Συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού 42 Αμφιλοχία – Βόνιτσα – Λευκάδα και των οδικών τμημάτων Βόνιτσα – Άκτιο και Άγιος Νικολάος – Άκτιο: Εγκαθίσταται ο ανάδοχος, ώστε στο τέλος Φεβρουαρίου να ξεκινήσουν καθαρισμοί ερεισμάτων – αγωγών – τάφρων, όπως επίσης εργασίες πρασίνου. Στα μέσα Μαρτίου εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι ασφαλτικές εργασίες με τις αντίστοιχες διαγραμμίσεις.
Περιφέρεια: Με 40 έργα ενισχύεται η οδική ασφάλεια στο εθνικό δίκτυο Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας
Δεκάδες έργα συντήρησης, βελτίωσης και άρσης της επικινδυνότητας του εθνικού οδικού δικτύου βρίσκονται αυτή τη στιγμή σ’ εξέλιξη στην Αιτωλοακαρνανία, στην Αχαΐα και στην Ηλεία ενώ μέσα στην αμέσως επόμενη περίοδο ξεκινά μια νέα δέσμη παρεμβάσεων με την ολοκλήρωση των σχετικών διαγωνιστικών διαδικασιών....
Η εξέλιξη όλων αυτών των έργων εξετάστηκε σήμερα Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019 σε σύσκεψη που συγκάλεσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, με την συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Λύτρα και στελεχών της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Όπως αναφέρθηκε από τα στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων για το εθνικό οδικό δίκτυο της Περιφέρειας έχουν προγραμματιστεί συνολικά 40 έργα προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ. Εξ αυτών τα 23 έργα, προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, είναι συμβασιοποιημένα και ήδη εκτελούνται, ενώ τα υπόλοιπα είναι δημοπρατημένα ή υπό δημοπράτηση.
«Οι συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης σε όλο το οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, εθνικό και επαρχιακό ήταν και παραμένει βασική μας προτεραιότητα. Με στόχο να υπάρχει πάντα συντήρηση για το οδικό μας δίκτυο, καταρτίσαμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, διεκδικήσαμε πόρους και υλοποιούμε έργα για άρση της επικινδυνότητας και βελτίωση της προσβασιμότητας σε κάθε σημείο των τριών Περιφερειακών Ενοτήτων» τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.
Συνεχίζοντας επεσήμανε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διαχειρίζεται πάνω από 900 χλμ εθνικού οδικού δικτύου, εκ των οποίων τα 360 χλμ αφορούν την Αχαΐα, τα 350 χλμ ανήκουν στην Αιτωλοακαρνανία και τα 225 χλμ την Ηλεία.
Στη διάρκεια της σύσκεψης μεταξύ άλλων, τονίστηκε ότι λόγω καιρικών συνθηκών οι ασφαλτικές εργασίες δεν παρουσιάζουν σημαντική πρόοδο, αλλά εξελίσσονται με γρήγορους ρυθμούς χωματουργικά, εργασίες πρασίνου κ.α., ώστε μόλις βελτιωθεί ο καιρός να υπάρχει ετοιμότητα για τα ασφαλτικά. Έμφαση δόθηκε σε έργα που έχουν βαρύτητα για τις περιοχές που συνδέουν, όπως:
- Συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας Νέας Εθνικής Οδού Πάτρα – Πύργος: Μέσα στο επόμενο δίμηνο θα έχει περατωθεί το 80% στις εργασίες καθαρισμού τάφρων, όπως επίσης το 50% των ασφαλτικών και ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών της οδού, ενώ θα έχουν προχωρήσει και οι διαγραμμίσεις.
- Συντήρηση – βελτίωση και άρση της επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού 33 Πάτρα – Τρίπολη (έως όρια Αρκαδίας) και των κλάδων της: Έχει ολοκληρωθεί το 70% των προς ασφαλτόστρωση τμημάτων, ενώ σύντομα θα ολοκληρωθούν και οι υπόλοιπες ασφαλτοστρώσεις, κυρίως στο τμήμα Σταυροδρόμι – Καρπέτα. Προηγήθηκαν οι εργασίες πρασίνου, όπως και οι χωματουργικές (διανοίξεις τάφρων, καθαρισμός πρανών, καθαρισμοί ερεισμάτων πίσω από τα στηθαία). Θα ακολουθήσουν τεχνικά έργα, εργασίες σήμανσης – ασφάλειας και ηλεκτροφωτισμού.
- Συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας της εθνικής Οδού Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας – Όρια Νομού: Βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες ασφαλτικών, ενώ ακολουθούν εργασίες διαγραμμίσεων, τοποθέτησης στηθαίων και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες.
- Συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού 42 Αμφιλοχία – Βόνιτσα – Λευκάδα και των οδικών τμημάτων Βόνιτσα – Άκτιο και Άγιος Νικολάος – Άκτιο: Εγκαθίσταται ο ανάδοχος, ώστε στο τέλος Φεβρουαρίου να ξεκινήσουν καθαρισμοί ερεισμάτων – αγωγών – τάφρων, όπως επίσης εργασίες πρασίνου. Στα μέσα Μαρτίου εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι ασφαλτικές εργασίες με τις αντίστοιχες διαγραμμίσεις.
- Συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού 38 Αγρίνιο – Καρπενήσι και Αγρίνιο Θέρμο: Έργο προϋπολογισμού 2,5 εκατ. ευρώ βρίσκεται σε διαγωνιστική διαδικασία. Οι εργασίες, που προβλέπεται να εκτελεστούν, αποσκοπούν στην αποκατάσταση φθορών – βλαβών της Ε.Ο. για την επαναφορά της στην αρχική της κατάσταση, στην άρση της επικινδυνότητας σε τμήματα της, στην παρακολούθηση και καταγραφή των προβλημάτων του οδικού άξονα ανά τακτά χρονικά διαστήματα καθώς και στην κάλυψη άκρως επειγουσών αναγκών, λόγω καιρικών συνθηκών, ώστε να εξασφαλισθεί η οδική ασφάλεια των χρηστών της οδού, στα πλαίσια του προϋπολογισμού του έργου.
Ποιοι συμμετείχαν
Στη σύσκεψη συμμετείχαν, επίσης, η Εκτελεστική Γραμματέας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Διονυσία Μαράτου, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Π.Δ.Ε. Βασίλης Λοτσάρης, η προϊσταμένη του Τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων Δ.Τ.Ε./Π.Δ.Ε. Ευαγγελία Μπίνα, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Ωρίμανσης Έργων Δ.Τ.Ε./Π.Δ.Ε. Γιάννης Ρόδης και ο ειδικός συνεργάτης της Π.Δ.Ε. Βαγγέλης Καραχάλιος.
Και οι μακαακεςθα ψηφησουν παλισαν βλακες.
ΑπάντησηΔιαγραφή8.54 ΣΤΟΝ ΚΆΘΕ ΚΑΝΌΝΑ
ΔιαγραφήΕυτυχώς υπάρχουν και θα υπάρχουν και εξαιρετικές εξαιρέσεις
Δεν είμαστε όλοι υποτακτικά πολιτικά όντα
Έχουμε καθαρή και ανεξάρτητη πολιτική συνείδηση και αυτό είναι είδηση
Ζήτω η ανεξάρτητη αυτοδιοίκηση Ζήτω !
AΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩΝΤΑΙ . ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ
AΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩΝΤΑΙ . ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΦΤΑΣΟΥΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΑ ΤΑ ΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΔΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΟΥΚΟΚΑΦΤΗΣ
Αντε βρε γιδια που μας θυμηθηκατε τωρα😈😈😈
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλοκαίρι που έκανα διακοπές στην Αμφιλοχία όλοι μου έλεγαν ότι ο δρόμος Βόνιτσα Ακτίο θα άνοιγε περίπου μια βδομάδα πριν φύγω για Σουηδία από το Ακτίο. Η χώρα των μεγάλων παραμυθιών ζει στον κόσμο της και πολύ φοβάμαι ότι ερχόμενος το καλοκαίρι στο Ακτίο θα πάμε πάλι μέσω του κατσικοδρομου για Βόνιτσα και φυσικά τον ίδιο κατσικοδρομο για Αμφιλοχία... Χαιρετισμούς από Σουηδία...
ΑπάντησηΔιαγραφή...........(αυτο το γραφω σαν παρατηρηση και ως απλος πολιτης επειδη υπαρχει σχετικο αρθρο στη σελιδα) Θα ειναι καλο ο κ.Περιφερειαρχης να δωσει εντολη για την αποκατασταση της τραγικης εικονας και κατασκευης της γεφυρας του Αχελωου,που οταν βρεχει, και φετος ειχε συνεχωμενα και εντονα φαινομενα η γεφυρα ειναι ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ με τα λιμναζοντα νερα που κραταει και πιστευω οτι απο καθαρη τυχη δεν εχουν δημιουργηθει σοβαρα ατυχηματα.!!!!!!Πιστευω καποιος να διαβασει το σχολιο και ΙΣΩΣ να υπαρξει κινητοποιηση...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και χωρις ιχνος πολιτικης κακοβουλιας το σχολιό μου..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΌΛΟΙ ΓΡΆΦΟΥΜΕ ΆΠΟΨΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΤΊΘΕΤΑΙ ΕΚ ΠΡΟΪΜΙΟΥ ΘΈΜΑ ΚΑΚΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΈΝΑΝ ΜΆΣ.
Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας...όσο και να βάλω μεικ απ στη γιαγιά μου πάλι γριά θα παραμένει.οκ καλό είναι να βελτιωθεί αλλά η λύση είναι ν φτιαχτεί ο δρόμος Άκτιο-Αμβρακία
ΑπάντησηΔιαγραφή