Προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
Θέμα: Για τη στήριξη των μαθητών που έχασαν μέλος της οικογένειας τους από τον κορωνοϊό.....
Εδώ και 1,5 χρόνο αποδεικνύεται ότι τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας όχι μόνο δεν έχουν αποδώσει, αλλά θυσιάζονται στο βωμό των αντιλαϊκών προτεραιοτήτων και των κερδών των επιχειρηματικών ομίλων. Κανένα ουσιαστικό μέτρο δεν έχει παρθεί για την αποτροπή της σοβαρής διασποράς του covid-19 στους χώρους δουλειάς, στα σχολεία, στα μέσα μαζικής μεταφοράς και αλλού.
Επί της ουσίας οι εργαζόμενοι και η νεολαία έχουν αφεθεί στην τύχη τους αφού όλα ανάγονται στην ατομική ευθύνη, μέτρα πρόληψης και μαζικά τεστ με ευθύνη του κράτους σε μεγάλους εργασιακούς χώρους δεν γίνονται, το δημόσιο σύστημα υγείας είναι αθωράκιστο, ο εμβολιασμός προχωρά με αργούς ρυθμούς.
Οι εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας είναι τεράστιες. Τα στοιχεία και μόνο να κοιτάξει κανείς θα διαπιστώσει την τραγική κατάσταση. Τα κρούσματα του κορονοϊού στην Ελλάδα έχουν ξεπεράσει τις 390 χιλιάδες, ενώ οι θάνατοι συνανθρώπων μας πλησιάζουν τις 12 χιλιάδες.
Ανάμεσα στους θανάτους από κορονοϊό, υπάρχουν δεκάδες μαθητές που έχουν χάσει τον έναν ή και τους δυο γονείς τους. Πρόσφατο, τραγικό παράδειγμα στη Ναύπακτο, όπου πολύτεκνη οικογένεια εκπαιδευτικών με τέσσερα παιδιά, θρηνεί το χαμό και των δυο γονιών σε διάστημα μάλιστα λίγων ημερών. Το ένα παιδί από τα τέσσερα είναι στην Γ’ Λυκείου και προετοιμαζόταν να συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Είναι ευθύνη του κράτους να στηρίξει με όλους τους δυνατούς τρόπους, όλους αυτούς τους μαθητές που έχασαν κατά την περίοδο της πανδημίας μέλος της οικογένειας τους από τον κορονοϊό. Είναι η ελάχιστη πράξη αλληλεγγύης που οφείλει η πολιτεία να δώσει. Ιδιαίτερα στα παιδιά που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να σκύψει με ιδιαίτερη μέριμνα.
Ερωτάται η κ. Υπουργός τι μέτρα θα πάρει για τους συγκεκριμένους μαθητές έτσι ώστε:
· Να ενταχθούν στις ειδικές κατηγορίες για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση
· Να στηριχθούν με ιδιαίτερο τρόπο κοινωνικά, μαθησιακά και ψυχολογικά
· Να ενισχυθούν οικονομικά οι οικογένειες αυτές
Οι βουλευτές
Δελής Γιάννης
Κομνηνάκα Μαρία
Παπαναστάσης Νίκος
Συντυχάκης Μανώλης
Μια είναι η ουσία Κ Κ.Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφήολοι οι αλλοι λεμε θεωριες να μην πω τι θεωριες.