Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Νέα δικαστική εμπλοκή για την Αμβρακία Οδό.

Το ΣτΕ- σύμφωνα με πληροφορίες- έκανε δεκτή προσφυγή μειοδότριας εταιρίας και πλέον ο διαγωνισμός κατασκευής του αυτοκινητόδρομου είναι στον αέρα. 
Η εξέλιξη αυτή δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε συνολική ανάκληση του διαγωνισμού προϋπολογισμού 150 εκατ.
 Ο οδικός άξονας Άκτιο – Αμβρακία, μήκους 48,5 χιλιομέτρων, παραμένει ημιτελής από το 2010 και αποτελεί τυπικό παράδειγμα της κακοδαιμονίας των δημοσίων έργων.

Αποτελεί, ως γνωστόν, κρίσιμη υποδομή για την Δυτική Ελλάδα καθώς θα συνδέσει την Ιόνια Οδό με την βόρειο-δυτική ακτογραμμή αλλά και τα νησιά του Ιονίου.

πηγή: ert.gr

7 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί ΣΥΡΙΖΑ εγκαινιάστηκε και έγινε το τμήμα Βόνιτσα - Πρέβεζα.

      Νομίζω πρέπει να σε βάλει σε σκέψεις ότι επί ΣΥΡΙΖΑ έγινε το 50% της Κορίνθου Πατρών, το 50% της Ιόνιας και το 100% της σήραγγας στην Παλαιοβουνα.
      Επίσης μιας και μπεις στον κόπο σκέψου γιατί με το που ήρθε η ΝΔ το κτηματολόγιο πήρε παράταση για το 2025, όπως και το μέτρο της Θεσσαλονίκης.

      Διαγραφή
  2. αλλά λέγατε προεκλογικά,που θα πάει θα ξανά έρθουν εκλογές(όχι αλλά θύματα,δεν πάει άλλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επί ΣΥΡΙΖΑ και επί μεγάλης οικονομικής κρίσης λόγω καλής διαχείρισης ενώθηκε η Ελλάδα οδικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ
    ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΚΙΑΞΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
    ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΚΕΙΝΗΣ
    ΚΑΝΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΕΦΚΙΑΞΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ . ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΒΟΥΛΙΑ
    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΗ ΣΤΟ ΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣ? ΘΑ ΤΟ ΦΚΙΑΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΣ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΣ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΟ
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΛΥΤΙΣΜΟ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ 20 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΑΝΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνελληνα 11:36, ούτε ευρώ δεν δώσανε οι εταιρείες. Βάση σύμβασης 40% καλύφθηκε από το κράτος (ΕΣΠΑ), 50% με δανεικά με εγγύηση τα διόδια και το κράτος και μόνο το 10% με κεφαλαία των εταιρειών. Αν σκεφτείς τις πολλές καθυστερήσεις, τις αποζημιώσεις χωρίς λόγο και την πάγια Ελληνοπρεπη υπετιμολογηση θα καταλαβαίνεις ότι βγάλανε. Και τώρα εισπράττουν.

      Αυτά κόπηκαν όταν προχωρούσαν τα έργα...

      Διαγραφή
  5. Ενταξει γιατι μας ειχαν κανει να πιστεψουμε οτι ειναι ετοιμο, σαν το μετρο της Θεσσαλονικης ενα πραγμα, με τους μουσαμαδες...τωρα τι εγκαινιασε ο Αλεξης, αυτος και το επιτελειο του ηξερε....χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο