Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Ισοφαρίστηκε στο 86' ο Ακαρνανικός Φυτειών, 1-1 μέσα στον Εμπεσό



        Ο Ακαρνανικός Φυτειών  έφερε ισοπαλία 1-1 μέσα στην έδρα του Ιδομενέα Εμπεσού για την 5η αγωνιστική της Β΄Κατηγορίας, 3ος Όμιλος.  
       Άξιζε ίσως και κάτι παραπάνω ο Ακαρνανικός αφού έπαιξε καλύτερα αλλά τελικά αρκέστηκε στην ισοπαλία. Αν και προηγήθηκε με τον Αχιλλέα Ζορμπά ισοφαρίστηκε από τους γηπεδούχους στο 86. 
       Ο Χρήστος Κολοβός γράφει για τον Ακαρνανικό:    Μεγάλη μπάλα.. Ισοφαριστήκαμε στο 86. Έπρεπε να νικήσουμε άνετα .... Ατυχές αποτέλεσμα. Το γκολ του Ακαρνανικού ο Αχιλλέας Ζορμπάς από την Χρυσοβίτσα.       Είχαμε και δοκάρι. Δεν πειράζει, οι παίκτες έδειξαν πολύ γυμνασμένοι με πολύ τρέξιμο και αντοχή. Ο γυμναστής Χρήστος Μπενέκος κάνει θαυμάσια δουλειά στη φυσική κατάσταση των παικτών.….....






2 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε φιλε προφανως με παρεξήγησες χωρις να γνωρίζεις, γιαυτο και δεν σε παρεξηγω για τις προθέσεις σου. Σε καθε αγωνα του Ακαρνανικου,πηγαινω στο γήπεδο, βοηθαω όπου μπορω, βγαζω και φωτο,και χαιρομαι που υπαρχει ομονοια, συνεργασια και κοινη προσπαθεια απ ολους, διοικηση, προπονητη, παικτες, φιλαθλους. Στη συνεχεια αναρτω στο τοιχο μου στο fb περνωντας την ώρα μου καποιες φωτο που τραβαω και γραφω οτι σκεφτω καλο εκεινη τη στιγμη.Στον Εμπεσο κοινη διαπιστωση που χαρηκαμε ολοι μας ηταν η αριστη φυσικη κατασταση και αντοχη των παικτων που ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ και εγραψα και οτι επαιξαν φοβερη μπαλα όλοι οι παικτες μας , αν διαβασες καλα. Δεν εστειλα για δημοσιευση κανενα κειμενο στους φιλους διαχειριστες του ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΝΕΑ. Αν εστελνα θα εκανα ολοκληρη αναλυση για τον αγωνα, για παικτες για τον φιλο μου άξιο προπονητή Μπαμπη, για τους λιγοστους φιλάθλους που παρευρεθηκαμε κλπ. Στον προηγουμενο αγωνα με τη Χρυσοβιτσα ειχα βαλει στο τοιχο μου στο fb μια προταση λιγων λεξεων για τα γκολ που εβαλε ο ανηψιος μου και τιποτα άλλο. Ετσι μου ηρθε εκεινη τη στιγμη, τι να κανω???? Με τη λογική σου ευτυχως που δεν το πηρε από το fb μου και δεν το αναρτησε το ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΝΕΑ γιατι τοτε θα ελεγες και με το δικιο σου οτι ξεχασα ολη την ομαδα και μιλησα για τον ανηψιο μου. Στον επομενο αγώνα μπορει να γραψω κατι άλλο που υπέπεσε στην αντίληψη μου εκεινη την ημερα,ειτε σοβαρο ειτε αστειο. Μπορει να το επιβεβαιωσουν οι μπλογκερς αυτα που γραφω αλλα νομιζω οτι ειναι καθαρη η γραφη μου και τη πιστευεις. Αν δεν τη πιστευεις τοτε λυπάμαι και δεν θελω να πιστεψω οτι προσπαθεις να σπειρεις ζιζανια. Μακρυα απο μας αυτα. Η ομαδα πεταει , παει αριστα, και ειναι ολοι αγαπημενοι οπως εγραψα. Και μεχρι το τελος ετσι θα ειναι. (ΥΓ αν εχεις fb γινε φιλος να δεις και μετα ξαναβγες αν δεν πεισθεις)Φιλικα Χρηστος Κολοβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο