Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Ευχαριστίες από την Δημοτική Σύμβουλο Κουμανδράκη-Σαμαρά Ντίνα.

«Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ’ την καρδιά μου όλους αυτούς τους ανθρώπους, γνωστούς και άγνωστους σε μένα, που στήριξαν και εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους τον συνδυασμό μας –ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ - και εμένα προσωπικά . Και θέλω να τους ευχαριστήσω διπλά, γιατί με την ψήφο τους με τίμησαν και με ανέδειξαν πρώτη σύμβουλο του συνδυασμού μας, Το μέγεθος της ευθύνης μου απέναντι τους, απέναντι σε όλο το νέο διευρυμένο Δήμο είναι μεγάλο και θα ανταποκριθώ σε αυτό με σεβασμό και πολλή δουλειά. Η πρωτιά αυτή που μου έδωσαν αποτελεί πολύτιμο εφόδιο, για να συνεχίσω να ασχολούμαι με τα κοινά με μεγαλύτερη διάθεση για προσφορά.
Να ευχαριστήσω τους Ξηρομερίτες και τις Ξηρομερίτισσες , που με τόσο κατηγορηματικό τρόπο στάθηκαν κοντά μου αλλά και όλους όσους, ακόμη και αν δεν με ψήφισαν, είχαν ένα καλό λόγο συμπαράστασης να πουν στην προσπάθειά μου αυτή. Η εμπιστοσύνη αυτή με συγκινεί και με τιμά. Θέλω να σας βεβαιώσω ότι, με ευθύνη, συνέπεια και προσωπική έγνοια θα το ανταποδώσω με τον καλύτερο τρόπο με τον ακατάπαυτο καθημερινό μου αγώνα. Ο μεγάλος αυτός αγώνας για τον δήμο μας είναι το ξεκίνημα μιας καινούριας πορείας, δίνει την ελπίδα στους πολίτες του Ξηρομέρου ότι μπορούν να είναι περήφανοι για την επιλογή τους, ότι το αύριο μπορεί να είναι καλύτερο από το χθες.
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου».
Κουμανδράκη – Σαμαρά Ντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο