Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

«Εμφύλιος» στo Σύλλογο Βονιτσάνων μετά τις εκλογές!

         Σε εμφύλια διαμάχη στο εσωτερικό του μεγαλύτερου συλλόγου  της περιοχής μας, εξελίσσεται το μετεκλογικό σκηνικό στο Σύλλογο εν Αθήναις Βονιτσάνων. 
    Σήμερα ο σκηνοθέτης Γιώργος Μπελεσιώτης με ανακοίνωση του ζητά να θεωρηθεί η εκλογική διαδικασία (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) της 20-12- 2015 ΑΚΥΡΗ, ενώ ανάλογες δηλώσεις, έκανε και το εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. Νίκος Μπαίλης υποβάλλοντας την παραίτησή του.  
 Αναλυτικά:

Γιώργος Μπελεσιώτης: Θεωρώ την εκλογική διαδικασία ΑΚΥΡΗ
    Σαν εκλεγμένο μέλος της τωρινής και της προηγούμενης ελεγκτικής επιτροπής, των εκλογικών διαδικασιών του συλλόγου μας -των εν Αθήναις Βονιτσάνων- θεωρώ την εκλογική διαδικασία της 20-12- 2015 - ΑΚΥΡΗ- γιατί δεν τηρήθηκαν, οι προβλεπόμενοι απ το καταστατικό όροι.
1)-Πολιτικοποιήθηκαν από ένα κόμμα (το ίδιο που διέλυσε τον σύλλογο και το 1980)
2)-Συμμετείχαν άτομα καθοδηγούμενα, που σπάνια εμφανίζονται στο σύλλογο και δεν έχουν προσφέρει το παραμικρό.
3)-Πολλοί δεν είναι εγγεγραμμένοι, ούτε στους καταλόγους μας.
4)-Δεν πληρώνουν τις συνδρομές τους.
5)-Δεν πλήρωσαν για τη συμμετοχή τους, στην εκλογική διαδικασία.
6)-Πήραν χαρτί έξω απ την εκλογική αίθουσα, να ψηφίσουν ορισμένα άτομα, για να μην διασκορπιστούν οι ψήφοι τους................



7)-Οι εκλογές έγιναν πρόωρα, γιατί αρκετούς καθώς έλεγαν δημόσια, τους ενοχλούσε το θρησκευτικό πιστεύω, του καταξιωμένου προέδρου μας. Αυτό το χρησιμοποίησαν σαν πρόσχημα, για να περάσει ο σύλλογος στα χέρια τους και να πάρουν τα εύσημα απ το κόμμα τους, που διαλύεται.
8)-Μας απείλησαν με μηνύσεις, αν αναφέρουμε ονόματα.

  Όταν ο Πάτερ-Κοσμάς ο Αιτωλός, μετά την περιοδεία του στο Ξηρόμερο, και κατάκοπος, αποκοιμήθηκε στη Βρυσούλα κάτω από ένα πλάτανο, του κλέψανε τα παπούτσια και αποφάνθηκε:
-Ευλογημένος τόπος, καταραμένοι οι άνθρωποι.
-Είμαστε μνησίκακοι, ζηλόφθονες και μισαλλόδοξοι.
-Δεν θέλουμε την προκοπή του άλλου, αλλά ούτε και του τόπου μας.
Αυτοί είμαστε.
Γ. Μπελεσιώτης
.............................................

Νίκος Μπαϊλης: Με λύπη μου ανακοινώνω την παραίτηση μου

      Με λύπη μου σας ανακοινώνω την παραίτηση μου από την θέση του Δ.Σ. στο οποίο εκλέχθηκα στις πρόσφατες εκλογές διότι αυτές ήταν χειραγωγημένες και στημένες από άτομα πού ανήκουν στο παρελθόν. 
    Κατά την διάρκεια της διαδικασίας της Γ.Σ. κ των εκλογών στην οποία ήμουν μέλος του προεδρείου της Γ.Σ. και των εκλογών παρατηρήθηκαν κωμικοτραγικά γεγονότα όπως: 
   Ρατσιστική επίθεση στον πρόεδρο του συλλόγου (Δ. ΧΟΡΤΗ) για τα θρησκευτικά του πιστεύω, κυκλοφορούσε χαρτί NO PAPER με 7 ονόματα ανάμεσα σε αυτά κ το δικό μου για χειραγώγηση των ψηφοφόρων, φραστική επίθεση του Γ.Γ. (ΜΠΡΟΥΜΟΥ) στον πρόεδρο, αθρόα επίσκεψη μελών?? προς το τέλος και άλλα αστεία γεγονότα.
      Αηδιασμένος αποχώρησα από την θέση μου κατά την διάρκεια της καταμέτρησης των ψήφων διότι δεν ήθελα να νομιμοποιήσω αυτή τη κατάσταση.


Και οι 2 ανακοινώσεις προέρχονται: Facebook Βόνιτσα - Σύλλογος των εν Αθήναις Βονιτσάνων

24 σχόλια:

  1. Ο κ. Μπελιεσιωτης σχολίασε και ο κ. Μπαιλης, παραιτήθηκε. Δικαίωμά τους. Ο σύλλογος και τα εκλεγμένα μέλη του οφείλουν να κανουν το έργο για το οποίο εκλέχτηκαν. Ουδείς αναντικαταστατος κύριοι. Δώστε στο νέο Δ.Σ. τη δυνατότητα να πράξει και τους κρινετε έπειτα. Η βιασύνη δεν ειναι καλός σύμβουλος.
    Καλα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι κύριοι Μπελεσιώτης και Μπαϊλης είναι δυο σημαντικά θεσμικά όργανα της διαδικασίας.Μην βιάζεσαι έρχονται πολλά ακόμη...υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενιαίο ψηφοδέλτιο και χαρτάκι με επτά ονόματα ομάδας. Μάλλον ήτανε κουμουνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από πότε οι μαχόμενοι της πολιτιστικής ανάπτυξης είναι θιγμένοι από θρησκευτικά πιστεύω;
    Η Βόνιτσα τι σας φταίει; Καλά δε κάνετε τις διακοπούλες σας στο "χωριό";Ένας από τους ρόλους των πολιτιστικών συλλόγων είναι η τουριστική ανάπτυξη του τόπου.Σας ευχαριστούμε που μας ευτελίζετε πρώτα σαν ανθρώπους με τη νοοτροπία μας και έπειτα σαν τόπο.
    Μη μάχεστε άλλο για τη Βόνιτσα! Δεν την αγαπάτε όσοι εκείνοι που μένουν και παλεύουν καθημερινά εδώ.
    Καλώς θεωρεί ο κ. Μπελεσιώτης τις εκλογές άκυρες για τους λόγους που έθεσε.
    Ορθώς έπραξε με τη σειρά του και ο κ. Μπαίλης. Στην ανάδειξη του τόπου η υστεροβουλία δεν έχει θέση.
    Καλές γιορτές!
    Υγ. ας παλέψουμε και ας στηρίξουμε τη Βόνιτσα , γιατί αυτή είναι το σπίτι που μας θρέφει!
    Ακόμα και το αυγουλάκι που στέλνεται στους Αθηναίους Βονιτσάνους από τη μάνα- θεια- γιαγιά, ας μη ξεχνάμε πως και αυτό από το σπίτι Βόνιτσα βγαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλαρωσε λιγο, ο Βασιλάκης ΚΑΙΛΑΣ μου ηρθε στο μυαλό, αυτός από τις ταινίες του Νίκου Ξανθοπουλου.

      Διαγραφή
  5. Παραμονές Χριστουγέννων με το όποιο νόημα μεταφέρουν, ένας σύλλογος με σκοπό να διατηρεί τους δεσμούς των εν Αθήναις Βονιτσάνων και να είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ τους. Λυπάμαι για την μη αναμενόμενη αντίδραση παλιών και νέων μελών. Μήπως έπεσαν στη παγίδα των όσων καταμαρτυρούν για τους υπόλοιπους ; Κρίμα. Δεν νομίζω ότι ενόχλησαν τα θρησκευτικά πιστεύω κανενός, άλλωστε δεν διακρίνεται ο σύλλογος για φανατικές θρησκευτικές δράσεις. Ο πρώην πρόεδρος, εκμεταλλευόμενος τη θέση του και αυτόκλητος, προσπαθούσε να περάσει μηνύματα που δεν είχαν καμμία σχέση με τη δραστηριότητα και τους σκοπούς του συλλόγου. Φοβάμαι δε ότι εκμεταλλεύτηκε το σύλλογο προς ίδια προβολή. Αρκεί να κάνει εκδηλώσεις εκ του προχείρου, με συνεχώς μειούμενη συμμετοχή και χωρίς να ενδιαφέρεται για τα άτομα που συμμετείχαν σε αυτές. Προς τι το ξαφνικό ενδιαφέρον του για τους απανταχού Βονιτσάνους; Ποιος τον ήξερε στη περιοχή μας ; Τέλος πάντων, το κακό έγινε. Ας αναλογιστούν οι ψυχρεμότεροι μήπως με τη στάση τους βοηθούν στη διάσπαση του συλλόγου με ρατσιστικά πρότυπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζεις το θέμα...

      Διαγραφή
    2. Δεν διαφωνώ ούτε συμφωνω με ολα όσα λες....ειδικα όμως αυτό το τελευταίο, το "Ποιος τον ήξερε στην περιοχή μας;" τσακίζει κόκαλα και δυστυχώς, μάλλον ειναι αλήθεια. Δεν ξερω και αν ο συγκεκριμένος μένει καν στην Βόνιτσα, οταν κατέβαινει για τις εκδηλώσεις. Η αγαπη για την Βόνιτσα, "ξεχειλίζει" από κάποιους μου φαίνεται.

      Διαγραφή
  6. μαζέψτε λίγη αγάπη για τη Βόνιτσα! Σας έπεσε από το τσουβάλι! Βονιτσάνος είναι αυτός που δουλεύει και ζει στη Βόνιτσα... Που αγοράζει απο τη Βόνιτσα... που κυκλοφορεί και στηρίζει στη Βόνιτσα ! Που παλεύει στη Βόνιτσα... Που μένει απλήρωτος , αλλά τρέχει στο χωράφι του στη Βόνιτσα..για να ζήσει από τη Βόνιτσα και να προσφέρει ξανά απ την αρχή στη Βόνιτσα... Μη μας ξευτελίζετε! Τι μας νοιάζει εμάς τι ψηφίζει ο καθένας , σε ποιον κάνει το σταυρό του ο καθένας , τι κάνει όταν η πόρτα κλείσει του καθένα! Η Βόνιτσα είναι ένα σπίτι με πόρτα ανοιχτή! Μη μας κλείνετε τις πόρτες..Κόσμο περιμένουμε για να ζήσουμε και μεις! ΑΡΚΕΤΑ! Τις διαφορές σας στο τηλέφωνο! Όχι σε δημόσια μπλογκ Χαλάτε την εικόνα του τόπου μας! ΦΤΑΝΕΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ , ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΒΟΝΙΤΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιός είσαι εσύ που θα βάλεις τα όρια του Βονιτσιάνου.Γράψε σοφά και έξυπνα.Κρίνεις,λάθος και δεν γνωρίζεις πουλά γεγονότα...δυστυχώς!

      Διαγραφή
    2. Κόψε κατι φίλε...μ'αυτα και μ'αυτα παρουσιάζεις τους Βονιτσανους (τους ντόπιους) λες και ειναι τίποτα αυτόχθονες ινδιάνοι, αποκομμένοι απ'τον υπόλοιπο κόσμο....

      Διαγραφή
  7. το είχα γράψει παλιότερα και σε κάποιους δεν άρεσε,σοβαρός άνθρωπος,κάτοικος Αθήνας με καταγωγή Βόνιτσα ουδέποτε ασχολήθηκε με αυτόν το σύλλογο.Και για τον γραφικό με τα αυγουλάκια
    που μας στέλνει στην Αθήνα, να πάει να ρωτήσει τα μαγαζιά για τους τζίρους που κάνουν το χειμώνα και αυτούς του καλοκαιριού. Οσοι δε έχουμε περιουσία και σπίτια,πληρώνουμε ένα σωρό λεφτά σε δήμο,τέλη,αποχετεύσεις κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν διαφωνω σε τίποτα μαζι σου φίλε, πιστεύω όμως οτι ο Σύλλογος μπορει να ανακάμψει και να αποκτήσει τον πραγματικό του ρόλο αν απεμπλακεί από άτομα και καταστασεις που λειτουργούν ως βαρίδια και κυρίως αν ασχοληθούν μαζι του νέα άτομα με νέες ιδέες. Το παλιό δοκιμάστηκε, πρόσφερε οτι είχε να προσφέρει. Ας δώσουμε την ευκαιρία σε αλλα άτομα να κανουν την προσπάθεια τους και τους κρίνουμε έπειτα. ΑΥΤΟΣ ειναι πολιτισμός κύριοι του πολιτιστικουι συλλογου, απερχόμενοι και νυν. Τα υπόλοιπα ειναι για εσωτερική κατανάλωση κ δίνετε στον καθένα το δικαίωμα να ασχολειται με τον σύλλογο, οχι για το έργο του αλλα για τις κόντρες και τις κατινιές μεταξύ των μελών του.
      Οσο για τους "φανατικούς" Βονιτσανους ας μην βιάζονται να φάνε τις σάρκες των ετεροδημοτών. Ολοι Βονιτσανοι ειμαστει και πιστεύω οτι ο καθένας χαίρεται να βλέπει τον άλλο, είτε ο χώρος συνάντησης ειναι η Βονιτσα είτε οποιοδήποτε άλλο μέρος. Χαλαρώστε λίγο όλοι. Και οι "αθηναίοι" θέλουν τα αυγά τους αλλα και οι "ντόπιοι" την παρουσία των Αθηναίων. Νομίζω οτι τοτε ζωντανεύει πραγματικα ο τόπος και ολοι χαίρονται. Ολοι εκτός από τους κομπλεξικους, εκατέρωθεν. Καλα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω ότι έχει κουράσει πλέον το θέμα αυτό. Οτι έγινε έγινε και κοιτάξτε μπροστά.
    α) Οι απερχόμενοι κρίθηκαν, αξιολογήθηκαν και για το λόγο αυτό δεν εκλέγησαν ξανά. Νομίζω είναι ένδειξη ανωτερότητας, να μπορεί κάποιος να αποδεχθεί την ήττα του και μην ξεχνάτε ότι ο Σύλλογος δεν είναι τσιφλίκι κανενός.
    β) Όσοι θέλουν το καλό του Συλλόγου, πραγματικά το καλό του και θέλουν να βοηθήσουν την Βόνιτσα, καλά θα κάνουν να στηρίξουν το νεο Δ.Σ. και όχι να μηχανεύονται τρόπους για να το διαλύσουν. Αυτά είναι δείγματα μιζέριας και "φαγωμάρας" και όχι πολιτιστικού συλλόγου.
    γ) Θέλω να πιστεύω ότι τα ¨κακως κείμενα" των εκλογών, θα δημοσιεύοταν ή θα αναφέροταν ακόμη και στην περίπτωση που δεν θα άλλαζε η σύνθεση του Δ.Σ. Σε αντίθετη περίπτωση, θα δίνοταν το δικαίωμα σε οποιοσδήποτε καχύποπτο ή κακοπροαίρετο, να μιλάει για εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων εξαιτίας της αλλαγής του Δ.Σ.
    δ) Όποιος δεν μπορεί, απλά φεύγει κύριοι. Ήσυχα και ωραία. Αφήστε το νεο Δ.Σ. να βρει τα πατήματά του και κάντε την κριτική σας στο τέλος. Όλοι εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε και εδώ δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.
    ε) Σταματήστε τις κόντρες για το ποιός είναι και νιώθει πιο Βονιτσάνος από τον άλλον, είτε ζει στην Βόνιτσα, είτε ζει στην Αθήνα. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν Βονιτσάνοι, ντόπιοι, που θα ήθελαν να μένουν σε κάποια άλλο αστικό κέντρο, όπως π.χ. στην Αθήνα, όπως υπάρχουν και Βονιτσάνοι, ετεροδημότες, που θα ήθελαν να μένουν στην Βόνιτσα και να φύγουν από τα αστικά κέντρα. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και σταματήστε να διεκδικείτε πιστοποιητικά αγαπης για τη Βόνιτσα. Ούτε ¨ψώνια" πρέπει να είναι κάποιοι που μένουν Αθήνα ή σε άλλα αστικά κέντρα, αλλά ούτε και οι ντόπιοι να φέρονται υποτιμητικά στους ετεροδημότες και να αυτοχαρακτηρίζονται ως γνήσιοι Βονιτσάνοι. Η Βόνιτσα έχει μεγάλη αγκαλιά και τους χωράει όλους. Το θέμα είναι να αναλογιστεί ο καθένας μας πως συμπεριφέρεται σε αυτό το πανέμορφο μέρος από το οποίο καταγόμαστε και είμαστε περήφανοι και αγαπάμε. Τί να το κάνω να είσαι ντόπιος και να μου αράζεις το αυτοκίνητο, μέσα στο καλοκαίρι, μπροστά από τις καφετέριες, γιατί "δυσκολεύεσαι" να πας να το αράξεις μέχρι το πάρκινγκ. Τί να το κάνω, που είσαι ντόπιος οταν παρκάρεις όπου να΄ναι μέσα στην κεντρική οδό και αδιαφορείς για το πρόβλημα που δημιουργείς στους υπόλοιπους. Το ίδιο ισχύει και όταν δεν φροντίζεις να διατηρείς καθαρή τη Βόνιτσα και πετάς τα σκουπίδια και τα μπάζα σου, όπου να΄ναι. Αν αυτό είναι δείγμα αγάπης για τον τόπο σου, όντας ακόμη και ντόπιος, τί άλλο να πω;
    στ) Άγιες μέρες που έρχονται, αφήστε τις κόντρες κτλ και χαλαρώστε. Δώστε λίγο αέρα στο νέο Δ.Σ. να ξεκινήσει το έργο για το οποίο εκλέχθηκε και μην κολλάτε με πρόσωπα και καταστάσεις. Ο σύλλογος δεν "είναι" ούτε ο κ. Χόρτης, ούτε ο κ. Μπρούμος (τυχαία η επιλογή των ονομάτων) και κανένας δεν είναι αναντικατάστατος και όλοι κρινόμαστε από τα λόγια, τα έργα και το ήθος μας. Έτσι είναι αυτά, κάποιος χάνει, κάποιος κερδίζει αλλά όλοι πρέπει να κοιτάμε μπροστά και το καλό του συλλόγου.
    ζ) Εδώ "διαλύονται" τα πάντα στην Ελλάδα μας (σύμφωνα συμβίωσης, κατάργηση θρησκευτικών και αντικατάσταση με θρησκειολογία, προσπάθεια για διδασκαλία ιστορίας της "Ρεπούση", άλλοι να ντύνονται ιερείς και να φιλιούνται μπροστά στην Μητρόπολη και "άλλοι" και "άλλες" να φιλιούνται μέσα στο κοινοβούλιο και να καμαρώνουν). Δεν ξέρουμε πλέον για ποιό πράγμα να απογοητευτούμε πρώτα, η Ελλάδα βουλιάζει ηθικά και πνευματικά και εσείς μου τσακώνεστε για τον Σύλλογο και τις εκλογές. Τί να πω?
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους τους Βονιτσάνους, όπου και αν βρίσκονται και μακάρι όλοι να καταφέρουν να είναι κοντά στις οικογένειές τους αυτές τις άγιες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Σύλλογος θα ξεπεράσει τα προβλήματα του σύντομα και θα συνεχίσει το πολιτιστικό του έργο.Αυτοί που είναι στο σύλλογο δουλεύουν για την Βόνιτσα και θα το καταλάβατε γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο αληθινος πολιτισμος !
    Ειναι μεσα στο νου και την καρδια των απλων ανθρωπων !
    και οχι τοσο μεσα σε φορεις πολιτισμου που ισως και
    ενδεχομενως , υποκρυπτουν σκοπιμοτητες.
    Τα νεα τα παιδια , τα παιδια μας ! να συμμετεχουν στους φορεις πολιτισμου
    αλλα να προσεχουν ιδιαιτερα και να ειναι πολυ δυσπιτοι
    σε οσα βλεπουν και ακουνε.
    Ευχαριστω !
    Σπυρος Ν. Γιαννελης
    Αρχοντοχωρι-Ξηρομερου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο κύριος Μπαιλης ισχυριζεται πως εχει αξιοπρεπεια και για το λογο αυτο παραιτηθηκε απο το συλλογο.Με οσα ανεφερε παραπανω απεδειξε το αντιθετο.Με τον τροπο που εξεφρασε την αποψη του εδειξε πως δεν εχει θεση στο συλλογο. Οποιος διατυπωνει τη γνωμη του με τετοιο φανερωνει περιτρανα την πολυ χαμηλη ποιοτητα του χαρακτηρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, αφού τον φέρατε σαν παράδειγμα, μαρτύρησε στα χέρια των Τούρκων και αγωνίστηκε για την διάδοση του Ευαγγελίου! Ο κυριος Χόρτης και η οργάνωση στην οποία ανήκει είναι πολέμιοι της Ορθοδοξίας και της πατρίδας! Αν σας εκφράζει και το θεωρείτε καύχημά σας να εκπροσωπεί τους Βονιτσάνους, τότε τι να πει κανείς;;; Να τον χαίρεστε! Χαρακτηριστικό των μεγάλων αντρών είναι να παραδέχονται ακόμη και την ήττα τους αλλά και να αποχωρούν όταν βλέπουν ότι η παρουσία τους προκαλεί διχασμό! Φαίνεται όμως ότι είναι τόσο δεμένος με την καρέκλα που δε λέει να την αφήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βλέπω ότι επικαλείται ο κύριος Μπαΐλης (τον οποίο πραγματικά σέβομαι και εκτιμώ σαν πρόσωπο) σαν ένα λόγο για να δικαιολογήσει την παραίτησή του, ρατσιστική τάχα επίθεση στον πρόεδρο του συλλόγου! Ερωτώ λοιπόν: όταν ίδιος ο πρόεδρος του συλλόγου επιτίθεται ρατσιστικά με θρησκευτική μισαλλοδοξία σε κάποιο φίλο του συλλόγου και τον διαγράφει με το έτσι θέλω από το γκρούπ του συλλόγου στο facebook χωρίς να δώσει λόγο σε κανέναν, γιατί δεν υπήρξε ανάλογη αγανάκτηση και διαμαρτυρία από πλευράς ΔΣ του συλλόγου;;; Υπήρξε διαμαρτυρία προς τον πρόεδρο του συλλόγου για τον φασιστικό,συγκεντρωτικό και απολυταρχικό τρόπο δράσης του; Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ ενέκριναν και αποδέχτηκαν τέτοιες τακτικές φίμωσης ενός φίλου του γκρουπ του συλλόγου; Γνωρίζετε ότι ο «δημοκράτης» πρόεδρος του συλλόγου με έχει διαγράψει όχι μόνο από το γκρούπ του συλλόγου, αλλά με έχει μπλοκάρει ώστε ούτε καν στην αναζήτηση του facebook να μην μου βγάζει το γκρουπ του συλλόγου μέχρι και αυτή τη στιγμή που σας γράφω;;; Τι φοβάται αλήθεια; Ερώτηση λοιπόν: Αφού κόπτεστε τόσο πολύ για τήρηση δημοκρατικών διαδικασιών, θα ήθελα να μάθω ποιές θα είναι οι ενέργειές σάς καθώς και του ΔΣ, ώστε να δείξετε την ευαισθησία σας σε θέματα όπως η δημοκρατία, η ελευθερία της άποψης, ο σεβασμός της θρησκείας του άλλου, κλπ;;; Αναμένω την απάντησή σας με πολύ ενδιαφέρον και ανυπομονησία.
    Όσον αφορά τον κύριο Μπελεσιώτη (τον οποίο σέβομαι λόγω της ηλικίας του αφενός αλλά και της προσωπικής του επαγγελματικής διαδρομής αφετέρου) και την αναφορά του στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, θα ήθελα να πω το εξής.Ίσως ο Άγιος Κοσμάς όταν και αν είπε την κουβέντα που ανέφερε προφανώς θα αναφερόταν σε αυτούς που του πήραν τα παπούτσια.Διαφωνώ με τις γενικεύσεις! Οχι! Δεν είμαστε όλοι ζηλόφθονες, μνησίκακοι, μισαλλόδοξοι! Αν εσείς αυτοπροσδιορίζεστε έτσι δικαίωμά σας. Αλλά μην γενικεύετε,παρακαλώ. Επίσης αφου αναφερόμαστε στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, μεγάλη η χάρη του , να σας υπενθυμίσω και μια άλλη ρήση του Αγίου: Όταν κάποιος βρίσει τον πατέρα μου ή την μητέρα μου έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω, αν όμως βρίσει τον Χριστό μου δεν θέλω να τον βλέπω στα μάτια μου! Αναρωτηθείτε, πως δρουν οι ομοϊδεάτες του προέδρου και τι σεβασμό δείχνουν στα ιερά και τα όσια της φυλής και του γένους μας, πριν χαρακτηρίσετε τον Άγιο Κοσμά τυχόν ρατσιστή, μισαλλόδοξο ή ζηλόφθονο. Επαναλαμβάνω για να κλείσω την ρήση του στρατηγού Μακρυγιάννη, αυτού που πολέμησε για την Ελλάδα (όταν άλλοι αρνούνται να πιάσουν όπλο στα χέρια τους για να υπερασπιστούν τα ιερά και τα όσια του γένους μας) αλλά και αυτού που έχυσε το αίμα του στα πεδία των μαχών (όταν άλλοι αρνούνται να δώσουν το δικό τους) ώστε να είμαστε εμείς ελεύθεροι σήμερα εδώ και να συζητάμε ελεύθερα : «Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν/ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ
    Αναμένω τις απαντήσεις σας με πολύ ενδιαφέρον και ανυπομονησία! Ευχαριστώ και για τον χρόνο που θα διαθέσετε για να διαβάσετε ότι έγραψα. Ευχαριστώ και το μπλοκ που μου δίνει το βήμα να εκφράζω ελεύθερα την άποψή μου (γιατί κάποιοι πρόεδροι δεν το κάνουν).Προς Θεού δεν έχω καμία διάθεση για αντιδικία ή αντιπαράθεση μαζί σας. Διάλογο κάνουμε.
    Με σεβασμο και τιμή,
    Νιάφας Διονύσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το σημερινό συμβούλιο γνώριζε για τον απερχόμενο πρόεδρο. Γνώριζε αλλά τότε τους εξυπηρετούσε. Φωτογραφίζονταν μαζί και είχαν καμάρι όταν τους έδεινε βραβευσεις, παράσιμα και μετάλλια.
    Τωρα φωνάζουν για θρησκεία και στα σχόλια καταλήγουν με "καλά χριστούγεννα". ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο κ. Μπελιεσιωτης "ΘΕΩΡΕΙ", αυτη την λέξη χρησιμοποιεί. Σεβαστή θεώρηση του, η άποψη του δηλαδή αλλα ας μην εχει την απαίτηση να την ενστερνίζονται όλοι. Δημοκρατία ΕΧΟΥΜΕ άλλωστε και ο καθένας μπορει να λέει οτι θελει κ πιστεύει. Όποιος θεωρεί, θεωρεί και όποιος εχει στοιχεία, καταγγέλλει. Όποιος δεν θελει, παραιτείται. Απλα ειναι τα πράγματα και μην κόλλατε σε πρόσωπα και καταστασεις. Προχωρήστε οι του νέου Δ.Σ. και κάντε ΕΡΓΟ. Γι'αυτό ψηφιστικατε και από αυτό θα κριθειτε.
    Χρονια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΒΟΝΙΤΣΑΝΩΝ ΤΗΣ 20-12-2015

    ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

    Είμαι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου από το 1980 , γραμματέας και στη συνέχεια ταμίας από το 2006 μέχρι σήμερα. Ό,τι έχω κάνει για το σύλλογο το έκανα ανιδιοτελώς, δεν είχα και δεν έχω πολιτικές βλέψεις, δεν με ενδιαφέρει η δημοσιότητα ούτε έχω ανάγκη κοινωνικής καταξίωσης. Στις εκλογές έλαβα μέρος από υποχρέωση για το συμφέρον του Συλλόγου που κάποιοι σήμερα αμφισβητούν την ιστορία του και υποστηρίζουν πως πρέπει να διαλυθεί.

    ΠΕΡΙ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ

    Αυτοί που ασχολούνται με πολιτιστικούς Συλλόγους είναι σε θέση να καταλάβουν ότι στην κρίση που περνάμε σήμερα, (είναι μεγάλη η ανάγκη για μέλη και εισφορές), δεν γίνεται να τηρείται με τυπολατρικό τρόπο το καταστατικό.
    Στον Σύλλογο Βονιτσάνων ο πρόεδρος κ. Χόρτης που ενίσταται για τις εκλογές, δεν εκλέχτηκε αλλά διορίστηκε πρόεδρος. Από τον διορισμό του μέχρι σήμερα πολλές προβλέψεις του καταστατικού δεν τηρήθηκαν. Φθάνει μια ματιά μόνο στο βιβλίο πρακτικών.Ακόμα και σήμερα επιμένει να κρατάει την σφραγίδα και να είναι όπως πάντα ο μοναδικός διαχειριστής της ομάδας στο f.b.
    Σε όλους τους Πολιτιστικούς Συλλόγους συνηθίζεται την ημέρα των εκλογών να πληρώνονται οι εισφορές, να γράφονται νέα μέλη και να επιτρέπεται στα νέα μέλη να ψηφίσουν.Αυτό γινόνταν στο Σύλλογο από το 1980. Είναι γεγονός ότι η άπειρη εφορευτική επιτροπή δεν έκανε έλεγχο των ταμειακώς εντάξει. Ο πρόεδρος που είχε μελετήσει καλά το καταστατικό πριν τις εκλογές γιατί δεν τους καθοδήγησε; (Εγώ έκανα εισπράξεις και έκοβα αποδείξεις) . Από τους 18 υποψηφίους , οι 6 δεν είχαν (κατά τον κ.Χόρτη ) το δικαίωμα να ψηφίσουν ,άρα και να ψηφιστούν. Το ήξερε 3 μέρες πρίν και εκείνος τύπωσε τα ψηφοδέλτια. Γιατί δεν έθεσε θέμα εξαίρεσής τους; Την ευθύνη διενέργειας εκλογών την έχει το ΔΣ και ο πρόεδρος. Γιατί δε έγινε παρέμβαση στη διαδικασία πρίν το άνοιγμα της κάλπης; Αν κάναμε σήμερα εκλογές τηρώντας τους όρους που εκείνος ανακάλυψε στο καταστατικό, με μία πρόχειρη εκτίμηση δεν θα ψήφιζαν πάνω από 11 άτομα, ακόμη και υποψήφια μέλη του Δ.Σ. Στην περίπτωση αυτή θα δημιουργούσαμε ένα κλειστό σύλλογo που πολύ σύντομα θα οδηγείτο στην διάλυση. Ο σύλλογος δεν ανήκει μόνο σ’ αυτούς που συμμετέχουν (μόνο 19 άτομα ήταν στην ετήσια Γ.Σ. του Ιουνίου) αλλά σε κάθε Βονιτσάνο που ενδιαφέρεται.
    Ο κ. Χόρτης εμφανίστηκε από το πουθενά (τον έφερε ο κ. Μπελεσιώτης) στην κοπή της πίτας το 2014 . Έχοντας την καλή διάθεση και τις κατάλληλες γνώσεις ανέλαβε να προωθήσει τον Σύλλογο στο internet πράγμα που επέτυχε. Παράλληλα βρήκε και κάποια άτομα για ΔΣ και η ίσως και άκυρη Γεν. Συνέλευση κατά τα σημερινά λεγόμενά του ικανοποίησε , χωρίς ψηφοφορία , την επιθυμία του να γίνει πρόεδρος. Εργάστηκε για το σύλλογο, έκανε αρκετά, το αναγνωρίζουμε, αν και κάποια από αυτά χωρίς ουσία. Αν θέλει να συνεχίσει να προσφέρει μπορεί και σαν απλό μέλος στο ΔΣ (όπως και εγώ) στο οποίο εκλέγεται μετά την παραίτηση των δύο προηγουμένων.Και οι άλλοι υποψήφιοι που δεν εκλέχτηκαν είναι αξιόλογα άτομα και μπορούμε όλοι μαζί να γεφυρώσουμε τις διαφορές και να προχωρήσουμε.Άν δε είμαι εγώ κάπου εμπόδιο ευχαρίστως να αποχωρήσω. Κανένας μας δεν είναι μόνιμος ή αναντικατάστατος πολύ δε περισσότερο να ταυτίζει την ύπαρξη του Συλλόγου με την δική του κυριαρχία σ΄αυτόν. Επίσης θέλω να τονίσω ότι η δημοσιότητα που άρχισε με την δήλωση περί ’’ ζιζανίων’’ του κ. Μπελεσιώτη, δεν κάνει καλό.
    Οι συνεχείς αντιπαραθέσεις και αντεγκλήσεις μόνο κακό προκαλούν στον Σύλλογό μας. Παρακαλώ λοιπόν όλα τα μέλη του Συλλόγου να μην επιμείνουν σε αυτές και εύχομαι σε όλους καλή Χρονιά και δημιουργικό το νέο έτος.
    ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΤΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΜΠΕΛΕΣΙΩΤΗ
    1. Οι πολιτικοποιήσεις συλλόγων από κόμματα έχουν σταματήσει πριν από πολλά χρόνια, γιατί κατάλαβαν ότι είναι αιτία διάλυσής τους. Σύλλογος Βονιτσάνων δεν υπήρχε το 1980 για να τον διαλύσουν , εκτός αν εννοείς κάποιον με το όνομα Ανακτορίου και Σολίου που είχε ελάχιστα μέλη και καμία δραστηριότητα. Ο σύλλογος Βονιτσάνων κατέθεσε το καταστατικό το 1980 και άρχισε να λειτουργεί επίσημα το επόμενο έτος.
    2. Τα άτομα που συμμετείχαν στις εκλογές, στην πλειοψηφία τους, είναι καταξιωμένα μέλη με μεγάλη συμμετοχή στο παρελθόν και με μορφωτικό επίπεδο που δεν τους επιτρέπει να είναι καθοδηγούμενα. Τους προσβάλεις με αυτά που λές. Οι προσερχόμενοι να ψηφίσουν μη ξέροντας και τους 18 υποψηφίους ρώτησαν κάποιους που γνώριζαν και εμπιστεύονταν ποιον να ψηφίσουν. Στις εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο όλοι επιδιώκουν να εκλεγούν γνώριμοί τους για να έχουν καλύτερη συνεργασία. Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας; Tο ίδιο έκαναν και οι άλλοι , το ίδιο κάνουν όλοι.
    3. Θα σου στείλω τον κατάλογο αυτών που ψήφισαν (67 άτομα). Η πλειοψηφία πλήρωσε κανονικά, 9 μόνο δεν πλήρωσαν και μόνος σου θα βγάλεις το συμπέρασμα ότι οι 9 δεν επηρέασαν το εκλογικό αποτέλεσμα. Στις εκλογές οι Σύλλογοι έχουν την ευκαιρία να μαζέψουν χρήματα και να γράψουν νέα μέλη. Αν εφαρμοστεί τυπολατρικά το καταστατικό εκλογές, και μάλιστα μέσα στην κρίση, δεν γίνονται. Γιατί όμως όλες αυτές οι «παρατυπίες» δεν ειπώθηκαν πριν αρχίσει η καταμέτρηση των ψήφων;
    4. Οι εκλογές έγιναν πρόωρα επειδή το θέλησε ο πρόεδρος. Σε Δ.Σ. που έγινε με απόντες εμένα, τον Μπρούμο και τον Παππά αποφάσισε (και μου το ανακοίνωσε την επόμενη μέρα) εκλογές σε 14 μέρες Σάββατο 6 μ.μ. Με δική μου παρέμβαση-υποχώρηση συμφωνήσαμε για 20 Δεκεμβρίου ημέρα Κυριακή. Η δική μου θέση ήταν ίδια με τη δική σου, δηλαδή οι αρχαιρεσίες να πραγματοποιηθούν μετά το κόψιμο της πίτας, τον Φλεβάρη ή και τον Μάρτη
    5. Οι θρησκευτικές απόψεις είναι δικαίωμα του καθενός. Όταν όμως αποτελούν αιτία διάσπασης σε ένα Σύλλογο ή μία κοινωνία, είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί ήρεμα, πολιτισμένα και χωρίς δημοσιεύσεις που εσύ άρχισες στην προκειμένη περίπτωση. Βρισιές και ειρωνικά σχόλια για την πίστη κάποιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαράδεκτα.
    6. Αναφέρεις ότι << κάποιοι θέλουν να περάσει ο Σύλλογος στα χέρια τους και να πάρουν τα εύσημα από το κόμμα τους που διαλύεται>>. Ποιοί είναι αυτοί; Ο Τσαβαλάς; Ήταν πρόεδρος και μόνος του έφυγε. Εγώ ; που δεν ξέρω ούτε πώς είναι η πόρτα πολιτικού γραφείου; Αν κρατήθηκε τόσα χρόνια ο Σύλλογος, αυτό οφείλεται στον Τσαβαλά και στην Χ. Βρακατσέλη που ποτέ δεν επέτρεψαν τις πολιτικές αντιπαραθέσεις. Τι συμφέρον θα είχε κάποιος να πάρει στα χέρια του τον έλεγχο ενός μικρού Συλλόγου; Την παραπάνω σου αναφορά, σεβόμενος κάποιες αξίες που πάνε να καταρρεύσουν σήμερα, δεν θα την χαρακτηρίσω.
    7. Για να αναφέρουμε τον Πάτερ-Κοσμά που ποιος ξέρει τι θα έλεγε σήμερα, πρέπει και να τον πιστεύουμε. Το αν είναι καταραμένοι οι Βονιτσάνοι και αν στην προκειμένη περίπτωση υπήρξε ζηλοφθονία, μνησικακία και μισαλλοδοξία ας το κρίνουν οι συμπολίτες μας. Επίσης το τι είναι ο καθένας μας, ας το κρίνουν επίσης αυτοί που μας ξέρουν.

    ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΤΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΜΠΕΛΕΣΙΩΤΗ
    1. Οι πολιτικοποιήσεις συλλόγων από κόμματα έχουν σταματήσει πριν από πολλά χρόνια, γιατί κατάλαβαν ότι είναι αιτία διάλυσής τους. Σύλλογος Βονιτσάνων δεν υπήρχε το 1980 για να τον διαλύσουν , εκτός αν εννοείς κάποιον με το όνομα Ανακτορίου και Σολίου που είχε ελάχιστα μέλη και καμία δραστηριότητα. Ο σύλλογος Βονιτσάνων κατέθεσε το καταστατικό το 1980 και άρχισε να λειτουργεί επίσημα το επόμενο έτος.
    2. Τα άτομα που συμμετείχαν στις εκλογές, στην πλειοψηφία τους, είναι καταξιωμένα μέλη με μεγάλη συμμετοχή στο παρελθόν και με μορφωτικό επίπεδο που δεν τους επιτρέπει να είναι καθοδηγούμενα. Τους προσβάλεις με αυτά που λές. Οι προσερχόμενοι να ψηφίσουν μη ξέροντας και τους 18 υποψηφίους ρώτησαν κάποιους που γνώριζαν και εμπιστεύονταν ποιον να ψηφίσουν. Στις εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο όλοι επιδιώκουν να εκλεγούν γνώριμοί τους για να έχουν καλύτερη συνεργασία. Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας; Tο ίδιο έκαναν και οι άλλοι , το ίδιο κάνουν όλοι.
    3. Θα σου στείλω τον κατάλογο αυτών που ψήφισαν (67 άτομα). Η πλειοψηφία πλήρωσε κανονικά, 9 μόνο δεν πλήρωσαν και μόνος σου θα βγάλεις το συμπέρασμα ότι οι 9 δεν επηρέασαν το εκλογικό αποτέλεσμα. Στις εκλογές οι Σύλλογοι έχουν την ευκαιρία να μαζέψουν χρήματα και να γράψουν νέα μέλη. Αν εφαρμοστεί τυπολατρικά το καταστατικό εκλογές, και μάλιστα μέσα στην κρίση, δεν γίνονται. Γιατί όμως όλες αυτές οι «παρατυπίες» δεν ειπώθηκαν πριν αρχίσει η καταμέτρηση των ψήφων;
    4. Οι εκλογές έγιναν πρόωρα επειδή το θέλησε ο πρόεδρος. Σε Δ.Σ. που έγινε με απόντες εμένα, τον Μπρούμο και τον Παππά αποφάσισε (και μου το ανακοίνωσε την επόμενη μέρα) εκλογές σε 14 μέρες Σάββατο 6 μ.μ. Με δική μου παρέμβαση-υποχώρηση συμφωνήσαμε για 20 Δεκεμβρίου ημέρα Κυριακή. Η δική μου θέση ήταν ίδια με τη δική σου, δηλαδή οι αρχαιρεσίες να πραγματοποιηθούν μετά το κόψιμο της πίτας, τον Φλεβάρη ή και τον Μάρτη
    5. Οι θρησκευτικές απόψεις είναι δικαίωμα του καθενός. Όταν όμως αποτελούν αιτία διάσπασης σε ένα Σύλλογο ή μία κοινωνία, είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί ήρεμα, πολιτισμένα και χωρίς δημοσιεύσεις που εσύ άρχισες στην προκειμένη περίπτωση. Βρισιές και ειρωνικά σχόλια για την πίστη κάποιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαράδεκτα.
    6. Αναφέρεις ότι << κάποιοι θέλουν να περάσει ο Σύλλογος στα χέρια τους και να πάρουν τα εύσημα από το κόμμα τους που διαλύεται>>. Ποιοί είναι αυτοί; Ο Τσαβαλάς; Ήταν πρόεδρος και μόνος του έφυγε. Εγώ ; που δεν ξέρω ούτε πώς είναι η πόρτα πολιτικού γραφείου; Αν κρατήθηκε τόσα χρόνια ο Σύλλογος, αυτό οφείλεται στον Τσαβαλά και στην Χ. Βρακατσέλη που ποτέ δεν επέτρεψαν τις πολιτικές αντιπαραθέσεις. Τι συμφέρον θα είχε κάποιος να πάρει στα χέρια του τον έλεγχο ενός μικρού Συλλόγου; Την παραπάνω σου αναφορά, σεβόμενος κάποιες αξίες που πάνε να καταρρεύσουν σήμερα, δεν θα την χαρακτηρίσω.
    7. Για να αναφέρουμε τον Πάτερ-Κοσμά που ποιος ξέρει τι θα έλεγε σήμερα, πρέπει και να τον πιστεύουμε. Το αν είναι καταραμένοι οι Βονιτσάνοι και αν στην προκειμένη περίπτωση υπήρξε ζηλοφθονία, μνησικακία και μισαλλοδοξία ας το κρίνουν οι συμπολίτες μας. Επίσης το τι είναι ο καθένας μας, ας το κρίνουν επίσης αυτοί που μας ξέρουν.



    ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΤΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο