Τα προβλήματα ξεπεράστηκαν στο τμήμα Ακτιο – Βόνιτσα και ήδη τοποθετήθηκε φωτισμός στους ανισόπεδους κόμβους (στη φωτο ο Κόμβος Βόνιτσας προς λευκάδα φωτισμένος)
ΦΩΤΟ: Σταύρος Πάτσης
Ο π. Λυκειάρχης απο τη Βόνιτσα ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ μας ενημερώνει:
Όλο και πιο κοντά ερχόμαστε στη λειτουργία στο τμήμα Ακτιο–Βόνιτσα (15χλμ) του αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας Οδού.
Ο αυτοκινητόδρομος (15χλμ) που ξεκινά μετά την Υποθαλάσσια Αρτηρία Ακτίου-Πρέβεζας και καταλήγει στην Βόνιτσα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι ολοκληρωμένος.
Το μοναδικό «αγκάθι» που υπήρχε και καθυστερούσε την παράδοση και που ήταν ο φωτισμός στους κόμβους τελικά ξεπεράστηκε. Ήδη με πυρετώδεις ρυθμούς έγιναν οι εργασίες τοποθετήθηκε φωτισμός και στους τρείς ανισόπεδους κόμβους και ο αυτοκινητόδρομος είναι πανέτοιμος.
Ας ελπίσουμε το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου να δοθεί σύντομα στη κυκλοφορία κάτι που θα κάνει τις μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής και των επισκεπτών της πιο ασφαλείς και πιο σύντομες χρονικά και να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τον υφιστάμενο δρόμο καρμανιόλα, όπου σχεδόν καθημερινά γίνονται τροχαία ατυχήματα......
Δείτε και το δημοσίευμα απο το ypodomes.com...
Αμβρακία Οδός και δρόμος Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης στα 50 έργα που θα ολοκληρωθούν το 2019
Πενήντα και πλέον μεγάλα έργα έχουν μπει στην περίοδο ολοκλήρωσης τους για να λειτουργήσουν μέσα στους επόμενους μήνες του 2019. Μερικά από αυτά είναι πολύ σημαντικά έργα αλλάζοντας την καθημερινότητα μας.
Το σπουδαιότερο από αυτά είναι η πλήρης ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού τμήματος Τιθορέα -Δομοκός που αναμένεται τις επόμενες μέρες και ολοκληρώνει τα έργα κατασκευών στο διάδρομο Αθήνα -Θεσσαλονίκη. Μέσα στη χρονιά θα λειτουργήσει και η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Κιάτο -Αίγιο μήκους 71χλμ. αλλά και η μονή γραμμή με ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Πολύκαστρο -Ειδομένη που ολοκληρώνει τα έργα στο διάδρομο Θεσσαλονίκη -Ειδομένη.
Σπουδαίο και πολυαναμενόμενο έργο που θα μπει σε λειτουργία είναι η επέκταση της Γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα στη Νίκαια με 3 σταθμούς (ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ). Μην ξεχνάμε ότι μέχρι το καλοκαίρι ολοκληρώνονται τα έργα υποδομών της Ανάπλασης Φαλήρου με τη νέα «εγκιβωτισμένη» Λεωφόρο Ποσειδώνος.
Εξίσου μεγάλο και σημαντικό το έργο επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά που θα λειτουργήσει προς το τέλος καλοκαιριού. Είναι η πρώτη μεγάλη επέκταση του δικτύου από το 2004.
Για τη Θεσσαλονίκη το έτος θα είναι σημαντικό λόγω της ολοκλήρωσης των έργων ανισοπεδοποίησης της Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Στην Κρήτη περιμένουμε τη λειτουργία του οδικού τμήματος Αγία Βαρβάρα-Απομαρμά.
Στα οδικά έργα ολοκληρώνονται επίσης ο Περιφερειακός Λάρισας, θα δοθούν τα πρώτα 15χλμ στον αυτοκινητόδρομο της Αμβρακίας Οδού.
Στα σιδηροδρομικά έχουμε επίσης την ολοκλήρωση του έργου υποδομής του τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος. Στα οδικά έργα έχουμε την ολοκλήρωση των τμημάτων Αγρίνιο-Άγιος Βλάσης, Καλλονη-Σίγρι (Λέσβος), Δρυόπη-Γαλατάς και Αρδάνιο-Μάνδρα στον Έβρο.
Φέτος επίσης είναι σπουδαία χρονιά για τις Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων καθώς θα μπουν σε επίσημη λειτουργία οι μονάδες Ηπείρου, Σερρών και Βοιωτίας.
Στα μεγάλα κτιριακά έργα περιμένουμε την ολοκλήρωση των εργων για τα Νοσοκομεία Χαλκίδας, Λευκάδας, Βέροιας, το Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου, η Πανεπιστημιούπολη Κοζάνης, η Εθνική Πινακοθήκη της Αθήνας, και του Αστέρα Βουλιαγμένης ενώ θα ολοκληρωθεί ο νέος επενδυτικός κύκλος στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park.
Το επόμενο διάστημα ολοκληρώνονται τα «αιώνια» έργα για την επέκταση του διαδρόμου προσαπογείωσης 10-28 στο Αεροδρόμιο Μακεδονία και τα έργα αναβάθμισης στα Αεροδρόμια Καβάλας, Ζακύνθου και Χανίων. Στα λιμενικά έργα ολοκληρώνεται ο Προβλήτας ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά και τα έργα στα λιμάνια Πάτρας, Ηγουμενίτσας, Σιγρίου και Καβάλας. Χρονιά σταθμός και για το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος καθώς θα ολοκληρωθεί η πρώτη «μικρή επέκταση» του Αεροσταθμού.
Στον τομέα ύδρευσης-αποχέτευσης περιμένουμε να τεθεί σε λειτουργία το ΚΕΛ Παιανίας, η ύδρευση Παξών, ύδρευσης Καρδίτσας, Ανατολικής Βίστριζας, το δίκτυο ακαθάρτων Παιανίας, τα Φράγματα Ασωπου, Αχυρώνα, Νεστορίου και το μεγάλο έργο του Υποθαλάσσιου Αγωγού Νερού που θα συνδέσει την Αίγινα με το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ λύνοντας για πάντα το πρόβλημα ύδρευσης του νησιού. Σημαντικό έργο είναι και η ολοκλήρωση του 2ου κεντρικού αποχετευτικού αγωγού Θεσσαλονίκης. Ολοκληρώνεται επίσης η Τηλεθέρμανση Φλώρινας.
Τέλος είναι χρονιά σταθμός για τους φιλάθλους της ΑΕΚ καθώς θα ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου γηπέδου της ομάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια, η «Αγιά Σοφιά» ένα σύγχρονο ποδοσφαιρικό γήπεδο που θα καλύψει τις ανάγκες της ομάδας της ΑΕΚ.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
***********
👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία. Τώρα εδώ και δύο μήνες έψαχναν να βρούνε λόγο για αναβολή της παράδοσης του δρόμου. Μετά φόρτωναν την ΔΕΗΔΕ με το αμάρτημα της έλλειψης κολόνων και γιαυτό δεν έδιναν τον δρόμο. Εδώ και μισό μήνα τοποθετήθηκαν οι κολώνες. Γιατί δεν δίνουν τον δρόμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρα το πρόβλημα είναι αλλού.
ΑΜ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΒΑΣΑΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΜΟΔΌΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΦΥΤΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΟΨΙΑΖΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΜΥΣΤΡΙ
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΝΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΕΡΝΑΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ