Δευτέρα 12 Αυγούστου 2024

Δράσεις καθαριότητας και ευπρεπισμου από εθελοντές στην Χρυσοβιτσα Ξηρομερου


Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος με πρωτοβουλία από μια παρέα εθελοντών γίνεται στην Χρυσοβιτσα Ξηρομέρου εκστρατεία καθαριότητας και ευπρεπισμού, που σκοπό έχει την γενική καθαριότητα του χωριού για την υγεία των κατοίκων...... 

 Η παρέα εθελοντών  έκαναν   το παρακάτω σχόλιο. 

«Είμαστε μια παρέα εθελοντών που αγαπάμε την καθαριότητα και την διατήρηση της ομορφιάς του χωριού μας.

Στόχος μας η εθελοντική συμμετοχή όλο και περισσότερων χωριανών μας για ενα χωριό καθαρό και για ένα όμορφο περιβάλλον.

Έχουμε ένα όμορφο και καθαρό χωριό την Χρυσοβιτσα μας !!

Άς την διατηρήσουμε όμορφη και καθαρή

Η καθαριότητα δείχνει το βαθμό του πολιτισμού μας.»






























2 σχόλια:

  1. Καλό είναι να μην πετάμε από το παράθυρο του αυτοκινήτου μας άδεια μπουκάλια κ μικρές σακούλες απορριμμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΜΟΤΗΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΝΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ,ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΙΖ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΞ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ ,ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΗΤΕ ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο