Εδώ και 14 μήνες και λίγο πριν τις Ευρωεκλογές με πανηγυρισμούς ο τότε υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ εγκαινίασε το τμήμα της Ιονίου Οδού και συγκεκριμένα την παράκαμψη του Αγρινίου (Κεφαλόβρυσου-Κουβαρά), παρότι το συγκεκριμένο τμήμα είχε σοβαρές ατέλειες με αποτέλεσμα να εγκυμονεί κινδύνους ακόμη και για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών, όπως αποδείχθηκε στην πορεία με μια σειρά τροχαίων ατυχημάτων.
Παρά τις τότε διαμαρτυρίες του ΚΚΕ, του λαϊκού κινήματος της περιοχής ο δρόμος δόθηκε στην κυκλοφορία αλλά μετά από μικρό χρονικό διάστημα άρχισαν να κλείνουν εναλλάξ ή και ταυτόχρονα τα ρεύματα κυκλοφορίας. Γεγονός που συμβαίνει και σήμερα. Κάνουν διάφορες εργασίες, αντικαθιστούν τα κιγκλιδώματα, στρώνουν ασφαλτοτάπητα κ.α, προκαλώντας την αγανάκτηση εκατοντάδων χιλιάδων οδηγών, κατοίκων 7 νομών αλλά και μεγάλου μέρους της Ελλάδας ιδιαίτερα της Πελοποννήσου και τουριστών που μέσο της Εγνατίας ταξιδεύουν για τη Βόρεια Ελλάδα.
Όλα αυτά γίνονται με πολιτική που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα, τα κέρδη των πολυεθνικών σε βάρος του δημοσίου και των εργαζομένων γενικότερα. Είναι πολιτική της ΕΕ, των κομμάτων του κεφαλαίου που συμβάλλουν στο να θησαυρίζουν οι επιχειρηματίες, εκχωρώντας δικαιώματα, παραχω–ρώντας την λαϊκή περιουσία, φορτώνοντας με χαράτσια τα λαϊκά στρώματα μέσο διοδίων. Διπλοπληρώνουμε και για την κατασκευή και στη συνέχεια και για τη χρήση των δρόμων.
Για το ΚΚΕ οι δρόμοι είναι λαϊκή περιουσία, πρέπει να είναι στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών και όχι στην υπηρεσία για την κερδοφορία των κατασκευαστικών εταιρειών και του κεφαλαίου.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
• Είναι ολοκληρωμένο το συγκεκριμένο έργο;
• Έχει παραληφθεί από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφοράς και Δικτύων;
• Ποιος πληρώνει τις ατέλειες;
Παρά τις τότε διαμαρτυρίες του ΚΚΕ, του λαϊκού κινήματος της περιοχής ο δρόμος δόθηκε στην κυκλοφορία αλλά μετά από μικρό χρονικό διάστημα άρχισαν να κλείνουν εναλλάξ ή και ταυτόχρονα τα ρεύματα κυκλοφορίας. Γεγονός που συμβαίνει και σήμερα. Κάνουν διάφορες εργασίες, αντικαθιστούν τα κιγκλιδώματα, στρώνουν ασφαλτοτάπητα κ.α, προκαλώντας την αγανάκτηση εκατοντάδων χιλιάδων οδηγών, κατοίκων 7 νομών αλλά και μεγάλου μέρους της Ελλάδας ιδιαίτερα της Πελοποννήσου και τουριστών που μέσο της Εγνατίας ταξιδεύουν για τη Βόρεια Ελλάδα.
Όλα αυτά γίνονται με πολιτική που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα, τα κέρδη των πολυεθνικών σε βάρος του δημοσίου και των εργαζομένων γενικότερα. Είναι πολιτική της ΕΕ, των κομμάτων του κεφαλαίου που συμβάλλουν στο να θησαυρίζουν οι επιχειρηματίες, εκχωρώντας δικαιώματα, παραχω–ρώντας την λαϊκή περιουσία, φορτώνοντας με χαράτσια τα λαϊκά στρώματα μέσο διοδίων. Διπλοπληρώνουμε και για την κατασκευή και στη συνέχεια και για τη χρήση των δρόμων.
Για το ΚΚΕ οι δρόμοι είναι λαϊκή περιουσία, πρέπει να είναι στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών και όχι στην υπηρεσία για την κερδοφορία των κατασκευαστικών εταιρειών και του κεφαλαίου.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
• Είναι ολοκληρωμένο το συγκεκριμένο έργο;
• Έχει παραληφθεί από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφοράς και Δικτύων;
• Ποιος πληρώνει τις ατέλειες;
Οι βουλευτές
Νίκος Μωραΐτης
Νίκος Καραθανασόπουλος
Άγγελος Τζέκης
Μπάμπης Χαραλάμπους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο