Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Μητέρα Αιτωλοακαρνάνα Αστυνομικού: «Μίλησα με την εγγονή μου πριν την σκοτώσει ο γιος μου» (ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ)

Μέσα σε μια τραγική στιγμή, η γυναίκα αυτή έχασε την εγγονούλα της από τα χέρια του ίδιου της του γιου. Του αστυνομικού, που σκότωσε γυναίκα, παιδί και πεθερά στους Αγίους Αναργύρους και αμέσως μετά έβαλε τέλος και στη δική του ζωή…
Μέσα στο θρήνο της, η ηλικιωμένη μίλησε στην εκπομπή LiveNews, περιγράφοντας το τελευταίο τηλεφώνημα που είχε με την εγγονούλα της.
«Μου έβαλε την κοπελίτσα να μιλήσουμε, να την ακούσω. Και τώρα δε θα ξανακούσω τίποτα. Καλά ήταν στην ομιλία του. Δεν μου είπε τίποτα… Τίποτα παιδί μου δεν κατάλαβα. Αν καταλάβαινα, δε θα γινόταν αυτό. Τίποτα, τα πήραν όλα κοντά τους».
Ακόμα δε μπορεί να πει και η ίδια με σιγουριά, τι ήταν αυτό που οδήγησε στην οικογενειακή τραγωδία. Ήξερε όμως, ότι το ζευγάρι δεν τα πήγαινε καλά το τελευταίο διάστημα.
«Όχι δεν είναι το παιδί μου τέτοιο. Ήξερα κι εγώ τι παιδί έχω. Ξέρω ότι ήταν η πεθερά του πολύ ιδιότροπη. Η κοπέλα (σύζυγος) τώρα τελευταία πρέπει να πήγε με την μάνα. Το παιδί μου όμως εμένα δε μου είπε κάτι. Από αλλού το έμαθα εγώ. Να χωρίσουν ήθελε αλλά το παιδί το δικό μου ήταν τρελό για το παιδί του. Δε μπορούσε να το δώσει το παιδί του».

Το χρονικό της τραγωδίας

Οι αστυνομικοί βρέθηκαν μπροστά σε ένα αποτρόπαιο αυτό θέαμα, όταν κλήθηκαν από τους συναδέλφους της συζύγου του δράστη που την αναζητούσαν από το πρωί αφού δεν είχε εμφανιστεί στην εργασία της.
Οι αστυνομικοί, πήγαν στο σπίτι και όταν δεν απαντούσε κανείς παραβίασαν την πόρτα και τους βρήκαν όλους νεκρούς στον ίδιο χώρο. Από τις πρώτες ενδείξεις ο 42χρονος αστυνομικός, εκτέλεσε την κορούλα του, που δεν είχε καν προλάβει να κλείσει τέσσερα χρόνια ζωής, την σύζυγό του και την πεθερά του και μετά έδωσε τέλος στην ζωή του.
Η σύζυγός του ήταν γιατρός – ρευματολόγος και εργαζόταν σε μεγάλο ιδιωτικό νοσοκομείο των βορείων προαστίων.
Ο αστυνομικός από το 1996 υπηρετούσε στην φρουρά του Μεγάρου Μαξίμου, στην συνέχεια αποσπάστηκε στην φρουρά της Βουλής και τώρα ήταν στην φρουρά του πρώην πρωθυπουργού, Κώστα Σημίτη. Το σαββατοκύριακο ο δράστης έλειπε στα Γιάννενα όπου συνόδευε τον πρώην πρωθυπουργό. Και σύμφωνα με πηγές της ΕΛ.ΑΣ. δεν φαινόταν να τον προβληματίζει κάτι. Επέστρεψε σπίτι του το βράδυ της Κυριακής.
Πηγή: LiveNews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο