Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Προέδρου ΤΕΕ Αιτ/νίας Λίνου Μπλέτσα, με το συνδυασμό του Νεκτάριου Φαρμάκη.


Αγαπητοί συμπολίτες μου, φίλες και φίλοι,

είμαι ο Λίνος Μπλέτσας, Πολιτικός Μηχανικός, και Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου N. Αιτωλοακαρνανίας.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αγρίνιο.

Είμαι έγγαμος και πατέρας τεσσάρων παιδιών.......

Η φύση και ο χαρακτήρας τόσο της δουλειάς μου όσο και της θεσμικής μου ιδιότητας, με έφεραν από πολύ νωρίς αντιμέτωπο με τα πολλά - και συχνά ανυπέρβλητα - προβλήματα, που ταλαιπωρούν επί πολλές δεκαετίες την περιοχή μας, όπως:

η έλλειψη σύγχρονων υποδομών, κυρίως οδικών τμημάτων και αρδευτικών έργων,

η απουσία χωροταξικού σχεδιασμού, που θα μας επιτρέψει να δώσουμε αναπτυξιακό χαρακτήρα σε καίρια σημεία της περιοχής μας, όπως για παράδειγμα στις υπέροχες λίμνες μας,

το υψηλό ενεργειακό κόστος στις παραγωγικές διαδικασίες,

η μη ανάδειξη του πλούσιου πολιτισμικού αποθέματος του Νομού μας, καθώς και

η απουσία ενός ευρύτερου, συνολικού σχεδίου, που θα προσδώσει στην τοπική μας οικονομία τα απαραίτητα στοιχεία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας.

Ταυτόχρονα όμως, αποτελεί πια κοινή παραδοχή, πως μετά την εκλογή του νυν Περιφερειάρχη κ. Νεκτάριου Φαρμάκη το 2019, η εικόνα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας συνολικά, άλλα και της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας ειδικά, έχει ξεκινήσει να μεταβάλλεται και να πραγματοποιούνται σταθερά βήματα προς τα εμπρός. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μείωση της ανεργίας στην περιοχή μας.

Προφανώς, μένουν πολλά να γίνουν ακόμα κι ο καθένας οφείλει να συμβάλλει από τη δική του σκοπιά, ώστε οι αλλαγές, που έχει ανάγκη ο τόπος μας να πραγματωθούν με ταχύτητα και επάρκεια.

Σε αυτή την προσπάθεια επιθυμώ να συμβάλλω με την εμπειρία μου και τις επιστημονικές μου γνώσεις, γιατί πιστεύω ακράδαντα, πως ο τόπος μας μπορεί να μετατραπεί από οικονομικό ουραγό τις τελευταίες δεκαετίες σε πρωταθλητή ανάπτυξης στο άμεσο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ήθελα με την παρούσα ανακοίνωση να σας γνωστοποιήσω την υποψηφιότητά μου ως περιφερειακός σύμβουλος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου, στο πλευρό του Νεκτάριου Φαρμάκη και να αναλάβω ενώπιόν σας τη δέσμευση να υπηρετήσω την προσπάθεια αξιοποίησης όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας προς όφελος των πολιτών της, με τη δύναμη της γνώσης.


Με τιμή,


Λίνος Μπλέτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο