Οι 4 εργολαβίες ολοκληρώνονται το 2015.
Ο οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία
είναι το μεγαλύτερο εν ενεργεία δημόσιο οδικό έργο σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Περιλαμβάνει την μετατροπή του δρόμου από την Αμφιλοχία μέχρι το Άκτιο σε
κλειστό αυτοκινητόδρομο με συνολικό μήκος 48,5 χλμ και προϋπολογισμό που φτάνει
τα 291εκ.ευρώ. Στην πραγματικότητα μιλάμε για την κατασκευή του πρώτου κάθετου
άξονα της Ιόνιας Οδού.......
Μάλιστα φτάσαμε στο σημείο να
έχουν ξεπεραστεί όλα τα επιμέρους προβλήματα και με μεγάλες προσπάθειες τα έργα
ξεκίνησαν και πάλι όμως με νέα χρονοδιαγράμματα που φτάνουν μέχρι το καλοκαίρι
του 2015 έχοντας συνολική καθυστέρηση περίπου 2,5 χρόνια από το αρχικό
χρονοδιάγραμμα. Πρόσφατες πληροφορίες μιλούν για συνολική ολοκλήρωση στο τέλος
του 2015. Όπως όλα δείχνουν το έργο δεν πρόκειται να συναντήσει άλλες μεγάλες
καθυστερήσεις καθώς δεν έχουμε άλλα θέματα με απαλλοτριώσεις ή οικονομικά
προβλήματα.
ΟΙ
4 ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Οι 4 εργολαβίες του έργου δόθηκαν σε 4 τεχνικές εταιρείες του ομίλου Μαρούλη:
1η εργολαβία από ΧΘ 0-22,5 ΑΕΓΕΚ προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ με έκπτωση 50,4% και παράδοση στις 30 Ιουνίου 2015.
2η εργολαβία από ΧΘ 22,5-26,9 Ιόνιος Τ.Ε συμφερόντων του κ. Μαρούλη προϋπολογισμού 33εκ€ με έκπτωση 50,23%. και παράδοση στις 17 Ιουλίου 2014.
3η εργολαβία από ΧΘ 26,9-35 με προϋπολογισμό 39,4 εκατ. ευρώ, δόθηκε στη «Ιόνιος ΑΤΕ» που αντικατάστησε την αρχική μειοδότρια Μηχανική που είχε δώσει έκπτωση 52,1%. με παράδοση 8 Μαρτίου 2015.
4η εργολαβία από ΧΘ 35-48,435 η Κ/Ξ Consortia Stabile – Intallipreze, συμφερόντων του κ. Μαρούλη, προϋπολογισμού 52,3 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 51,85% και παράδοση 31 Δεκεμβρίου 2014.
Οι 4 εργολαβίες του έργου δόθηκαν σε 4 τεχνικές εταιρείες του ομίλου Μαρούλη:
1η εργολαβία από ΧΘ 0-22,5 ΑΕΓΕΚ προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ με έκπτωση 50,4% και παράδοση στις 30 Ιουνίου 2015.
2η εργολαβία από ΧΘ 22,5-26,9 Ιόνιος Τ.Ε συμφερόντων του κ. Μαρούλη προϋπολογισμού 33εκ€ με έκπτωση 50,23%. και παράδοση στις 17 Ιουλίου 2014.
3η εργολαβία από ΧΘ 26,9-35 με προϋπολογισμό 39,4 εκατ. ευρώ, δόθηκε στη «Ιόνιος ΑΤΕ» που αντικατάστησε την αρχική μειοδότρια Μηχανική που είχε δώσει έκπτωση 52,1%. με παράδοση 8 Μαρτίου 2015.
4η εργολαβία από ΧΘ 35-48,435 η Κ/Ξ Consortia Stabile – Intallipreze, συμφερόντων του κ. Μαρούλη, προϋπολογισμού 52,3 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 51,85% και παράδοση 31 Δεκεμβρίου 2014.
Ο
Αυτοκινητόδρομος Ακτιο- Αμβρακία θα μειώσει τις αποστάσεις από την Αθήνα για
τις πόλεις της Λευκάδας, της Πρέβεζας, της Ηγουμενίτσας, της Βόνιτσας και της
Αμφιλοχίας και σε συνδυασμό με την Ιόνια Οδό θα αποκτήσουν ένα σοβαρό και
ασφαλές οδικό δίκτυο. Επίσης πέρα από την Υποθαλάσσια σήραγγα θα δώσει
αναπτυξιακή ώθηση και στο Αεροδρόμιο του Ακτιου που μέχρι σήμερα είναι σχετικά
ανενεργό. Έμμεσα θα ωφεληθούν και τα νησιά της Κέρκυρας, Παξών και Κεφαλονιάς
αφού ο χρόνος προσέγγισης στα Δυτικά Παράλια θα μειωθεί αισθητά.
Συγκεκριμένα η
απόσταση Ακτιο- -Αμβρακία- Αντίρριο μήκους περίπου 155 χιλιομέτρων θα διανύεται
σε μόλις 70-75 λεπτά από 120 λεπτά που είναι σήμερα (μείωση κατά 50 λεπτά της
ώρας). Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Έχει μήκος 48,5 χλμ κα θα κατασκευασθεί με σύγχρονες προδιαγραφές κλειστού αυτοκινηρόδρομου. Θα δοαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο διαχωριστικό στηθαίο New Jersey. Για το έργο υπάρχουν 4 ταυτόχρονες εργολαβίες και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι επτά ανισόπεδοι κόμβοι, είκοσι έξι κάτω διαβάσεις, τέσσερις άνω διαβάσεις, τρεις κοιλαδογέφυρες και επτά γέφυρες ρεμάτων.
Έχει μήκος 48,5 χλμ κα θα κατασκευασθεί με σύγχρονες προδιαγραφές κλειστού αυτοκινηρόδρομου. Θα δοαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο διαχωριστικό στηθαίο New Jersey. Για το έργο υπάρχουν 4 ταυτόχρονες εργολαβίες και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι επτά ανισόπεδοι κόμβοι, είκοσι έξι κάτω διαβάσεις, τέσσερις άνω διαβάσεις, τρεις κοιλαδογέφυρες και επτά γέφυρες ρεμάτων.
ypodomes.com
agrinioreport.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ
ΥΠΟΜΟΝΗ 10-15 ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΣΑΜΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΑΚΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ .....
ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
Μου φαινετε πως εχεις δικιο Νωντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΙΟ-ΔΡΥΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΤΗΣ ΜΑΡΟΥΛΟΦΑΚΙΤΣΟΠΑΡΕΑΣ ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΛΟΝ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΤΟΥ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή