Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Αθλητικές Επαφές με την Λεκατσά Μαρία

Μόλις δύο μήνες έχουν περάσει από τη λήξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος και η δημοσιογραφική ομάδα του tkd-itf.gr βρεθήκαμε κοντά στην δύο φορές Χρυσή Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του 2012 και 2014 και την Αργυρή Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του 2015 Λεκατσά Μαρία (Α.Σ. Πρωτέας Ιωαννίνων), όπου μας παραχώρησε μια διαφορετική συνέντευξη......

Πρώτη συμμετοχή φέτος στην κατηγορία των γυναικών και κατάφερες να προκριθείς τόσο στο Ευρωπαϊκό όσο και στο παγκόσμιο όπου και κατέλαβες την δεύτερη θέση. Είσαι ευχαριστημένη από τη φετινή χρονιά;

Ο βασικός μου στόχος ήταν να μπω Εθνική στην κατηγορία των Γυναικών. Μέσα από τη σκληρή προπόνηση και δουλειά καταφέραμε με τον προπονητή μου να πάρω χάλκινο μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό. Έτσι έχοντας την εμπειρία από την διοργάνωση αυτή πήγα στο Παγκόσμιο με στόχο το μετάλλιο όπου και τα κατάφερα. Επομένως θα ήταν λάθος να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένη από την μέχρι τώρα πορεία μου.

Έχεις υπάρξει 2 φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια στην κατηγορία των νεανίδων και φέτος καταφέρνεις να κατακτήσεις τη δεύτερη θέση στις γυναίκες. Πόσο διαφορετικό πιστεύεις πως είναι το επίπεδο στις δύο αυτές κατηγορίες; 
Αποτελεί σημαντικό επίτευγμα για μένα τα μετάλλια που έχω κατακτήσει στις Νεάνιδες όσο και στις Γυναίκες. Η διαφορά που μπορεί κανείς να παρατηρήσει στις δύο αυτές κατηγορίες είναι κυρίως η εμπειρία αλλά και η τεχνική. Κάτι που κάνει και την κατηγορία των Γυναικών σαφώς πιο δύσκολη.

Στον προημιτελικό άφησες εκτός μεταλλίων την Παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2013 από την Κορέα. Πες μας λίγα λόγια για τον αγώνα.
Μόνο και μόνο το γεγονός ότι βρέθηκα αντιμέτωπη με την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του 2013 η οποία ήταν από την Κορέα σχετικά νωρίς, το γεγονός αυτό αποτέλεσε πρόκληση για μένα καθώς ήξερα ότι για να πετύχω το στόχο μου που ήταν τα μετάλλια έπρεπε να κερδίσω το παιχνίδι αυτό. Έπρεπε λοιπόν να παίξω δυνατά αλλά κυρίως με μυαλό. Οι επιλογές μου με δικαίωσαν και μετά από ένα συναρπαστικό παιχνίδι κατάφερα να πάρω την νίκη.

Γνωρίζουμε πως ζεις στην επαρχία, μακρυά από το σύλλογο όπου ανήκεις (Α.Σ. Πρωτέας Ιωαννίνων) όπως και από τον προπονητή σου Παπαδιώτη Γεώργιο. Πόσο εύκολο είναι αυτό και πόσο επηρεάζει την προετοιμασία σου;
Μες την ατυχία μου να βρίσκομαι μακρυά από ένα αστικό κέντρο και τις απαραίτητες αθλητικές εγκαταστάσεις, έχοντας την στήριξη της οικογένειάς μου έχω τα απαραίτητα εφόδια ώστε να μην μου λείπει κάτι από την προπόνηση. Η αγαστή και συνεχή επικοινωνία με τον προπονητή μου κ. Γιώργο Παπαδιώτη καθώς και το γεγονός ότι ο αδερφός μου είναι καθηγητής φυσικής αγωγής με βοηθάει να διατηρούμε στο επίπεδο που θέλω.

Ποια στοιχεία είναι αυτά που πιστεύεις πως χαρακτηρίζουν έναν πρωταθλητή;
Η απόλυτη προσήλωση και επιμονή στον οποιοδήποτε στόχο γνωρίζοντας το πως θα φτάσει σε αυτόν και έχοντας αποδεχτεί τις θυσίες που χρειάζονται για την επίτευξη του οποιοδήποτε στόχου.

ΠΗΓΗ: http://tkd-itf.gr

ksiromeritikimatia.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο