Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Ρέκβιεμ για τον 22χρονο Παναγιώτη Λαγάκη από το Αγρίνιο

         Πριν 2 μήνες όλα τα Site δημοσιεύσαν για ένα δυστύχημα στο Αγρίνιο (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) που αφορούσε ένα τροχαίο με μηχανή με θύματα έναν 22χρονο και μια πεζή. 
     Ο 22χρονος ήταν ο πρώτος μου ξάδερφος, o Παναγιώτης Λαγάκης. Η τραγική ειρωνεία ήταν πως πρώτα το διάβασα στη σελίδα σας και μετά ενημερώθηκα πως θύμα ήταν ο μικρός μου ξάδεφος, το αίμα μου.
      Στην κηδεια του στο Αγρίνιο ήρθε πάρα πολύς κόσμος επειδή ήταν ιδιαίτερα αγαπητό παιδί, ένας πραγματικός άγγελος.
    Σας γράφω αυτό για 2 λόγους. Καταρχάς επειδή σύμφωνα με την τροχαία και με αυτόπτες μάρτυρες δεν έφταιγε η μηχανή και δεύτερον επειδή έφτιαξα ένα βίντεο για εκείνον. Του άρεσε η μουσική και ήθελε να του τραγουδάμε.
     Από μικρό παιδί είχε δηλώσει πως αν πέθαινε κάποια στιγμή ήθελε να του τραγουδήσουμε το τραγούδι του Μπιθικώτση.

Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση, 
Κωνσταντίνος Ηλιακόπουλος

ΒΙΝΤΕΟ
Στη μνήμη του Παναγιώτη μας που έφυγε νωρίς

3 σχόλια:

  1. Το έμαθα πριν μια εβδομάδα. Η αληθεια είναι ότι είχα διαβάσει στο ίντερνετ για το περιστατικό αλλά δεν μου πήγε καν ο νους μου σε σένα αγόρι μου. Δάκρυσα και δακρύζω όταν σε σκέφτομαι. Θυμάμαι όταν ερχόσουν στο χωριό μου με τα μελλίσια από μικρό παιδάκι μαζί με τον πατέρα σου. Θυμάμαι που είχες τρέλα μεγάλη με τις μηχανές τελευταία. Εύχομαι να υπάρχει κάτι διαφορετικό εκεί ψηλά που είσαι και ο θεός να δίνει κουράγιο στους γονείς σου και στις δύο αδελφούλες σου που τόσο πολύ σε αγαπούσαν και τις αγαπούσες.
    Κάποιος που χάρηκε πάρα πολύ όταν σε γνώρισε και εσένα και την οικογένειά σου.

    Καλό παράδεισο Πανούλη μου.

    (dt)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kαλα πλακα μασ κανεισ ρε παλικαρι. δεν εφτεγε η μηχανη που βρεθηκε το κοντερ τησ με 200 και κατι, σοβαρα μιλαμε τωρα- κριμα και γιαυτον που παει αλλα με αυτα που γραφεισ προκαλεισ.. λεσ και δεν βλεπουμε καθε μερα τα μηχανακια και τησ μηχανεσ..ντροπη σου και αισχοσ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΝΑΣ ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ30 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:21 μ.μ.

    ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ .. ΔΕΝ ΒΡΙΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝΕ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ..ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ . ΕΔΩ ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΧΕ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ....ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ .. ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΥΤΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο