Σάββατο 10 Ιουνίου 2023

Μπέκος Χαράλαμπος: Επιδιώκω να είμαι χρήσιμος!

 


Συμπατριώτισσες, Συμπατριώτες

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου ως δημοτικός σύμβουλος στις εκλογές του 2023, με το συνδυασμό ΑΝ.ΤΑ.ΜΑ του υποψηφίου Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παναγιώτη Κατσούλη.....


Ονομάζομαι Μπέκος Χαράλαμπος, είμαι Ρομά με καταγωγή από το Μεσολόγγι, έγγαμος και πατέρας 5 παιδιών.

Το ενδιαφέρον μου για τα κοινά και το καλό των συνανθρώπων μου, με οδήγησαν να επιλέξω το επάγγελμα του Πυροσβέστη το οποίο και εξασκώ εδώ και 18 έτη.

Με τη συμμετοχή μου στα κοινά της Ιερής μας Πόλης, οραματίζομαι τη μετατροπή των άθλιων γκέτων σε ένα υγιές πολιτισμικό περιβάλλον, κάτι που έχει γίνει και στο εξωτερικό και μάλιστα σε φτωχότερες χώρες από τη δική μας, με τη βοήθεια οργανώσεων με αναπτυξιακά προγράμματα, αλλά πρωτίστως με τη θέληση των κατοίκων.

Τη δημιουργία μιας διαφορετικής προσέγγισης που να φέρει την παιδεία στα παιδιά μας, ώστε να μάθουν να ερμηνεύουν τον εαυτό τους δημιουργώντας μελλοντικά πολίτες πλήρως ενταγμένους στην κοινωνία.

Την αρμονική συμβίωση όλων των πολιτών με ίσες ευκαιρίες, για μια πιο υγιή και όμορφη κοινωνία.

Επιδιώκω όμως και κάτι ακόμη.

Ζούμε σε συνθήκες κλιματικής κρίσης και ακραίων καιρικών φαινομένων. Η 18χρονη εμπειρία μου στην Πυροσβεστική, μου έμαθε τη μεγάλη σημασία που πρέπει να δίνουν οι Δήμοι στα θέματα που άπτονται της Πολιτικής Προστασίας.

Η περιοχή μας έχει ταλαιπωρηθεί από πυρκαγιές στο πρόσφατο παρελθόν, καθώς και από έντονα πλημμυρικά φαινόμενα. Η πρόληψη και η άμεση επέμβαση είναι το παν σε αυτές τις περιπτώσεις, για να μην υπάρξει απώλεια ανθρώπινης ζωής και να περιοριστεί η καταστροφή του περιβάλλοντος. Για να γίνει πράξη αυτή, απαιτείται οργανωμένο σχέδιο άμεσης επέμβασης από τους δήμους, με τη συνέργεια των άλλων κρατικών αρχών.

Στον τομέα αυτό θα είμαι ΧΡΗΣΙΜΟΣ τόσο στο δήμο μας όσο και σε κάθε συμπατριώτη που θα χρειαστεί τη συμβολή μου.

Ελπίζω με τη βοήθεια σας να καρποφορήσουν αυτές οι ιδέες.
Η ψήφο σας στο πρόσωπο μου και στο συνδυασμό μας, αποτελεί μια αρχή!

Χαράλαμπος Μπέκος, Πυροσβέστης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΑΝ.ΤΑ.ΜΑ
Επικεφαλής Υποψήφιος Δήμαρχος
Παναγιώτης Κατσούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο