«Ανακαλύπτοντας την αναπτυξιακή διάσταση των Νέων και Ειδικών Μορφών Τουρισμού»
Για τη σημασία και τις προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού
και στοχευμένου τουρισμού στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας
Μανώλης Αγγελάκας, ως κεντρικός ομιλητής στην ημερίδα –
ανοιχτή συζήτηση, που διοργάνωσε η
εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ, στην Πάτρα, το περασμένο Σάββατο 9
Νοεμβρίου, με θέμα: «Ανακαλύπτοντας την αναπτυξιακή διάσταση των Νέων και
Ειδικών Μορφών Τουρισμού».....
Στην τοποθέτησή του, ο κ. Αγγελάκας ανέφερε ότι, παρά τις
μεγάλες προοπτικές που ανοίγονται στο μέλλον του ελληνικού τουρισμού, με τις
προβλέψεις των ειδικών να μιλούν για αλματώδη αύξηση του τουριστικού
εισοδήματος και δημιουργία 520 χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας, στην επόμενη
επταετία, το πρόβλημά του είναι η έντονη εποχικότητα, αφού η συντριπτική
πλειοψηφία των επισκεπτών έρχεται τους καλοκαιρινούς μήνες.
Η λύση σ’ αυτό το πρόβλημα, συνέχισε ο Γ.Γ. μπορεί να έρθει
μέσα από την ανάπτυξη των νέων, στοχευμένων και ειδικών μορφών τουρισμού, αφού
σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε από την Ε.Ε., μόνον ο αριθμός των Ευρωπαίων πολιτών που επιλέγει αυτό το είδος διακοπών ξεπερνά τα 35 εκατομμύρια, με τάση
αύξησης 20% κατά χρόνο.
Η Δυτική Ελλάδα, συμπλήρωσε, είναι ένα από τα καλύτερα εδάφη
για να καρποφορήσουν οι νέες ειδικές μορφές εναλλακτικού τουρισμού και μάλιστα
σε 12μηνη βάση. Με 4 βασικές πύλες εισόδου από το εξωτερικό (λιμάνια Πάτρας και
Κατακόλου και αεροδρόμια Αράξου και Ακτίου), οι επισκέπτες, εκτός από τους
κλασικούς αρχαιολογικούς χώρους, μπορούν να διαχυθούν σε ένα πλήθος προορισμών
και δραστηριοτήτων, που είναι άγνωστοι, μέχρι τώρα, στο διεθνές τουριστικό
κοινό. Έχουμε ανάγκη τον ποιοτικό τουρισμό, που βασίζεται στις αρχές της αειφορίας,
δημιουργώντας ένα παράλληλο αλλά και εξειδικευμένο τουριστικό προϊόν, το οποίο
θα αναδεικνύει το ιδιαίτερο και αυθεντικό πρόσωπο της περιοχής μας.
-Οι ξενώνες νεότητας (youth hostels)
-Η ενσωμάτωση, λειτουργικά, στα τουριστικά καταλύματα των
ειδικών μορφών τουρισμού (π.χ. ξενοδοχεία – κέντρα νεφροπαθών).
-Η πιστοποίηση εργαστηρίων ελέγχου και εκμετάλλευσης
ιαματικών πηγών.
-Η ρύθμιση θεμάτων περιοχών ολοκληρωμένης τουριστικής
ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.).
-Η ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας χιονοδρομικών κέντρων (π.χ.
Χελμού, Μαινάλου κ.α.).
Πρέπει να εκσυγχρονίσουμε τον τουρισμό μας και να τον
προσαρμόσουμε στα νέα δεδομένα, ώστε να
«ξαναχτίσει» το brand name «Ελλάδα», κατέληξε ο κ. Αγγελάκας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο