Όμιλος φίλων σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης»
Δελτίο τύπου:
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρων παρακολουθήσαμε την επίσκεψη του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Μαγκριώτη στην Αιτωλοακαρνανία την Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010. Ο κ. Υφυπουργός επιθεώρησε τα εν εξελίξει οδικά έργα στην περιοχή και συμμετείχε σε συσκέψεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να συζητήσουν για την ανάπτυξη της περιοχής.
Όπως όμως αναμέναμε δεν επισκέφτηκε την σχεδόν έτοιμη σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου που εδώ και 6 χρόνια παραμένει ημιτελής. Ένα έργο το οποίο σαν φορολογούμενοι πολίτες το έχουμε πληρώσει με 13 εκατομμύρια ευρώ. Μια πολύτιμη υποδομή που έχει αφεθεί νεκρή στην τύχη της, ενώ θα μπορούσε τόσα χρόνια να αποσυμφορίζει το επικίνδυνο οδικό δίκτυο και να εξυπηρετεί άριστα σαν τοπικός προαστιακός (με προοπτικές επέκτασης στα υπόλοιπα αστικά κέντρα και τουριστικές περιοχές του νομού).
Δελτίο τύπου:
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρων παρακολουθήσαμε την επίσκεψη του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Μαγκριώτη στην Αιτωλοακαρνανία την Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010. Ο κ. Υφυπουργός επιθεώρησε τα εν εξελίξει οδικά έργα στην περιοχή και συμμετείχε σε συσκέψεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να συζητήσουν για την ανάπτυξη της περιοχής.
Όπως όμως αναμέναμε δεν επισκέφτηκε την σχεδόν έτοιμη σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου που εδώ και 6 χρόνια παραμένει ημιτελής. Ένα έργο το οποίο σαν φορολογούμενοι πολίτες το έχουμε πληρώσει με 13 εκατομμύρια ευρώ. Μια πολύτιμη υποδομή που έχει αφεθεί νεκρή στην τύχη της, ενώ θα μπορούσε τόσα χρόνια να αποσυμφορίζει το επικίνδυνο οδικό δίκτυο και να εξυπηρετεί άριστα σαν τοπικός προαστιακός (με προοπτικές επέκτασης στα υπόλοιπα αστικά κέντρα και τουριστικές περιοχές του νομού).
Αλήθεια κανείς δεν του είπε κουβέντα για αυτό; Ούτε βρέθηκε κάποιος από τους τόσους δήμους ή κάποιος από τη νομαρχία; Για το θέμα του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα που αυτό τον καιρό «παίζεται» η τύχη του και που ελπίζουμε να δημοπρατηθούν οι μελέτες του δεν γνώριζε κάτι ο κ. Υφυπουργός; Μήπως ο σιδηρόδρομος δεν αποτελεί υποδομή, δίκτυο και μέσο μεταφοράς; Από τους τοπικούς μας άρχοντες δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να ερωτήσει για το θέμα; Αλήθεια δεν το γνώριζαν, δεν τους εξοργίζει πως η προμελέτη προκλητικά παρακάμπτει το Αγρίνιο;
Σιγήν ιχθύος κράτησε λοιπόν ο κύριος Υφυπουργός της κυβέρνησης της «πράσινης ανάπτυξης» για το πιο οικολογικό μέσο μεταφοράς. Αντίθετα φάνηκε να αγωνιά μαζί μας και μαζί με τον Αγρινιώτη Υφυπουργό Περιβάλλοντος κ. Μωραΐτη για τα οδικά έργα, τα οποία μας υποσχέθηκαν πως προχωρούν ταχύτατα.
Η πράσινη ανάπτυξη λοιπόν πιστεύει πως τα οδικά έργα αρκούν και πρέπει να μονοπωλούν τις μεταφορές. Ξεχνούν πως η κίνηση με ΙΧ αυτοκίνητα λίγων επιβατών, οι μεταφορές αποκλειστικά με φορτηγά αποτελούν καταστροφή για το περιβάλλον, όπως επίσης ξεχνούν τους 1453 νεκρούς, 1681 βαριά και 16.872 ελαφριά τραυματίες στους δρόμους το 2009. Ο κ. Μαγκριώτης μας δήλωσε για το λιμάνι του Αστακού ότι «η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό θα το καταστήσει δυναμικό πυλώνα της εξωστρέφειάς της» αποσιωπώντας όμως πως ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας προβλέπει την σύνδεσή του με τον λιμένα και πως η μόνη ουσιαστική επένδυση για τόσο βαριές μεταφορές είναι ο σιδηρόδρομος, ο οποίος μπορεί με μεγάλη ασφάλεια και πάνω από όλα απολύτως οικολογικά να συνδέσει τον λιμένα απευθείας με την Ευρώπη.
Στα ίδια πλαίσια κινήθηκε και η κριτική της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης η οποία δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό, όπως την υπενθύμιση πως υπάρχει ο Σιδηρόδρομος, αλλά αναλώνετε σε ανούσιες μικροπολιτικές και μικροκομματικές αντιπαραθέσεις των δυο παρατάξεων που κυβερνούν τον τόπο τα τελευταία 30 χρόνια. Αυτές οι κυβερνήσεις ευθύνονται απόλυτα για την απαξίωση και την καταστροφή των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Έτσι λοιπόν φτάνουμε εν έτει 2010 στην Ελλάδα της Ε.Ε. να πρέπει να επιχειρηματολογούμε για την ανάγκη ύπαρξης σιδηροδρόμου…
Το Δ.Σ. του ομίλου
Στα ίδια πλαίσια κινήθηκε και η κριτική της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης η οποία δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό, όπως την υπενθύμιση πως υπάρχει ο Σιδηρόδρομος, αλλά αναλώνετε σε ανούσιες μικροπολιτικές και μικροκομματικές αντιπαραθέσεις των δυο παρατάξεων που κυβερνούν τον τόπο τα τελευταία 30 χρόνια. Αυτές οι κυβερνήσεις ευθύνονται απόλυτα για την απαξίωση και την καταστροφή των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Έτσι λοιπόν φτάνουμε εν έτει 2010 στην Ελλάδα της Ε.Ε. να πρέπει να επιχειρηματολογούμε για την ανάγκη ύπαρξης σιδηροδρόμου…
Το Δ.Σ. του ομίλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο