Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Πως εντοπίστηκε o παράνομος καπνός στο Ρίβιο (φωτό)

         Στα ίχνη κυκλώματος παράνομης παραγωγής και πώλησης καπνού φέρεται να βρίσκεται το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, όπως προκύπτει από τη σύλληψη ενός άνδρα στην Αιτωλοακαρνανία στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν 160 κιλά καπνού!
      Η διαδικασία που ακολουθούσε για την παρασκευή του καπνικού προϊόντος ήταν εξαιρετικά μεθοδευμένη, γεγονός που αποδεικνύει ότι πρόκειται για «επαγγελματία», ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι είχε δημιουργήσει ειδικό χώρο στην αυλή του σπιτιού του προκειμένου να φέρνει εις πέρας τις παράνομες ενέργειές του χωρίς να γίνεται αντιληπτός.................



    «Είχε δημιουργήσει έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ο οποίος ήταν υπόγειος και έτσι δύσκολα μπορούσε να τον αντιληφθεί κάποιος. Υπήρχαν πληροφορίες σχετικά με την δράση του, έτσι όταν οι ελεγκτές πέρασαν την πόρτα της οικίας του ήταν προετοιμασμένοι» εξηγούν στελέχη του ΣΔΟΕ στο zougla.gr.

Οι έρευνες και το «λαβράκι»
    Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή στο σπίτι του στο χωριό Ρίβιο στο Ξηρόμερο Αιτωλοακαρνανίας, εντοπίστηκαν αρχικά 100 κιλά φρέσκου λεπτοκομμένου καπνού και μία αυτοσχέδια μηχανή κοπής του (χαβάνι).
       Ακολούθησε αυτοψία στο χώρο έξω από το σπίτι όπου και εντοπίστηκε ένας καλά κρυμμένος αποθηκευτικός χώρος περίπου 14 m2 τον οποίο ο συλληφθείς χρησιμοποιούσε για την κοπή του καπνού.
          Ο εν λόγω χώρος είχε χτιστεί με τούβλα και επίχρισμα της υπερυψωμένης βεράντας του σπιτιού του, διαστάσεων περίπου 7 μέτρων μήκους και 2 μέτρων πλάτους. Επιπλέον, όπως διαπιστώθηκε είχε σκάψει ένα λαγούμι προκειμένου η είσοδος να μην γίνεται αντιληπτή.
      Εντός του χώρου αυτού, βρέθηκαν και τα υπόλοιπα κιλά της ποσότητας καπνού, συνολικού βάρους 60 κιλών. «Το δωμάτιο ήταν πολύ καλά κρυμμένο και δύσκολα μπορούσε να το αντιληφθεί κανείς. Υπάρχουν ενδείξεις ότι ο εν λόγω άνθρωπος ίσως αποτελεί μέλος κυκλώματος εμπορίας λαθρεμπορίας καπνού. Οι έρευνες συνεχίζονται». 
       Οι ποσότητες του καπνού δεσμεύτηκαν και σφραγίστηκαν από κλιμάκιο του ΣΔΟΕ που πραγματοποίησε τις έρευνες. Η υπόθεση ερευνάται από τις αρμόδιες αρχές ενώ ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.επισημαίνουν καλά ενημερωμένες πηγές.

Ρεπορτάζ: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος, Μυρτώ Τσάβαλου

zougla.gr
http://www.agrinionews.gr/






1 σχόλιο:

  1. Η ώρα έντεκα ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ στην ΠΕΝΕΙΑ
    και μου την πέφτουνε δυο τύποι με στολή
    κι ενώ μου παίρνουν τα χαρτιά και τα στοιχεία
    αναρωτιέμαι γιατί μ’ έστησες ΖΩΗ

    Έκανε κρύο και φυσούσε με μανία
    κι εγώ φορούσα μια κουκούλα και παλτό
    άλλο δεν ήθελαν κι οι τύποι στη γωνία
    μου την πέφτουν και με κάνουν τσακωτό

    Ήρεμα ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης
    ήρεμα ήρεμα είμαι το θύμα ΑΦΡΑΓΓΙΑΣ
    Ήρεμα ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης
    ήρεμα ήρεμα είμαι το θύμα ΑΦΡΑΓΓΙΑΣ

    ΧΡΟΝΙΑ έντεκα στημένος στην ΠΕΝΕΙΑ
    και μου την πέφτουνε δυο τύποι με στολή
    από μικρό παιδί με δέρνει η ατυχία
    και τώρα βρέθηκες στο δρόμο μου ΑΝΑΚΑΜΨΗ κι εσύ

    Εσύ επέμενες γι’ αυτό το ραντεβού
    όλα δικά σου τα θέλεις μια ζωή
    εγώ σου έλεγα να πάμε κάπου αλλού
    και να που βρέθηκα για σένα στο κελί

    Ήρεμα ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης
    ήρεμα ήρεμα είμαι το θύμα μιας ΔΟΛΙΑΣ αγάπης
    Ήρεμα ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης
    ήρεμα ήρεμα είμαι το θύμα μιας ΔΟΛΙΑΣ ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο