Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΟΥ «ΖΑΒΙΤΣΑ».



ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: «ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΖΑΒΙΤΣΑ»ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΧΑΡΤΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ......

ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΛΑ. ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ «ΖΑΒΙΤΣΑ» ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.

ΠΙΤΣΙΝΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕ.


«ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΖΑΒΙΤΣΑ» ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΧΑΡΤΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ, ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ. ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΩ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ».ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ. 

ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΡΥΘΙΜΟΥ ΣΥΖ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΡΥΘΙΜΟΥ

11 σχόλια:

  1. Τα λεφτά μας πίσω δύο χρόνια τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εσύ ο τρίτος που υπόγραψε στο χάρτη δεν ήταν για να ψηφίσεις είσαι και εσύ υποψήφιος τώρα τι θα κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσος όρος ηλικίας υποψηφίων στον ψευτό σύλλογο 80

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο τους και να φανταστείς ότι κάποιοι από το Συμβούλιο του συλλόγου κυβερνούν και τον τοπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και η γιαγια θα φυγει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΜΥΝΥΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΑΤΕΒΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφου θελουν συλογο με το ζορι στη ς δημοτικες εκλογες θα πανε σπιτι τους,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΒΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Ο ΨΕΥΤΟΣΥΛΛΟΓΟΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΨΑΧΤΟΥΝ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντροπή τους!Μια ομάδα συγκεκριμένων ατόμων δεν αφήνει το χωριό να προοδεύσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και του χρόνου 😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο