Για μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και για μαθητές που χρήζουν σχετικής υποστήριξης – Με πόρους του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020»....
Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη, εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» η δράση «εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για το σχολικό έτος 2021-2022» και χρηματοδοτείται με 513.800 ευρώ, προκειμένου να προχωρήσει η πρόσληψη 35 ατόμων Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και πέντε ατόμων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης και φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΠΕ Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας.
Η συγκεκριμένη δράση αφορά μαθητές που, για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής, εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης, ενώ συμπεριλαμβάνει την υποστήριξη των μαθητών ΑμεΑ που έχουν αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης λόγω κινητικών αναπηριών.
Επίσης αφορά μαθητές που παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της προτεινόμενης πράξης είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Πηγή/φωτογραφία: thebest.gr
sinidisi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο