Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

ΒΟΝΙΤΣΑ: ΓΛΗΓΟΡΑΚΗΣ JUNIOR 2016 απο τα παιδιά του Κ.Δ.Α.Π. Ανακτορίου

ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ 
Κ.Δ.Α.Π. ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ- ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΚΤΟΡΙΟΥ
ΒΟΝΙΤΣΑ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
Τ.Κ. 30002
Τηλ-fax: 2643023118
email: kdapanaktoriou@yahoo.gr
       ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016 και Ωρα 12:00

Τα παιδιά του Κ.Δ.Α.Π. Βόνιτσας παρουσιάζουν με το δικό τους σατυρικό τρόπο το έθιμο του Γληγοράκη....

Λίγα από όσα θα ακουστούν στο Γληγοράκη junior:

"ΛΑΟΣ: Ακούστε συμπολίτες μας πολυαγαπημένοι,
τα πάθια του Γληγόρη μας θα σας τα πω καημένοι.
Η μάνα του επούλησε πριάρι και λιοστάσι
να ζει ο Γόλιας άνετα και να τονε σπουδάσει.
Και τότε που εσπούδαζε έγιν' αριστερός
και για το δίκιο του λάου φώναζε πάντα μπρος....


................................................
Πήγες και συ Γληγόρη μου για να γνωμοδοτήσεις 
με τον Ευκλείδη αγκαζέ το Γιάνη να στηρίζεις.
Μα μόλις μες το Γιουρογκρούπ ξεκάμπησ' η Αγγέλα
ταμπλάς σου ήρθε Γόλια μου απ' έρωτα και τρέλα.

ΜΑΝΑ: Δε σου 'χα νύφη με προικιό, Γληγόρη μ'
με πάχια και με κάλλη, Γληγόρη μ'
τη Μέρκελ τι την ήθελες
τη σκρόφα τη μεγάλη Γληγόρη μ'..........
.........................................

ΛΑΟΣ: Πήρες και συ Γληγόρη μου θέση περιωπής
και μ' αγκαζέ αερόπλανο τη Μέρκελ πας να βρεις.
ΝΥΦΗ: Γιατί, γιατί Γληγόρη μου να μπεις σ' αεροπλάνο;
ΛΑΟΣ: Κοίταξε το συμφέρον του γι' αυτό και 'γω τον κλάνω.
ΜΑΝΑ: Μη κλάσεις το Γληγόρη μου θα σηκωθεί αντάρα,
καλύτερα για όλους μας να κλάσεις το Στουρνάρα......
..............................................."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο