Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

«ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ» του υπ. Δημάρχου Ξηρομέρου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΪΚΟΥ: Σε κλίμα συναίνεσης οι ερχόμενες δημοτικές εκλογές

«ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ» του υπ. Δημάρχου Ξηρομέρου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΪΚΟΥ: Οι επόμενες Δημοτικές Εκλογές για εμάς θα είναι μια γιορτή της Δημοκρατίας σε όλο της το μεγαλείο!!!!

         Οι επόμενες Δημοτικές Εκλογές για εμάς θα είναι μια γιορτή της Δημοκρατίας σε όλο της το μεγαλείο!!!!
      Για εμένα με τους Υποψήφιους Δημάρχους, όχι μόνο δεν  θα υπάρχει η παραμικρή προσωπική αντιπαλότητα, αλλά ούτε καν πολιτική αντιπαλότητα, την οποία κάποιοι θεωρούν θεμιτή στα πλαίσια της Δημοκρατίας. 
      Για μένα απλά είναι συνυποψήφιοί μου, των οποίων σέβομαι την προσωπικότητα και προπαντός τις οικογένειές τους και ο Προεκλογικός Αγώνας θα είναι απλά ένας αγώνας ευγενούς άμιλλας και τίποτα πάρα πάνω!!!!
  -Τα ρήματα κερδίζω ή χάνω για μένα μέχρι τις εκλογές είναι ανύπαρκτα!!!
 -Υπάρχει μόνο το ρήμα εκλέγομαι Δήμαρχος ή δεν εκλέγομαι!!!!
 -Και είτε εκλεγώ ή δεν εκλεγώ, δεν έχω να κερδίσω ή να χάσω τίποτα!!!..................



       Αισθάνομαι τόσο γεμάτος από την ζωή μου μέχρι σήμερα, αφού κατέκτησα όλους τους στόχους μου στην ζωή μου, επιστημονικούς, επαγγελματικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς και οικογενειακούς, με αποτέλεσμα να αισθάνομαι ένας ευτυχισμένος γιατρός και οικογενειάρχης και προπαντός ένας ευλογημένος παππούς με τις τρείς χαριτωμένες εγγονούλες μου, που μου χάρισε ο Θεός!!!!
       Νικητής θα αισθανθώ, αν εκλεγώ και στο τέλος της θητείας μου, έχω νικήσει ένα μέρος των προβλημάτων του τόπου μας και αφήσω τον Δήμο μας σε καλύτερη κατάσταση, από εκείνη που θα παραλάβω.!!!
          Δεσμεύομαι, πως από εμένα δεν πρόκειται, να υπάρξει ό παραμικρός χαρακτηρισμός ή επιθετικός προσδιορισμός, ακόμη και εάν δεχθώ από κάποιον συνυποψήφιό μου ή άλλο πολιτικό πρόσωπο ακόμη και τον πιο ταπεινωτικό και προσβλητικό για την προσωπικότητα μου χαρακτηρισμό ή ακόμη και την οικογένειά μου, δεν πρόκειται να δώσω ΚΑΜΙΑ απάντηση!!! 
      Οι έννοιες συκοφαντία,  προκλητικότητα και λαϊκισμός δεν υπάρχουν για εμάς.
      Όπως και στις προηγούμενες εκλογές του 2006 πίναμε τον καφέ μας μαζί με τους συνυποψήφιούς μου μέχρι την τελευταία ημέρα των εκλογών, αλλά και μετά καθ' όλη την θητεία μου ως Δημάρχου Αστακού, έτσι θα προσπαθήσω να γίνει και σε αυτές τις εκλογές!!
       Εάν δεν  εκλεγώ Δήμαρχος, δεν πρόκειται να επικαλεστώ δικαιολογίες. Γι αυτό θα φταίω εγώ και μόνο εγώ, που θα έχω κάνει κάποιο λάθος!!!
       Είμαι βέβαιος ότι οι εκλογές θα γίνουν με τέτοιο τρόπο, που  θα ανακτήσουμε δια παντός την τρωθείσα αξιοπρέπειά μας στο  Ξηρομέρο, με όλα  όσα έχουν γίνει για πολλά χρόνια!!! 

       Ασφαλώς θα υπάρξουν και οι διαφορετικές θέσεις ή προτεραιότητες ή προτάσεις, όπως για παράδειγμα για την λύση του προβλήματος με το ασθενοφόρο έχουμε διαφορετική θέση- προτεραιότητα (όπως για αρκετά ακόμη) με τον συνάδελφο και φίλο Γιάννη Τριανταφυλλάκη και εμείς θεωρούμε την προμήθεια Δημοτικού Ασθενοφόρου ως πρώτη προτεραιότητα, αλλά ως εκεί και τίποτα πάρα πάνω!!!!
Κανένας δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο πατριώτης!!!!!!

        Και για τον κύριο Δήμαρχο όταν παράδειγμα, αναφέρω πως θα γίνει από εμάς άσφαλτος ο δρόμος  Χρυσοβίτσα –Βαλόστρατο – Σουπί, που σήμερα είναι αδιάβατος από τις λακκούβες ή για την κατολίσθηση στο οδόστρωμα στον περιφερειακό δρόμο Αστακού –Μύτικα εντός των ορίων του οικισμού της Λούταινας, η οποία είναι έτσι εδώ και (3) τρία χρόνια και όσο πάει και χειροτερεύει και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος και ούτε μπαίνουμε στο αν είναι αρμοδιότητας της Περιφερείας ή του Δήμου, αλλά λέμε βάλτε την μηχανικό να κάνει μια τεχνική έκθεση και κάντε το με απ' ευθείας ανάθεση, όπως κοντά στο Μοναστηράκι, που όταν χάλασε το οδόστρωμα μέσα σε μια εβδομάδα το καλούπωσαν  και είναι έτοιμο για να πέσει το μπετόν και να είναι έτοιμο το προστατευτικό τοιχίο.!!!



Αυτό σε καμία περίπτωση δεν συνιστά από πλευράς μας λαϊκισμό ή συκοφαντία, αλλά το ενδιαφέρον μας για τον τόπο μας!!! 

       Όσο για το ζεϊμπέκικο το οποίο χόρευα και εκείνη την στιγμή πέρασε από εκεί και μου έκανε παρέα ο κύριος Τριανταφυλλάκης και τον κάλεσα και το χορέψαμε μαζί, αυτό έχει συμβεί πολλές φορές αυτά τα χρόνια που ζούμε στην ίδια πόλη, όπως έχω χορέψει πολλές φορές μαζί και με τον κύριο Δήμαρχο ή τον κύριο Κοπλίτση και πήρα λίγα πανέρια με λουλούδια και έριξα και στον κύριο Τριανταφυλλάκη και στην παρέα του κυρίου Δημάρχου, αυτά τα θεωρώ αυτονόητα και όχι απλά ευκταία!!!!

           Εδώ έχω  να παρατηρήσω, πως ο Δήμαρχος είναι θεσμός και όταν ευρίσκεται σε τέτοιες εκδηλώσεις πρέπει υποχρεωτικά να του δίνεται ο λόγος για να απευθύνει χαιρετισμό. Ο Δήμαρχος δεν είναι το οποιοδήποτε πολιτικό πρόσωπο, Βουλευτής, Υπουργός ή υποψήφιος Δήμαρχος, αλλά το πρόσωπο που εκπροσωπεί τον Δήμο και εκεί δεν παραβρέθηκε ως πολίτης, αλλά ως Δήμαρχος!!!
         Εγώ ως Αστακιώτης αισθάνθηκα άσχημα, αφού στον Αστακό έχουμε κουλτούρα ευγένειας και θέλω να πιστεύω, ότι δεν υπήρξε σκοπιμότητα από τον Πρόεδρο του Συλλόγου, αλλά το άγχος του γιατί ήρθαν πάρα πάνω άτομα από εκείνα που περίμεναν!

        Εδώ στο Ξηρόμερο, σε αντίθεση με το τι μπορεί να πιστεύουν πάρα πέρα για εμάς, αφού μας θεωρούν λίγο άγριους, έχουμε πολύ υψηλού επιπέδου πολιτισμό και λεβεντιά, αφού μας ενώνουν οι δυσκολίες τις ζωής, οι χαρές, οι λύπες ή ακόμη και ο θάνατος και είναι πολύ λίγα αυτά, που μας χωρίζουν.!!! 

      Εγώ και μέχρι τις εκλογές, αλλά και μετά, θα συνεχίζω να δίνω στο Ξηρόμερο αυτά που δίνω για (40) σαράντα χρόνια, ως γιατρός και ως άνθρωπος και ήταν και είναι επιλογή μου αφού φτωχός μπήκα στην Ιατρική πριν (40) σαράντα χρόνια, τώρα που κοντεύω να την τελειώσω, να πεθάνω στην ψάθα!!!
***********
        Και εδώ θα μου επιτρέψετε να παραφράσω τους στοίχους του μεγάλου Φιλέλληνα και αγαπημένου μου Ποιητή Ναζίμ Χικμέτ:
Που τίποτα δεν έχω μες στα χέρια μου να δώσω στον φτωχό λαό μου (του Ξηρομέρου)
Πάρεξ ένα κόκκινο μήλο.
Ένα κόκκινο μήλο, την καρδιά μου.

Από το ποίημα του Στηθάγχη, το οποίο μελοποίησε μοναδικά, ο αξέχαστος και αγαπημένος μου Μάνος Λοΐζος και να το αφιερώσω σε όλους τους Ξηρομερίτες, που αν τύχει και δεν το έχετε διαβάσει ή ακούσει, πραγματικά αξίζει να το διαβάσετε και να το ακούσετε...

Αστακός 11/2/2019
Με τιμή 

12 σχόλια:

  1. Και καπως εστι ξεκινάει το καλαματιανό .....πάει μετά το ζεϊμπέκικο.
    Που λέει το γύρισε στο καλαματιανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς και έτσι?τι άλλαξε γύρισε το φεγγάρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι ρε φίλε
    Ανάλατη απολίτικη προεκλογική περίοδος.
    Ποτέ ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητε φιλε Παναγιωτη Η στειχειωδης ευγενια απαιτει πανω από όλα σεβασμο ΔΙαβασα το μικρο σχολιο σου για το ότι δεν εδωσα τον λογο στον Δημαρχο να μιλησει Εάν η εκδηλωση μας δεν συνεπεπτε με την διαδικασια των εκλογων για το αξιωμα του Δημαρχου σε λιγους μηνες όχι μονο θα του τον εδινα αλλα θα καθομουν και μαζι του σχεδόν οση ωρα θα διαρκουσε η εκδηλωση Δεν ξερω αν παρατηρησες ότι η παραμονή μου στο τραπεζι του Δημαρχου διηρκησε ελαχιστα λεπτα και αυτά την ωρα που ειρθε ο πρ. Υπουργος Παναγ Κουρουμπλης απλα και μονο να τον ευχαριστησω (εννοω τον Κουρουμπλη)(αν και ακαλεστος και χωρις ενημερωση ) Δεν θεωρησα σκοπιμο να δωσω τον λογο στον ΔΗΜΑΡΧΟ αν και ειχα έναν ενδιασμο καποια στιγμη διοτι αν υπεκυπτα τοτε ο πειρασμος θα ηταν μεγαλος και επομενως θα προεκυπταν δυο επιλογες η μια να δωσω και στους αλλλους δυο υποψηφιους δημαρχους οποτε θα είχαμε ένα σοου υποψηφιων να προσπαθουν μεσα από την ολιγολεπτη(; ) ομιλια τους να παρουσιασουν (στο μετρο που θα το κατορθωναν φυσικα) το πρόγραμμα τους Η δευτερη ηταν να δωσω μονο τον λογο στον Δημαρχο αλλα αυτό θα ειχε ρισκο διοτι δεν γνωριζω τι αντιδράσεις θα υπηρχαν από τους υπολοιπους δυο . Εγω προσπαθησα να κρατησω μια ισοροπια για να μην δωσω το δικαιωμα εστων ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ να μου καταλογισει μεροληψια υπερ του ενός η του αλλου Θελω να σε ενημερωσω ότι μου ζητήσανε και αλλοι τον λογο να μιλησουν(υποψήφιοι βουλευτες) αλλα τους το αρνηθικα Σου υπενθυμιζω ότι σε προγενέστερες εκδηλώσεις του Συλλογου μας ο Δήμαρχος μιλησε και μαλιστα πρωτος δειχνωντας την εκτιμηση μας στο προσωπο (σαν θεσμος) του Δημαρχου Επαναλαμβάνω οτι με βαση το κριτηριο το δικο μου , αλλα και την συμφωνη γνωμη ολων των μελων του Δ,Σ κριναμε ετσι και ετσι πρεπει να το δεχθείτε και να το δεχθουν Θελω να πιστευω ότι η παρουσια σας στην εκδηλωση ισοσκελιστηκε στα δυο ζυγια της ζυγαριας δηλ ο ενας λογος ηταν οτι εχουμε εκλογες και παμε να δουμε κοσμο και ο ετερος οτι τιμαμαι τον συλλογο αστακιωτων και ανταποδιδουμε την τιμητικη προσκληση με την παρουσια μας Φυσικα το μελλον θα δειξει τι πραγματικα υπερισχυσε και τοτε θα εχουμε πολύ χρονο και χωρο στα blog να αναλυουμε αυτή την κατασταση Μην ξεχνατε οτι εχουμε πολλες εκφδηλωσεις προγραμματισει , καποιε με ιδιαιτερη βαρυτητα , αλλες στην Αθηνα και αλλες στον Αστακο Επομενως να εχετε κουρααγιο και δυναμη αλλα προπαντως εντιμοτητα να μας συμπαρασταθειτε στον προγραμματισμο δρασεως μας Η ΠΡΑΓΑΜΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙς ΣΑΣ με την συμμετοχη σας στην χοροεσπεριδα θα αρχισουν να φαινονται αμεσως μετα την εκλογη του ενος απο τους τρεις Κια τοτε ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ θα σχολιαζουμε κατω απο διαφορετικες συνθηκες
    Σ.Σ Το οτι μας εξεπληξε θετικα η μεγαλη συμμετοχη του κοσμου ειναι γεγονος Αλλα διατηρουμε ακομη σωας τα φρενας ουτως ωστα να μπορουμε να κρινουμε αν ειναι αναγκαιο να μιλησει καποιος η δεν πρεπει Τουλαχιστον το κριτηριο αυτο μπορουμε να το διαχειριστουμε ακομη
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιζουμε λεγοντας "συμπαράσταση" να μην θέλετε (όπως όλοι οι σύλλογοι) χρηματοδότηση.

      Διαγραφή
  5. Προτιμώ 500 φορές να πάω για κανα καφέ η να παίξω τάβλι ή να πάω για ύπνο να το ευχαριστηθώ παρά να ακούω τα ίδια και τα ίδια
    τους βαρέθηκα δεν έχουν νομιζω να μού προσφέρουν τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Stake deikse to alithino prosopo soy.. Fine ksana o palios staikos pou ta evaze me olous k oles
    .. Xiro bale to sxolio oxi prostasia sto staiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΧΡΗΣΤΟ ΜΠΟΝΗ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ,ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυναμικές σκέψεις του Πάνου. Στίγμα για καθολική επικράτηση επί του παρόντα δήμαρχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ώπα !!! Ο Κουρουμπλής είδε φως και μπήκε!!!
    Φοβερός!! Τζάμπα φάει σου λέει γιατί να μην πάω ποιος έχει τα κότσια να μου πει φύγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακριβως 2.22 όπως τα λες είναι Για να είμαι ειλικρινης μαζι σου οση ωρα διαρκουσε η εκδηλωση αυτό σκεφθομουν πως να το φερω εστω και πλαγιως. Δυστυχως δεν ησουν εκει (εννοω διπλα μου) να με συμβουλεύσεις πως θα το μεθοδευσω. Εγω παντως θαυμαζω την αντικειμενικοτητα σου αλλα και την ντομπροσυνη σου που μιλας τοσο ελευθερα και τοσο σιγουρα Ευχομαι στις εκλογες που ερχονται να εισαι τοσο ευθυς και στους ψηφοφόρους που θα ζητήσεις να σε ψηφισουν (εγω παντως αναμενω προταση εκ μερους σου να σε ψηφισω
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ







    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο