Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Κώστας Καρούσος : ΚΑΛΟΣΥΝΑΤΗ



πηγή
 facebook : Κώστας Καρούσος

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ το ποίημά μου ΄΄ΚΑΛΟΣΥΝΑΤΗ΄΄ στον ΘΕΟ ΕΡΩΤΑ, που ο σύγχρονος κόσμος τον έκανε θεό των Λουλουδιών και του Εμπορίου. Στην ελληνική μυθολογία ο Έρως ήταν ο φτερωτός θεός της αγάπης και σχετίζεται με τη θεά Αφροδίτη, με τη Θεογονία του Ησίοδου, ο Έρωτας ήταν από τις τρεις θεότητες που δημιούργησαν τον Κόσμο οι άλλες δύο ήταν το Χάος και η Γαία.....

Κ.α.λ.ο.σ.υ.ν.ά.τ.η,
αποσχίστηκες τα εγκάρσια πετρώματα
με κρυστάλλους εξώφτερνους.
Το ραγισμένο καθρέφτη, κάτοπτρο γυρισμένο σε μένα.
Με φθόγγους ήλιου γονιμοποιείς, μιαν ιδέα μυριόφωνη.
Συνάχτηκαν οι ώρες σου,
κύμα ψυχών εαρινών από στάχινη έκρηξη.
Γεννάς την εμπειρία των οστών,
κερδίζεις την ώρα του σώματος

Κ.α.λ.ο.σ.υ.ν.ά.τ.η
πολυώνυμη μήτρα, σάλπιγγα των πόλεων,
άστραμμα ψυχών ρυγχοφόρων,
στους ευρύκολπους ρυθμούς της θάλασσας,
στις αθέριστες πλεξίδες του θέρους,
στην ηλιόχνωτη διαφάνεια των εποχών.
φωνή του ξύλου, φτερούγα δυόσμου,
πέστροφας νερόσκαλα, όστρακο ανοιχτό,
στοργή της μέλισσας, εμβρυακή φωνή,
ανάβρυσμα ορυκτού, άνθος αλπικό.
Καλοσυνάτη, αχνή κι ωραία μέσα μου ως αργά.

Από το βιβλίο μου ΄΄Στη Διάρκεια Του Φωτός΄΄ σελ. 28-29.

Εκλεκτοί φίλοι, με την κοινοποίηση αυτή, του βραβείου μου της ΕΕΛ, σας οφείλω-από καρδιάς-ένα σχόλιο, για την ιστορία που το περιβάλλει. Το 1992 έκανα αίτηση μέλους προς την ΕΕΛ, την οποία απέρριψαν από την Επιτροπή Κρίσης. Και με κάλεσαν στις 28/2/1994 να παραλάβω το βραβείο Θ. Διαμαντόπουλου !!! Προσωπικά, δεν συμμετέχω στους λογής διαγωνισμούς της χώρας. Πώς προέκυψε λοιπόν αυτό;; Τα βιβλία μου τα διακινούσα δωρεάν-χέρι-χέρι στους χώρους της Αθήνας. Είχε όμως προωθήσει την αίτησή μου -μαζί με το βιβλίο-πριν τη βράβευση - ο πρώην Γεν. Γραμμ. της ΕΕΛ, εξαίρετος φίλος και ποιητής, ο Πάνος Παναγιωτούνης, χωρίς να το γνωρίζω !! 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο