Μας λυπεί πολύ το γεγονός ότι πιστεύεται πως η Green Aim στρέφει τούς καταναλωτές να τρώνε μεταλλαγμένα τρόφιμα για να μην χάσουν τις δουλειές τούς σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα σας.
Από πλευράς μας όμως ποτέ δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο .Αν ανοίξει κάποιος την τηλεόραση του για 24 ώρες θα παρατηρήσει τουλάχιστον 10 διαφημίσεις <<κόκκινων>> εταιριών (σύμφωνα πάντα με τον οδηγό της Greenpeace).Άρα διαπιστώνουμε πως δεν υπάρχουν μεταλλαγμένα τρόφιμα,αλλά μεταλλαγμένη ενημέρωση.
Σε τέτοιους δύσκολους καιρούς, που κλυδωνίζετε ολόκληρη η Ελληνική οικονομία δεν χρειάζεται να πολεμάμε τις ελληνικές εταιρίες που προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις των εποχών. Σε αυτήν την εποχή λοιπόν του έντονου ανταγωνισμού δεν υπάρχει εταιρία που να μην στρέφει το ενδιαφέρον της στην ποιότητα των προϊόντων της.
Πρέπει επιτελούς να σταματήσουν να κυκλοφορούν τέτοιου είδους οδηγοί που υποτιμούν την νοημοσύνη των καταναλωτών και τούς καθιστούν υποχείρια .Ο καταναλωτής έχει κρίση και δεν πρέπει να χειραγωγείται από κανέναν.
Η Green Aim δίνει τεράστια βαρύτητα στην ενότητα μεταλλαγμένα και την υγεία των καταναλωτών. Σε αυτόν ακριβώς τον λόγο οφείλετε η πρωτοβουλία μας να οργανώσουμε μια σειρά από πανελλαδικά σεμινάρια με θέμα
Διατροφή: ποιος ο ρόλος του σχολικού κυλικείου - τι πρέπει να προσέχει η οικογένεια.
Θεωρούμε πως υπάρχει άμεση και επιτακτική ανάγκη για πληρέστερη ενημέρωση ώστε όλοι από κοινού να συμβάλουμε ώστε να βελτιωθούν τα προσφερόμενα τρόφιμα τουλάχιστον στο σχολικό περιβάλλον. Η ενημέρωση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή βελτίωση των συνθηκών διατροφής και κατά συνέπεια της υγείας των παιδιών μας που αποτελούν το μέλλον της κοινωνίας μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο