Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Αθανάσιος Λιγνός : Ενημέρωση από τον πρόεδρο ΤΚ Καραϊσκάκη για την ύδρευση στο χωριό



Ως πρόεδρος της ΤΚ Καραϊσκάκη έχω υποχρέωση να ενημερώσω τους πολίτες για την κατάσταση που επικρατεί σχετικά με ζήτημα της ύδρευσης στο χωριό. Όταν ανέλαβα χρέη προέδρου ενημέρωσα τον αντιδήμαρχο για την ακαταλληλότητα των πηγών ενώ πραγματοποιήσαμε επίσκεψη όπου τα προβλήματα διαπιστώθηκαν από κοντά.
Οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν την πηγή από την οποία τροφοδοτούνται οι δύο βρύσες σε κεντρικά σημεία του χωριού που υποτίθεται ότι το νερό είναι καθαρό εφόσον έρχεται από πηγές του Παλιού Χωριού.....
Παρόλο που ένα μήνα πριν με δική μου πρωτοβουλία η πηγή καθαρίστηκε από καλάμια, βάτα και περιφράχθηκε όσο ήταν δυνατό, η προσπάθειά μου για την αντικατάσταση του σωλήνα αγνοήθηκε από τις αρμόδιες αρχές. Ο κόσμος του χωριού πίνει νερό από εκεί νομίζοντας ότι έρχεται γάργαρο από τις πηγές ενώ όπως είναι προφανές δεν τηρούνται ούτε οι βασικοί κανόνες υγιεινής και το νερό κάθε άλλο παρά πόσιμο δεν είναι.
 Παράλληλα, στο Παλιό Χωριό υπάρχει δεύτερη πηγή η οποία παρόλο που θα μπορούσε να τροφοδοτεί το χωριό παραμένει αναξιοποίητη χωρίς τις απαραίτητες εγκαταστάσεις (όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία). Εφόσον απλά χύνεται στο χώμα χρησιμοποιείται από κτηνοτρόφους που ποτίζουν εκεί τα ζώα τους.
 Για να κλείσω το ζήτημα των υδάτων, η πηγή στο Μέγα Πηγάδι που δίνει νερό στο μισό χωριό δεν διαθέτει χλωριωτή ενώ συχνά παρατηρείται άσχημη οσμή.
Γι όλα αυτά τα ζητήματα, εγώ προσωπικά έχω ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές και συγκεκριμένα έχω πραγματοποιήσει επίσκεψη στα σημεία με τον αντιδήμαρχο από τότε που ανέλαβα καθήκοντα προέδρου.  Τα αιτήματά μου αγνοούνται συστηματικά. Έχω καθήκον να ενημερώσω τους κατοίκους για την ακαταλληλότητα του νερού αφού δεν έχω κάποια άλλη ισχύ στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Λιγνός Αθανάσιος
Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Καραϊσκάκη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο