Την όμορφη εικόνα που έχει η γέφυρα της Τατάρνας, που ενώνει την Αιτωλοακαρνανία με την Ευρυτανία, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σχεδιάζει να αποκτήσει και η γέφυρα του Αχελώου έξω από το Αγρίνιο, με την τοποθέτηση ηλεκτροφωτισμού......
Τα προηγούμενα χρόνια η Περιφέρεια είχε προχωρήσει σε παρεμβάσεις στην γέφυρα του Αχελώου με εργασίες ασφαλτόστρωσης και ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, ωστόσο ο πλήρης ηλεκτροφωτισμός της γέφυρας παρέμεινε σε εκκρεμότητα. Και αυτό εκτός από την οδική ασφάλεια που είναι το μείζον, σχετίζεται φυσικά και με την ανάδειξη της γέφυρας.
Πλέον όμως και αυτή η εκκρεμότητα θα διευθετηθεί, καθώς πρόσφατα η Περιφερειακή Επιτροπή ανέδειξε τον προσωρινό ανάδοχο για το έργο «συντήρηση δικτύου ηλεκτροφωτισμού με την αντικατάσταση, ανακατασκευή και επέκταση του υπάρχοντος δικτύου ηλεκτροφωτισμού», που έχει προϋπολογισμό 3 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης.
Στην εργολαβία αυτή εντάσσεται και ο ηλεκτροφωτισμός της γέφυρας του Αχελώου που θα αντλήσει περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ, δηλαδή το ένα έκτο του συνολικού προϋπολογισμού. Τις αμέσως επόμενες εβδομάδες αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο, που είναι η εταιρεία «ΕΡΓΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΤΕ» και έτσι πλέον είναι θέμα λίγων μηνών η φωταγώγηση της γέφυρας του Αχελώου, που θα ενισχύσει την ασφάλεια της οδικής κυκλοφορίας και φυσικά θα αλλάξει εντελώς τη σημερινή εικόνα.
Από εκεί και πέρα για τον κύριο όγκο του οδικού δικτύου, που ανήκει στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, αξίζει να σημειωθεί ότι η εικόνα του οδικού δικτύου πρόκειται να αλλάξει και να αναβαθμιστεί μέσα από το μεγάλο έργο που αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση του οδοφωτισμού και την αντικατάσταση των συμβατικών λαμπτήρων με λαμπτήρες τύπου led.
Το έργο αυτό έχει προϋπολογισμό 15 εκατ. ευρώ και έχει ήδη συμβασιοποιηθεί, ωστόσο υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις στην παράδοση υλικών που εισάγονται από το εξωτερικό. Εκτιμάται όμως πλέον ότι το φθινόπωρο και αυτό το σημαντικό έργο θα αρχίσει να υλοποιείται και θα έχει διπλό όφελος: την εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων, αλλά και τον καλύτερο φωτισμό του οδικού δικτύου.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι αυτή η σύμβαση είναι μεικτή και αφορά και τη συντήρηση του δικτύου του ηλεκτροφωτισμού, πράγμα που σημαίνει πως όποια βλάβη ή ζημιά προκληθεί στο μέλλον θα υπάρχει ήδη ανάδοχος για την αποκατάσταση και έτσι ο χρόνος αποκατάστασης θα είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με σήμερα.
Δημήτρης Παπαδάκης
sinidisi.
Ο νόμος Αιτολωακαρνανιας είναι ο τελευταίος σε όλοι την Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάλια μαύρα από όλες τίς απόψεις.
Οπότε δεν χρειάζεται πόση διαφήμιση για τα αυτονόητα πόυ έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και χρόνια