Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Ευχές από τον Νικ Ζαρεντη Πρόεδρο της Τ. Κ. Παπαδάτου Δήμου Ξηρομέρου


17 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την καθαρή πλατεία και το καθαρό χωριό μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Βαγγέλα.....Καλή Ανάσταση και καλο Πάσχα...συνεχισε να στέλνεις ευχές και μην κουνιέσαι καθολου στο χωριο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ο Βαγγέλας να κουνηθεί.. γραμμένο έχει το χωριό καλά κάνει δεν μας αξίζει κάτι καλύτερο.. Το χωριό όμως έχει Αντιδήμαρχο.. μόνο στα χαρτιά μόνο δυστυχώς..

      Διαγραφή
    2. Ρε φίλε απορώ...δεν πειραζει που σε γραφει ο προεδρος του χωριού και παραπονιέσαι για τον αντιδημαρχο; ο ενας εχει μονο το χωριο να κοιταξει και ο αλλος εχει 5000000 πραγματα; περιεργο και ρατσιστικό μου φαινεται το σχολιο σου... .

      Διαγραφή
    3. Και αφού δεν είναι ικανός Ο Βαγγέλας Τότε γιατί τον βγάλατε για τρίτη φορά Πρόεδρο Χρόνια σας πολλά

      Διαγραφή
    4. Ας ειναι καλα τα μαρουλια που μοίρασε και τον ψηφισαν....

      Διαγραφή
  3. Φίλε 11.27 Αφού δεν έχω Πρόεδρο στο χωριό μου περιμένω από τον Χωριανο Αντιδήμαρχο στα 1000000 πράγματα που έχει να κοιτάξει κ λίγο το χωριό.. Δεν ζήτησα έργα μην μπερδεύεσαι απλά λίγο τα βασικά καθαριότητα κ αν χρειαστεί τίποτα άλλο.. Χωριό με 100 ανθρώπους είμαστε δεν ζητάμε παράλογα πράγματα οχι όμως τέτοια αδιαφορία ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε 1:29 αν δεν εχεις προεδρο αντιλατεστησε τον. Βασικα εργα ειναι η υδρευση του χωριου , οι δρομοι αγροτικοι και μη , η καθαριότητα και ο φωτισμος....εγω τον εχω δει κα τρεχει με 4 μηχανικους για το δικτυο υδρευσης τον εχω δει με τη μηχανικο ειδικη συνεργατη για τους δρομους και για λαμπες και καθαρισμο εβαλε ανθρωπο και τον σταματησε ο βαγγελας με το ετσι θελω....εκει ημουν σε ολα ....και η πορτα του ανοιχτει για ολους....τα υπολοιπα ετσι για να λεμε

      Διαγραφή
    2. Φίλε 4.01 μακάρι ο Αντιδήμαρχος να κάνει τόσα έργα κ εγώ να βγώ ψεύτης.. Οτι καλό γίνει στο χωριό ποιός δεν το θέλει.. Αφού έχει κάνει τόσα πολλά οκ εγώ ζω σε άλλο χωριό κ τα λέω για πλάκα.. Να γίνει κάτι στο χωριό μου θέλω τίποτα άλλο..

      Διαγραφή
    3. Φίλε εγώ δεν είπα ότι τα έκανε ειπα ότι τρέχει να τα κάνει....να γίνουν όσο πιο άμεσα γίνετε.....είναι έργα που αν τα κάνεις με μελέτες σοβαρά θα γίνουν και θα μείνουν δεν θα είναι φλούδα πίσσα και σας κοροϊδεύω....θέλει μελέτη σωστή και πραγματοποιήσει του έργου...

      Διαγραφή
  4. Αυτός που έχει τα λεφτά κάνει κουμάντο και τα λεφτά τα έχει ο αντιδήμαρχος δεν τα έχει ο Πρόεδρος ξυπνάτε ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε 6:36κανενας αντιδήμαρχος δεν έχει λεφτά στα χέρια του. Και κανένας εντιμος αντιδήμαρχος δεν τα δίνει ΠΟΤΕ ΜΑΎΡΑ όπως συνηθίσαμε 5χρονια αλλα νόμιμα ψιλά γράμματα για εσένα που προφανώς τα επερνες μαύρα από τον πρώην αντιδήμαρχο

      Διαγραφή
  5. Φίλε 4.01 μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει γίνει στο χωριό.. Για ποιούς δρόμους μιλάς μα πάμε να δούμε κ εμείς..Πες μου κάτι που έγινε στο χωριό κ εγώ θα ζητήσω συγγνώμη.. Φίλε το χωριό μου με νοιάζει που είναι εγκαταλειμμένο τίποτα άλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου αν διαβάζεις το γράφω δεν θα έγραφες υετοια. Θες να γράψεις τη βρωμιά σου το χωριό σου φίλε μου 5 χρόνια βρωμαγε δεν είχε λάμπες δρόμους τίποτα και δεν μιλαγες .. .άρα τώρα έχεις σκοπό που τα γράφεις τραβά για δουλειά πρώτα άσε το τσιγάρο και όλα τα ξέρουμε οι υπόλοιποι που πραγματικά αγαπάμε το χωριό μας ..

      Διαγραφή
  6. Α για αυτό έχουμε τρεις μήνες να δούμε λάμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά ρε παιδιά ο Πρόεδρος είναι άχρηστος και βγαίνει τρεις τετραετίες Η σύμβουλοί που είναι εδώ ταιριάζει φταίει ο γάιδαρος και βαράμε το σαμάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτό που έχουμε δεδομένο ότι φταίνε όλοι οι άλλοι και όχι ο πρόεδρος μπορεί να με σκοτώσει.....φταίνε αυτοί που το ψήφισαν κανένας άλλος. ...φάτε τώρα τα ψωτοευρω που σας πέταξε.....

      Διαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο