Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΣΤΗ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑ


Φωτορεπορτάζ : Τζένη Παπαδητρίου
 ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Το εκκλησάκι του Αγίου Γερασίμου βρίσκεται στην κορυφή του χωριού. Ήταν μέσα σε ιδιόκτητο οικόπεδο χτίστηκε από τον προπάππο μου μεταξύ του 1845 έως το 1860 περίπου. Ο προπάππος μου ήρθε εξόριστος από τα Μακριωτικα -Κεφαλονιάς και κατέληξε στην Χρυσοβίτσα. Επειδή ήταν ωραίος και καλλίφωνος και λόγω έλλειψης ιερέα τον χειροτόνησαν ιερέα στο χωριό. Εδώ νυμφεφθηκε την Αναστασία Σάββα και απέκτησε τρία αγόρια. Ένας εξ αυτών ήταν και ο παππούς μου Γεώργιος Παπαδημητρίου.....
Το εκκλησάκι του Αγίου το έχτισε προς τιμήν του προστάτη του νησιού του. Το επίθετο του προπάππο μου ήταν Γερολυμάτος αλλά επειδή τον φώναζαν παπά Δημήτρη το επίθετο του ξεχάστηκε και στο τέλος επικράτησε σαν επίθετο. Από Δημήτρης Γερολυμάτος έγινε Δημήτρης Γερολυμάτος -Παπαδημητρίου και περίπου στο 1888 -1890 επικράτησε από τον παππού μου Γεώργιο Παπαδημητρίου έως σήμερα.
Είμαι υπερήφανη για την καταγωγή μου. Τον προπάππο μου, τον παππού μου και για τον πατέρα μου Αλέξανδρο που άφησε στο χωριό του πολλά έργα άξιος συνεχιστής του παππού του Δημήτριο Γερολυμάτο -Παπαδημητρίου.
ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ

ΠΆΝΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο