Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΖΩΓΑΣ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ



Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους συγχωριανούς μου, τα ξαδέρφια μου, τα ανίψια μου, τους φίλους μου  και όλους τους δημότες Ξηρομέρου που με τίμησαν με την ψήφο τους.

Με ταπεινότητα και Σεμνότητα θα είμαι πάντα δίπλα τους σε ότι  χρειαστούν. Υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα ιδανικά, τις αρχές, τις Αξίες, την Τιμιότητα και την Ειλικρίνεια.
 Τίποτα δεν έχει τελειώσει , ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ  και κοιτάμε μπροστά για το καλό του Δήμου μας και το μέλλον των παιδιών μας.
Με τιμή
Νίκος Ζώγας
Πρόεδρος  Τ. Κ. Παλαιομάνινας και
Υποψήφιος  Δημοτικός Σύμβουλος Ξηρομέρου  
με τον Συνδυασμό της Ντίνας Σαμαρά 

«Το Ξηρόμερο  Αλλάζει – Επιλογή  Ευθύνης»

4 σχόλια:

  1. τελικά ο κ. Ζώγας εκλέχτηκε ή όχι δημοτικός σύμβουλος; κι ρωτάμε γιατί δεν αποσαφηνίζεται απ την ευχαριστήρια επιστολή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπομονη 5 χρονια ειναι θα περασουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμεις ευχαριστουμε για οσα εχεις κανει ΝΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί και 10 χρόνια αλλά πάλι εμείς ευχαριστούμε για όσα έχεις κάνει Νίκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο