Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Καταγγελία του ΚΩΣΤΑ ΓΑΛΑΝΗ: Αντιμετώπισα προπηλακισμούς, ύβρεις και απειλές, σε δημόσιο χώρο, μετά την παραίτησή μου από την προεδρία του ΝΑΟΑΣ!!

Προπηλακισμούς, ύβρεις και απειλές, σε δημόσιο χώρο, μετά την παραίτησή μου από την προεδρία του ΝΑΟΑΣ, καταγγέλει ο Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Κώστας Γαλάνης με το συνδυασμό του Γιάννη Τριανταφυλλάκη...
Αναλυτικά...

Φίλες και φίλοι!
      με την επικοινωνία μας αυτή θα ήθελα να εκφράσω την αντίθεσή μου με όσα συνέβησαν εις βάρος μου το τελευταίο διάστημα. Αυτό θα είχε μικρή σημασία, αν ήταν κάτι προσωπικό. Θεωρώ όμως ότι έχει να κάνει με το γενικότερο κλίμα, ενόψει εκλογών, και την τακτική ορισμένων.
          Είναι γνωστό με ποιο τρόπο ματαιώθηκε η αυτοτελής κάθοδος μου στις εκλογές, με την απαίτηση αλλαγής του ονόματος του συνδυασμού μου, την αναγκαστική προσθήκη προσώπων και την "υφαρπαγή" συνεργατών μου. Και, το χειρότερο, αντιμετώπισα προπηλακισμούς, ύβρεις και απειλές, σε δημόσιο χώρο, μετά την παραίτησή μου από την προεδρία του ΝΑΟΑΣ...........



   Επίσης, μόνο δείγμα πολιτικού πολιτισμού δεν είναι η προσπάθεια κάποιων να με απαξιώνουν ή να θέλουν να με παρουσιάσουν γραφικό κλπ. 
       Μπορεί άραγε να είναι άξιος να κατέχει ηγετικές θέσεις κάποιος που δεν ασκεί κριτική σε πολιτικό επίπεδο, αλλά επιχειρεί να μειώσει την αξιοπρέπεια του άλλου, χωρίς ίχνος σεβασμού;

        Δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου σωτήρα της πόλης όπως άλλοι. Με αγάπη στον τόπο μου υπηρέτησα με ανιδιοτέλεια από υπεύθυνες θέσεις το κοινό καλό και είμαι πάντα διατεθειμένος να βοηθώ, με όσες δυνατότητες διαθέτω, τους συμπολίτες μου και γενικότερα τον τόπο που γεννήθηκα και αγάπησα.
        Ο κ. Τριανταφυλλάκης και οι συνεργάτες του, μου έκαναν την τιμή να με συμπεριλάβουν στο Γενικό ψηφοδέλτιο και να έχω έτσι τη δυνατότητα να συνεχίσω τον αγώνα μου.

Σας ευχαριστώ 
Με τιμή
Κώστας Γαλάνης

33 σχόλια:

  1. αφου υπαρχουν υβρεις και προπηλακισμοι στο προσωπο σου καισε δημοσιο χωρο γιατι δεν τους ονομαζεις και να τους κανεις και μυνηση να ξέρει και ο κόσμος που σε ψηφίζει μιας και εισαι δημοσιο προσωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΥΡΙΕ ΓΑΛΑΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΤΑΥΡΩΝ? ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΑΣ? ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ! Ο ΑΣΤΑΚΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΡΙΕ ΓΑΛΑΝΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μας πει ο κύριος Γαλανης όταν 2 μέλη του Ναοας τον αποκαλούσαν Κωστάκη της παραλίας ,το ένα μέλος μάλιστα είναι αυτός όπου κι στηρίζει τώρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντροπή σου ,είσαι για λύπηση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας αππκαλεσε "καπως""_????Ακριβως οπως σας αποκαλουαε ο σημερινος αρχγγος σου;;;;Τι ξαφνικος ερωτας με την πλευρα των τεως βολεμενων¡!!?!!!!!!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουδείς αχαριστοτερος εκ του ευεργηθεντος κύριε Γαλανη και δε δαγκώνουμε το χέρι που μας ταιζει,αυτό λέγεται στη καλύτερη αχαριστία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΝΤΟΥΣ ΤΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΟΥ ΓΑΛΑΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί δεν έκανες μήνυση Κώστα;φοβήθηκες κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί δεν έκανες μήνυση Κώστα;φοβήθηκες κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΏΣΤΑ ΑΔΕΛΦΈ ΜΟΥ ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΈΝΕ
      καλύτερα να αδικηθείς, παρά να τρέχεις στα δικαστήρια με μηνύσεις
      άκουσε με και δεν θα χάσεις

      Διαγραφή
  11. πάψε να μιλάς πια και την υστατη στιγμή΄,θα σου κάνει καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασε μας ρε Κωστάκη , καταλαβαίτω , τελείωσες .
    Από λαμόγια μπουχτίσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάμε γερά Κώστα. Φοβούνται και τον ίσκιο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οτι και να πεις ο κόσμος γνωρίζει πολύ καλά Κώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωπα,τώρα δεν μας λες καλά Κώστακη.
    Ποιος σου έθεσε πίεση να αλλάξεις όνομα;
    Ο συνδυασμός δικός σου δεν είναι ;
    Η μήπως κρύβεις κάτι που δεν μας το λες.
    Πληροφορίες λένε ότι υπάρχει κάτι χειρόγραφο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Κωστας Γαλανης ειναι εντιμος ανθρωπος .Εχει σημαντικη προσφορα στον τοπο και δεν επιτρεπονται τετοιες συμπεριφορες σε βαρος. Του απο επαγγελματιες πολιτικους και εκκολαπτομενους νεαρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΥΡΙΕ ΓΑΛΑΝΗ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΩΘΟΥΝ ΣΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΣΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΩΣΤΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ. ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ. ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ. ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΤΡΑΜΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κωστάκη δεν είσαι εντάξει !!! Εμένα μου είπαν αλλά δεν θυμάμαι ρε γαμότο Ποιός ήταν!! ότι εσύ τους έχεις ενοχλήσει ... Ενώ τα παιδιά τραγουδούσαν κάποια ωραία τραγουδάκια και πέρασες εσύ και τούς χάλασες το κέφι.. φίλε μου δεν είσαι καθόλου εντάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριε Γαλανη πρεπει κανεις να γνωριζει τι ατομα εξηπηρετουσες την τελευταια επταετια .ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Κώστας Γαλάνης είναι έντιμος άνθρωπος. Έχει σημαντική προσφορά στον τόπο και δεν επιτρέπονται τέτοιες συμπεριφορές σε βάρος του από "επαγγελματιες" πολιτικούς και εκκολαπτομενους νεαρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έτσι θέλουν να εκλεγουν πάλι,με ύβρεις και απειλές κατα πάντων. Ελπίζω να ξυπνήσει ο κόσμος και να τους μαυρίσει... Διέλυσαν το δήμο και θέλουν να ξαναβγουν. Λόγο ντροπή δε βλάπτει ρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κώστα μόλις τέλειωσει το παιχνιδάκι σου, πάλι πίσω απ τα πανταζακια θα τρέχεις.. Κι εσύ και το αφεντικό σου... Μην νομίζεις ότι τρώμε κουτόχορτο και σας πιστεψαμε ξαφνικά... Χαλαρωστε με τη λασπολογια και πείτε μας εσείς τόσα χρόνια τι κάνατε στον έρμο τόπο αντί να τον διαβαλλεται και να τον καταστρέφετε.
    Αρκετά πια να κουνάτε δάχτυλα. Κουνήστε στα πρόσωπα σας όλοι οι υποψήφιοι εκτός παο κριτική, πότε κάνατε την αυτοκριτική σας. Θες τώρα να μας βγάλεις σκάρρο το ναοας? Όταν έτρωγες σε χάλαγε? Εγώ θυμάμαι επί πρ της προεδρίας σου είχες εξαφανίσει όλα τα διαφημιστικά του ναοας προς τους εκλεκτούς σου φίλους.... Τσάμπα πράμα βρήκες... Το ίδιο και Τωρα Κωστάκη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε αυτό το περιστατικό ήμουν μπροστά. Είδα με τα ίδια μου τα μάτια όλα αυτά που λέει ο κύριος Γαλάνης. Ντροπή και αίσχος έχω να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν σε έχουν ανακοινώσει ακόμη,εσύ από μόνος σου έκανες δυο ανακοινώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κε Κώστα Γαλάνη εγώ δεν είμαι ούτε με τον Γαλούνη ούτε τον Τριανταφυλλάκη ούτε με τον Στάϊκο ούτε την Λαϊκή Συσπειρωσή και με κανένα UFΟ ή ψώνιο.
    Κανε αυτό που νομίζεις εσύ και ας τους να σε χαρακτηρίζουν όπως αυτοί θέλουν.
    Έχεις την πολιτική σου αξία ως πολιτης αρκεί το βαθύτερο κίνητρο σου να είναι ανιδιοτελές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΤΩ. ΤΑ. ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ. ΑΠΟ. ΤΟ. ΓΑΛΑΝΗ . ΠΑΝΤΑΖΗ ΕΣΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ. ΟΛΑ. ΕΙΣΑΙ. ΕΝΑ ΦΙΔΙ ΚΟΛΟΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 12.00π.μ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΦΟΥ ΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΙ ΔΕΡΝΩΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΟ ΒΑΘΎΤΕΡΟ ΚΊΝΗΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΊΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ η ΣΥΜΒΟΎΛΟΥ η ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΈΡΟΥΜΕ.
    ΕΊΝΑΙ ΚΑΤΙ ΆΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΌΡΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΜΑΣ
    ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΩΣ ΨΗΦΟΦΌΡΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΆ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΊΑΣ, ΤΟ ΚΊΝΗΤΡΟ ΤΟΥ ΚΆΘΕ ΥΠΟΨΗΦΊΟΥ
    ΕΠΟΜΈΝΩΣ Ό,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΊΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ 100 % ΣΊΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΉΦΟ ΜΑΣ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΠΆΝΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΌ, ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΜΑΣ ΠΕΠΟΙΘΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΨΗΦΟΥ ΣΙΣ ΚΆΛΠΕΣ



    ΑπάντησηΔιαγραφή

  30. Καλή επιτυχία Κώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το γεγονός ότι ο κ.Γαλάνης ήθελε να κατέβει με τον Φάρο του είναι νομίζω γνωστό, όπως και το ότι στην πορεία οι υποψήφιοι του "δέχτηκαν πιέσεις" κι επέλεξαν άλλο γνωστό συνδυασμό.
    Ο άνθρωπος δέχτηκε τιμητική πρόταση από τον κ. Τριανταφυλλάκη και συμπαρατάχθηκε.
    Τέλος, ο κ. Στάικος τον απαξίωσε με υποτιμητική αναφορά.
    Ο κ.Γαλάνης και αλήθειες λέει κι έντιμος είναι και αγαπάει τον τόπο.
    Το παραμύθι να τελειώνει λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο