Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΚΟΡΟΝΟΪΕ. -Γράφει ο Λαϊκός Ποιητής Άρης Μπιτσώρης.

ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΚΟΡΟΝΟΪΕ

 

Έστειλα ένα sms και πάτησα το έξι

η ώρα είναι οκτώμισι κι ακόμα είμαι στην ¨έτσι¨

και στα λευκά σεντόνια της γίναμε κοκορέτσι.


Μου λέει: ¨μείνε αγάπη μου να σε χαρεί το στρώμα¨

τηλεφωνεί η γυναίκα μου: ¨έξω είσαι ακόμα;¨

Μετέωρος στο δίστρατο κι έχω ένα μόνο σώμα.

 

Βαρίδι το ’να πόδι μου, τ’ άλλο μου λέει: ¨ξεκίνα,

της περιπόλου ο φρουρός κρατάει καραμπίνα

μπαίνει λουκέτο στις εννιά, lookdown, καραντίνα¨.

 

Ρουφιάνε κορονοϊέ, κουφάλα πανδημία

έβγα ψυχή, έμπα ψυχή∙ δε μου ’φτανε η μία

τώρα πρέπει να κρύβομαι κι απ’ την αστυνομία.


ακολουθείστε στο  http://arisbitsoris.blogspot.com/

 

 

 

 

 

 

 

3 σχόλια:

  1. Με ποιό κουμπί να στείλω Άρη
    μήνυμα sms να πάμε βόλτα στο φεγγάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ... Ο ΠΟΙΗΤΗΣ... Ο ΑΡΗΣ ΜΠΙΤΣΩΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!!!
    www.prototypia.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρε κουτσομπόλη κορωνοϊέ ...
    δέν σέβεσαι κανένα αισθηματικό δικαίωμα ούτε σε πολιτείες μα ούτε και σε χωριά.
    τους 《ξεβρακώνεις》 όλους χωρίς εξαίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο