Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Ιφιγένεια Α.Μαντζανα: Υποψήφια Τοπικός Σύμβουλος Δήμου Ακτίου Βόνιτσας



  Αγαπητές συμπολίτισσες και αγαπητοί συμπολίτες, φίλες και φίλοι της Βόνιτσας, έχω την τιμή να υποβάλλω υποψηφιότητα για το τοπικό συμβούλιο της Βόνιτσας στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαϊου 2019, παραθέτοντας λίγα βιογραφικά στοιχεία: ...
   Προφανώς οι πιο πολλοί με γνωρίζετε, δεδομένου ότι είμαι γέννημα –θρέμμα Βόνιτσας και δίδαξα ως οικονομολόγος καθηγήτρια στο Γενικό Λύκειο και στο ΕΠΑΛ Βόνιτσας. Επιπροσθέτως δίδαξα ως επιστημονική συνεργάτης στο ΤΕΙ Ηπείρου και ως εκπαιδεύτρια στο Δημόσιο ΙΕΚ Πρέβεζας.

Είμαι Μεταπτυχιακή Οικονομολόγος και με την ιδιότητα αυτή επιλέχθηκα και ασχολήθηκα ως επιστημονικό προσωπικό στην Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας για την Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στη συνέχεια στο Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων. Σήμερα είμαι αποσπασμένη στη Βουλή των Ελλήνων.                                                                                                  Διετέλεσα Πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου «των εν Αθήναις Βονιτσάνων» και νυν σύμβουλος στον εν λόγω πολιτιστικό σύλλογο καθώς και σύμβουλος της Ομοσπονδίας πολιτιστικών συλλόγων  Ξηρομέρου.

Πέραν των γνώσεων και της εμπειρίας έχω τη θέληση και τη διάθεση να υπηρετήσω την τοπική κοινωνία εφόσον εκλεγώ στο συμβούλιο της κοινότητας Βόνιτσας, από όποια θέση κι αν ευρίσκομαι.

Θα επιθυμούσα να με τιμήσετε με την ψήφο σας!

Ιφιγένεια Αριστοτέλη Μαντζάνα 

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΗ ΕΙΣΑΙ. ΑΛΑ ΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΑΙΡΕΙΣ ΑΦΟΥ ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο