Το περιστατικό συνέβη εν ώρα μαθήματος, όταν ο καθηγητής
προσπάθησε να συμμορφώσει τον μαθητή, να επανέλθει στην τάξη, για να
συνεχιστεί το μάθημα. Ο μαθητής επέμενε στο να μην φέρεται κόσμια και
όταν ο καθηγητής πια τού έβαλε τις φωνές, ο μαθητής εξαγριώθηκε σε
τέτοιο βαθμό, που σηκώθηκε από τη θέση του και επιτέθηκε στον
εκπαιδευτικό.
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου,
πρόκειται για μαθητή που αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τη διαχείριση
των συναισθημάτων του και ιδιαίτερα του θυμού του.
Το
αποτέλεσμα τελικά ήταν πως όταν ο καθηγητής πια τού φώναξε να περάσει
έξω από τη σχολική τάξη, ο μαθητής εξαγριώθηκε σε τέτοιο βαθμό που
σηκώθηκε και επιτέθηκε στον εκπαιδευτικό με αποτέλεσμα να ραγίσει η
επιγονατίδα του και να φέρει γύψο στο πόδι του, μέχρι να αποκατασταθεί
το πρόβλημα.
Οι νομικές κινήσεις του καθηγητή
Δε θα ασκηθεί μήνυση από τον Μαθηματικό του 1ου ΕΠΑΛ στον
μαθητή της Β' Λυκείου, αφού οι γονείς του εφήβου προσκόμισαν γνωμάτευση
ειδικού που αναφέρει την κατάσταση του μαθητή και αιτιολογεί τη
συμπεριφορά του.
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται
για άριστο μαθητή, αφού πέρυσι ο ίδιος Μαθηματικός τον είχε
βαθμολογήσει με 20, όμως αναδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ανάγκη
πρόσληψης σχολικών ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών και ψυχιάτρων που
εξειδικευμένα θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στην σχολική κοινότητα, με
τα ανάλογα περιστατικά του παρελθόντος και το τωρινό, να αποδεικνύουν
στην πράξη, ότι πια, ούτε η οικογένεια, ούτε το σχολείο μπορούν να
σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να βοηθήσουν παιδιά και εφήβους στα
προβλήματα που αντιμετωπίζουν...
πηγη:neakriti.gr
Για τους εκπαιδευτικούς θα προσλάβουν κανένα ψυχολόγο-ψυχίατρο?
ΑπάντησηΔιαγραφή