Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Βασίλης Φεύγας: Στόχος μου είναι να ανταποδώσω στον τόπο μου, όλα όσα αυτός μου πρόσφερε απλόχερα.


Με αφορμή την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, ο Σύμβουλος του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης Φεύγας έκανε την ακόλουθη δήλωση:....

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Νέα Δημοκρατία και τον Πρόεδρο της Κυριάκο Μητσοτάκη για την ευκαιρία που μου δίνουν να υπηρετήσω τον τόπο μου, την Αιτωλοακαρνανία. Έπειτα από 16 χρόνια συνεργασίας, η ευθύνη μεγαλώνει. Η Ελλάδα πρέπει να ξεπεράσει την κρίση. Οι Έλληνες πρέπει να βρουν δουλειές. Η αυτοπεποίθηση πρέπει να επιστρέψει σε κάθε νοικοκυριό. Και θα το πετύχουμε!

H Αιτωλοακαρνανία είναι ο τόπος που μεγάλωσα, ο τόπος που μου πρόσφερε τις γνώσεις για να χτίσω τις βάσεις για την ακαδημαϊκή μου μόρφωση και την μετέπειτα επαγγελματική μου καριέρα. Στόχος μου είναι να ανταποδώσω στον τόπο μου, όλα όσα αυτός μου πρόσφερε απλόχερα. Η Αιτωλοακαρνανία είναι ένας νομός παραμελημένος από την κεντρική εξουσία και το Αθηναϊκό κέντρο, αλλά ταυτόχρονα έχει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης.

Σήμερα την διασχίζει ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που την ενώνει με την Πελοπόννησο και την Αττική, αλλά και με την Ήπειρο και τη Μακεδονία. Πρέπει όμως να βελτιώσουμε και να εκσυγχρονίσουμε το τοπικό οδικό που βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση, αλλά και να συνδέσουμε την Ιόνια Οδό με το μεγαλύτερο αστικό κέντρο του νομού, το Αγρίνιο.

Σύντομα θα υπάρχει ένα σύγχρονο αεροδρόμιο στο Άκτιο με χιλιάδες αφίξεις κάθε χρόνο. Από τις αφίξεις αυτές πρέπει ο τόπος μας πρέπει να διεκδικήσει το μερίδιο που αξίζει και δικαιούται στον τουρισμό, τη σύγχρονη βιομηχανία της Ελλάδας.

Επίσης, διαθέτει το λιμάνι του Αστακού, μοναδικό στο είδος του στη δυτική πλευρά της Ελλάδας και το οποίο μπορεί να παίξει το δικό του θετικό και αναπτυξιακό ρόλο στον τομέα των logistics και των μεταφορών.

Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες στην πρωτογενή παραγωγή, είτε αφορά την γεωργία, είτε την κτηνοτροφία και κατά συνέπεια στον διατροφικό τομέα, για την ανάπτυξη μικρών και μεσαίων μεταποιητικών μονάδων ή μεγαλύτερων βιομηχανικών.

Η Αιτωλοακαρνανία πρωταγωνιστεί στην παραγωγή ενέργειας και πρέπει να κερδίσει ανταποδοτικά οφέλη, αρκεί να τα διεκδικήσει αποτελεσματικά και δυναμικά.

Με λίγα λόγια ο τόπος μας και οι άνθρωποί του μπορούν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο. Σε περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας. Για να είμαστε όμως στο κέντρο των εξελίξεων και των επενδύσεων χρειάζονται και οι άνθρωποι που να μπορούν να μιλήσουν στη γλώσσα τους, αλλά και να μπορούν και να ξέρουν τους τρόπους διεκδίκησης σε πολιτικό επίπεδο. Επιστρέφω στον τόπο μου για να διεκδικήσουμε όλοι μαζί, όλα όσα δικαιούμαστε. Και δικαιούμαστε πολλά αρκεί να πιστέψουμε στις δυνάμεις και με αυτοπεποίθηση να υλοποιήσουμε ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο για το νομό μας!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο