Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

ΘΕΡΜΟ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ Αποπλάνηση ανήλικης μέσω Facebook-Τι λέει η μητέρα της στο OPEN TV[ΒΙΝΤΕΟ]


«Το παιδί μου έμπλεξε με αυτόν στο Facebook και την αποπλάνησε» ανέφερε
Αστυνομικοί του Α.Τ. Θέρμου συνέλαβαν έναν 65χρονο άνδρα με την κατηγορία της αρπαγής και κατάχρησης σε ασέλγεια μιας 17χρονης κοπέλας με νοητική υστέρηση από την Κέρκυρα. Η μητέρα της 17χρονης μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN TV και περιέγραψε τι συνέβη στην κόρη της.
«Το παιδί μου έμπλεξε με αυτόν στο Facebook και την αποπλάνησε. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερε και την πήρε και την είχε μαζί του. Όταν είδα ότι η κόρη μου έλειπε και δεν είχε γυρίσει στο σπίτι μέχρι αργά το βράδυ, εγώ κατάλαβα ότι έφυγε και πήγε μαζί του» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Εμείς το ανακαλύψαμε από το Facebook. Είδα ότι μιλάει με αυτόν τον άγνωστο και αναρωτήθηκα σαν μάνα και εγώ, πως γίνεται να μιλάει με έναν άνθρωπο τόσο χρονών, τι να ζητάει και τι να θέλει» πρόσθεσε. «Τι ζήλεψε μία κοπέλα 17 ετών από αυτόν τον άνθρωπο; Tι να του ζήλεψε;» διερωτήθηκε.
«Αν ήταν νεαρός, θα πεις εντάξει, τον ερωτεύτηκε, τον αγάπησε και πήγε μαζί του» είπε ενώ συνέχισε λέγοντας πως «το μεσημέρι μίλησα με την κόρη μου και μου είπε "μαμά είμαι καλά, ξέρω ότι αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν καλός"». «Αυτός ο άνθρωπος έχει βάλει στο προφίλ του ότι δήθεν είναι μουσικός και έτσι αποπλάνησε την κόρη μου» κατέληξε.

 https://www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο