Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Θανάσης Μαυρομάτης: Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου


       Ο Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Νεκτάριου Φαρμάκη, Θανάσης Μαυρομμάτης έγραψε στο προσωπικό του προφίλ ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλους όσους ήταν δίπλα του σ αυτόν τον αγώνα.......
διαβάστε το:  

              Στα μισά αυτού του υπέροχου ταξιδιού, οφείλω να κάνω μια στάση για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου, στους φίλους μου και τους συνεργάτες που με συντρόφευαν όλο αυτό το καιρό.....


        Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνυποψηφίους μου για τον καθαρό τους αγώνα στο πλευρό του Νεκτάριου Φαρμάκη.
        Και ένα μεγαλύτερο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με τη ψήφο σας δώσατε πνοή στο κοινό μας όραμα. Ποιο είναι αυτό ;
Ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας και τη περιφέρεια.
Το ταξίδι όμως δε
ν τελειώνει εδώ. 


      Την ερχόμενη Κυριακή σας καλώ όλους στις κάλπες να φωνάξουμε πάλι " ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ".            Να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση ότι η περιφέρεια και ο νόμος δεν αντέχουν άλλη περιθωριοποίηση.
 Η περιφέρεια και ο νόμος αξίζουν κάτι καλύτερο.
     Και την επομένη των εκλογών οφειλουμε και το χρωστάμε στον μέλλον μας, να πανηγυρίζουμε την εκλογή του Νεκτάριου Φαρμάκη στην θέση του περιφερειάρχη.
   Εικόνα για τη σταυροδοσια και το προσωπικό μου αποτέλεσμα δεν έχω ακόμη.
       Σας υπόσχομαι όμως, οποίο και είναι αυτό, να μην σταματήσω ούτε στιγμή να αγωνίζομαι για το καλό του τόπου και να προσφέρω στα κοινά.



Να είμαι πάντα αυτός που ήμουν.
"Ο δικός σας Θανάσης".
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο