Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Δήλωση στήριξης του Γεώργιου Κουνάδη στον Ιωάννη Τριανταφυλλάκη.

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ξηρομέρου.


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1989, αλλά μεγάλωσα στον Αστακό Αιτωλ/νιας. Είμαι παντρεμένος με την Φιλίτσα Λαζάρου και πατερας ενός παιδιού, Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα στον κλάδο τις Ναυτιλίας......

Το ενδιαφέρον και η αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα, αποτέλεσαν τους βασικούς λόγους, που με οδήγησαν να ασχοληθώ με τα κοινά. Αποδέχτηκα λοιπόν, την τιμητική για εμένα πρόταση, του Δημάρχου Ιωάννη Τριανταφυλλάκη, καθώς θεωρώ ότι είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος για να με μυήσει στον χώρο αυτό. Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα άνθρωπο ευθύ αποφασιστικό και εργατικό, ο οποίος αναμφίβολα διαθέτει την εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο και το σημαντικότερο εμπνέει εμπιστοσύνη στους πολίτες. Όλα αυτά τα χρόνια είναι παρών σε οτιδήποτε συνέβαινε στην τοπική κοινωνία. Ο πολιτικός του πολιτισμός και ο τρόπος με τον οποίο δραστηριοποιείται στην τοπική μας κοινωνία ήταν πηγή έμπνευσης, αποτελώντας ταυτόχρονα πρότυπο για εμένα αλλά και για την νέα γενιά να ασχοληθούμε με τα κοινά.

Μέσα από την συνεργασία μας, αποζητώ την στήριξη σας ώστε να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων και των ευκαιριών που θα μου δοθούν για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των κατοίκων του δήμου μας.

15 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία . Πολυ καλή και δυνατή επιλογή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τριανταφυλακης την πρώτη Κυριακή 70% . Ελάτε ρε βαλτε αντίπαλο το γαλουνη να γίνει 95%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο δήμαρχε, συγχαρητήρια για αυτή σου την επιλογή, στήριξε αυτό το νέο και καθαρό παιδί, είναι το μέλλον του τόπου και τις αυτοδιοίκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σύ που ξέρεις ότι ο κάθε υποψήφιος θα πετύχει στην αυτοδιοίκηση.
      Τι είσαι. μάγος ?

      Διαγραφή
  5. Σε λίγες μέρες που θα ανακοινώνονται οι δικοί μου υποψήφιοι θα χάσετε τον ύπνο σας. Ετοιμαστείτε για μεγάλη ήττα Γαρυφαλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι στην στήριξη αυτού του παιδιού, νέο αίμα ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντε δημαρχε μου καλέ άνθρωπε τελειώνει η θητεία σού και ακόμη περιμένουμε να πάμε για δουλειά στο πλατυγιαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στα βλυζιανα θα σαρωσει ο τακης ωπως τοσες τετραετιεσ ηταν να μην παρει φορα ο μονοσ που τολμησε να ανειξει τα χαρτια του τιμια και σταρατα θα κλαψουν μανουλες ορα καλη στην πρυμνησας και αερα στα πανια σασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο