Κυριακή 25 Ιουνίου 2023

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Προέδρου Κοινότητας Βάρνακα Λάμπρου Πραμαγκιούλη, με το συνδυασμό του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη


 Πηγή  Facebook  Λάμπρος Πραμαγκιούλης


Ανακοίνωση

Βαρνακιώτισες – Βαρνακιώτες, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος για την προεδρία του Βάρνακα στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη......
Τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια, με πολλή δουλειά και την αμέριστη συμπαράσταση της δημοτικής αρχής καταφέραμε να αλλάξουμε την εικόνα του Βάρνακα.
Μέσα σε αυτή την τετραετία, δυστυχώς για μια ακόμη φορά ο Βάρνακας χτυπήθηκε από ακραία καιρικά φαινόμενα, τα οποία δημιούργησαν πολλά προβλήματα.
Με την πολλή καλή συνεργασία Περιφέρειας - Δήμου – Κοινότητας, δώσαμε ικανοποιητικές λύσεις. Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ήταν η κατασκευή στο ποτάμι του Βάρνακα από την Περιφέρεια, του μεγαλύτερου αντιπλημμυρικού έργου στο Δήμο Ξηρομέρου.
Μένει να γίνουν και άλλα. Όμως βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο.
πιστεύω η επομένη πενταετία με Δήμαρχο τον Γιάννη Τριανταφυλλάκη, θα αποτελέσει ορόσημο για όλα τα χωριά του Δήμου Ξηρομερου.
Ζητώ την αξιολόγηση σας για την προεδρική μου θητεία.
Ζητώ την ψήφο σας και σας υπόσχομαι και πάλι να κάνω ότι παιρνάει από το χέρι μου για να είμαι χρήσιμος στον τόπο μου.


Ο Πρόεδρος Τ.Κ Βάρνακα


Πραμαγκιούλης Λάμπρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο