που στοχο ειχε οχι να ενημερωσει η να ψυχαγωγησει μερος της τοπικης κοινωνιας , αλλλα να προβαλει μια αποτυχημενη εκδοση που ειχε φυσικα ονοματεπωνυμο! Αυτα για να γινουμε οσο το δυνατον πιο συγκεκριμενοι! Η ζηλεια , ο φθονος και η αλαζονεια ειναι στοιχεια που περιγραφουν το μοναδικο και συγκεκριμενο ανωνυμο δηθεν σχολιαστη , που σερνεται ως σκουληκι στο διαδυκτιο και στα ξηρομεριτικα μππλοκ για να ξεφορτυωνεται τα κομπλεξ του και να παρουσιαζει το ποσο πλεον μειωτικα και μειονεκτικα αισθανεται απεναντι σε αλλες προσπαθειες που γίνονται στην περιοχη του! Το συγκεκριμενο ερπετο το οποιο μεταμορωνεται αλλαζοντας γραμματοσειρες σε διαφορετικους σχολιαστες εχει μονο ενα στοιχειο σταθερο στα γραφομενα του που τον κανει αναγνωρισιμο! Το στοιχειο στο οποιο αναφερομαστε ειναι το αισθημα κατωτεροτητας που βγαζει για τον εαυτο του , επιχειρωντας να μειωσει συγκεκριμενα προσωπα και παραγοντες της τοπικης μας ζωης που δεν τον αποδεχονται αφου εχουν γνωση οι φυλακες! Το τελευταιο διαστημα ελπιζει σε νεκρανασταση την οποια ευελπιστει πως θα επελθει μεσα απο την επικρατηση συγκεκριμενων πολιτικων συνθηκων! Ετυχε καποιοι να του δωσουν μια ελαχιστη σημασια το τελευταιο διαστημα και θεωρει οτι ετσι θα επισωθει. Αγνοει ομως δυο πραγματα!
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον οτι την μικρη και π[οταπη του παρουσια την γνωριζουν απλα χρησιμοποιειται ιδιως για να μην ειναι απεναντι τους
και 2ον πως η πολυποθητη του ανασταση δεν θα ερθει αφου δεν θα επικρατησουν ουτε για αστειο οι συνθηκες που ονειρευετε .
ακομα ομως και να επικρατησουν θα εχει την τχυη που του αξιζει και του επιφυλασουν οι κατα τον ιδιο προστατες που ομως δεξια και αριστερα σε συζητησεις τους τον εξορκισζουν και τον αφοριζουν απο πανω τους!
Σε λιγους μηνες η σε λιγες εβδομαδες δεν θα ασχολειται κανεις με την φυσικη του παρουσια αλλα και με την κοινωνικη του δραση που πλεον δεν υποστηριζεται απο κανενα θεσμικο και πρωτιστως απο τον ιδιο τον κοσμο.
Οταν ομως καποιος σου εχει γυρισει την πλατη δεν σου φταιει ο αλφα ΄ή βητα.Ψαχνεις τις ευθυνες στον αυτο σου και στις πραξεις σου!
προς τον ανωνυμο 12:24μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ενημερώνουμε λοιπον αγαπητε μου
που δεν εισαι απο την Κατουνα (χαχαχα) οτι ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ " ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΔΕΩΝΑ" σκοπο του ειχε και εχει και θα εχει ΜΟΝΟ, με ακους ΜΟΝΟ την προσφορα ...καταλαβαινεις τι σημαινει αυτη η λεξη ΠΡΟΣΦΟΡΑ ..προσφερω στον συνανθρωπο μου.Και ελα να κανεις και μια βολτα στο χωριο μας αφου δεν το επισκεπτεσαι συχνα για να δεις πως εγινε η γιορτη μας! α και κατι αλλο : οταν ειμαστε ενωμενοι ολοι σε μια αγκαλια και εχουμε αγαπη για τα ιδια πραγματα ΤΟΤΕ φιλε μου να εισαι σιγουρος οτι μπορουμε να κανουμε πολλα παρα πολλα !!! Και κατι τελευταιο ...εμεις εχουμε μαθει να βαζουμε το χερι στην τσεπη μας και να χαλαμε απο τον ιδρωτα μας για κατι συλλογικο .....δεν εχουμε μαθει να τα παιρνουμε χοντρα απο διαφορους οπως Ο.Τ.Α και τ.λ.π. Οπως καποιοι αλλοι ...δεν λεμε καλοδεχουμενα ειναι απο τον οποιοδηποτε αλλα εμεις δεν ζητιανευουμε !!! και δεν θα ασχοληθουμε αλλο μαζι σου ΑΝΩΝΥΜΕ ! εμας μας φτανει η αγαπη που εχουμε για το χωριο μας και τα παιδια μας και μας γεμιζει η αγαπη που απλοχερα μας επιστρεφουν !!!!!αντε για υπνο τωρα !
AN EIXE H OXI APOTYXIA H EKDHLVSH FANHKE TIPOTE ALLO HMOYN ME TO PAIDI MOY EKEI KAI OLA HTAN TELEIA GIA EMAS POY DEN MPOROYME NA PAME STIS MEGALES POLEIS GIA NA XAROYN TA PAIDIA MAS
ΑπάντησηΔιαγραφή