Την ανάγκη να τεθεί σε προτεραιότητα ο οδικός άξονας Πλατυγιάλι – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία τονίζει ο περιφερειακός σύμβουλος Χρήστος Κωστακόπουλος, σε ερώτησή του προς τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας.....
Ο σύμβουλος της παράταξης “Δυτική Ελλάδα Μπροστά”, με επικεφαλής τον Κώστα Σπηλιόπουλο, διαπιστώνει ότι μέχρι σήμερα η προσέγγιση του έργου μείζονος σημασίας έχει γίνει με αποσπασματικό τρόπο και έντονα αρνητικές επιπτώσεις, υπογραμμίζοντας ότι ουδέποτε η Περιφέρεια εκπόνησε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διεκδίκησης, τεκμηριωμένο και πειστικό.
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης του Χρήστου Κωστακόπουλου:
“Μετά την κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων στην ανατολική και δυτική πλευρά της χώρας, δηλαδή της Ιονίας Οδούς και της Νέας Οδού ανατολικά, σε συνδυασμό με το βόρειο άξονα της Εγνατίας οδού και τον εγκάρσιο Ε65, ένα μεγάλο μέρος της οδικής σύνδεσης του κορμού της χώρας ολοκληρώθηκε.
Για να υπάρχει όμως πλήρης λειτουργία του εθνικού οδικού δικτύου της χώρας, απαιτείται η κατασκευή του εγκάρσιου άξονα που θα συνδέει τη δυτική με την ανατολική πλευρά, στο μέσον περίπου του κορμού.
Αυτός είναι ο άξονας Πλατυγιάλι – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία που συνδέει σημαντικά αστικά, οικονομικά και τουριστικά κέντρα και φέρει σε επικοινωνία την ανατολική και τη δυτική πλευρά της χώρας. Γι’ αυτό άλλωστε είναι ενταγμένος στα διευρωπαϊκά δίκτυα εδώ και πάρα πολλά χρόνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ο άξονας αυτός είναι στόχος και όραμα των φορέων και των κατοίκων της Αιτωλοακαρνανίας, της Ευρυτανίας και της Φθιώτιδας.
Μέχρι σήμερα, μόνο αποσπασματικά, μικρά τμήματα κατασκευάζονται. Όμως αποτελούν μικρό μέρος του συνολικού έργου, χωρίς να οδηγούν σε ένα σύγχρονο, ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο.
Δυστυχώς ποτέ ως σήμερα η πολιτεία δεν σχεδίασε και δεν έθεσε αυτό τον άξονα σε προτεραιότητα. Αλλά και ποτέ η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας δεν εκπόνησε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διεκδίκησης, τεκμηριωμένο και πειστικό, στο οποίο μπορεί και πρέπει να συνταχθούν οι δυνάμεις των δύο περιφερειών, αλλά και φορείς από ολόκληρη τη χώρα, με την απαραίτητη φυσικά πολιτική υποστήριξη που θα απαιτηθεί.
Δυστυχώς μέχρι στιγμής βλέπουμε να εξαγγέλλονται και να χρηματοδοτούνται διάφοροι άλλοι άξονες όπως του δρόμου «Μπράλος – Άμφισσα» του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και άλλοι.
Κύριε περιφερειάρχη, ως προτεραιότητα ασφαλώς της περιφέρειάς μας, αλλά και ως προτεραιότητα ολόκληρης της Ελλάδας, θα πρέπει να τεθεί ως στόχος η ανάδειξη αυτού του άξονα. Και βέβαια να ξεκινήσετε την προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου αυτού,
Σε μία τέτοια προσπάθεια θα είμαστε δίπλα σας.
Κατόπιν αυτών ερωτάσθε:
πώς σκέφτεστε να σχεδιάσετε τη διεκδίκηση αυτού του παλλαϊκού αιτήματος για την κατασκευή του οδικού άξονα Πλατυγιάλι – Αγρίνιο-
Καρπενήσι – Λαμία ως σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που ανήκει στα διευρωπαϊκά δίκτυα;
τι ενέργειες πρόκειται να κάνετε για την επίτευξη αυτού του στόχου; Ιδιαίτερα μάλιστα μετά τις πληροφορίες για πρόθεση του αρμόδιου υπουργείου να δημοπρατήσει δύο εργολαβίες που αφορούν από Λαμία έως Καρπενήσι
Υπάρχουν μελέτες και εάν ναι σε ποια φάση βρίσκονται για τα 21 χλμ από την περιοχή της Καμαρούλας έως την Τσάκλα Αγίου Βλασίου που υποτίθεται πως είναι σε εξέλιξη εδώ και χρόνια; Και βέβαια οι μελέτες του υπόλοιπου αυτοκινητόδρομου;
Γιατί καθυστερεί τόσα πολλά χρόνια η κατασκευή των 7 χλμ του πρώτου τμήματος του δρόμου από Αγρίνιο προς Καρπενήσι;”.
Η ερώτηση του κ. Κωστακόπουλου αναμένεται να απαντηθεί στην επόμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας.
sinidisi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο