Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019

Δημοπράτηση του δρόμου Μπαμπίνη- Αετός- Αρχοντοχώρι- Κανδήλα- Μύτικας!

               Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), σας ενημερώσαμε ότι η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είναι να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.
         Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €..........


      Τον Μάρτιο του 2019 σας ενημερώσαμε για την έγκριση των τευχών δημοπράτησης της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου, από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αιτω/νίας (δείτε εδώ).
Η νέα περιφερειακή αρχή σε αυτό το θέμα, ακολουθεί την ίδια πορεία και έτσι η υπόθεση προχωρά κανονικά και εξελίσσεται.
      Το Σεπτέμβριο του 2019 σας ενημερώσαμε για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου (δείτε εδώ).

        Η σημερινή εξέλιξη για την οποία σας ενημερώνουμε είναι ότι στις 14 Οκτωβρίου δημοπρατήθηκε το έργο «Συντήρηση επαρχιακού δρόμου Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας», προϋπολογισμού 3.000.000 €, με προσωρινό ανάδοχο την εργοληπτική επιχείρηση με την επωνυμία: ΟΔΟΣ Α.Τ.Ε., με οικονομική προσφορά 953.491,27 € (χωρίς ΦΠΑ), ήτοι μέση έκπτωση 60,59% (δείτε εδώ).
       Εμείς θα παρακολουθούμε επισταμένα και θα σας παρουσιάζουμε κάθε εξέλιξη στο σημαντικό αυτό έργο της οδικής σύνδεσης της Δ.Ε. Αλυζίας, με την Ιόνια Οδό στο ύψος του Κουβαρά.

         Είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
        Το συγκεκριμένο οδικό έργο μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν. Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν το Ξηρόμερο από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.




18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για Εκείνο το έρημο δρόμο σουπι Παλαιομάνινα τίποτα πολίτες που τρίτης κατηγορίας ντροπη

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ 60% ΕΚΠΤΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΗ ΔΡΟΜΟΣ.ΟΥΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΗ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΤΕ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Ανώνυμος είπε...

Προσωρινός είναι ο ανάδοχος μέχρι να γίνει οριστικός σε κάνα δυο χρονια θα πέσει Πίσα και όχι σε όλο το δρόμο σε μερικά κομμάτια όπως έγινε Αστακο Μύτικα !!!!

Ανώνυμος είπε...

Με τέτοια έκπτωση 60% δεν πρόκειται να φτάσει ο δρόμος ούτε μέχρι τα μαντριά του ΚΟΥΤΣΟΥΓΙΑΝΝΟΥ στη διασταύρωση προς Αη Δευτέρα Βλυζιανών. Μέχρι τον Μύτικα που αναφέρεται , θα βγούν πολλαπλάσιες ακόμα εργολαβίες. Κανονικά η Περιφέρεια δεν έπρεπε να επιτρέπει τόσο μεγάλες εκπτώσεις. Επίσης και οι Δήμοι να καταγγέλλουν τέτοια εκτρώματα εργων . Όσο για τους πολίτες που επαίρονται γιαυτές τις δημοπρασίες και μάλιστα με τέτοιες εκπτώσεις , δικαίωμά τους ... Εχουν φαίνεται "εντεταλμένη" υπηρεσία να διαφημίζουν την Περιφέρεια και το κόμμα τους....

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό!!! Αλά !!! Από την ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΓΙΑ ΑΣΤΑΚΌ!!!! Θα τον αφήσετε έρμαιο ???... Πολλά μπράβο σας..

Ανώνυμος είπε...

Μπουλτοζες φιλε 2.46 θα μπουν μολις το νομικο συμβουλιο του κρατους ολοκληρωσει τον προσυμβατικο ελεγχο που κανει σε τετειες δημοπρασιες και δωσει την εγκριση του για την υπογραφη της συμβασης,εκτιμηση μου ειναι και λογο του χειμωνα οι εργασιες θα ξεκινησουν αρχες καλοκαιργιου

Ανώνυμος είπε...

τόσες και τόσες τετραετίες ...
με Δεξιούς Κεντρώους και αριστερούς και ξανά Δεξιούς
τωρα που μπηκε το νερό στ' αυλάκι ?
ανυπόμονε ψηφοφόρε Ε' ανυπόμονε.


Ανώνυμος είπε...

10 αυτοκίνητα Πίσα θα ρίξουν και τπτ μερεμετια δηθεν τεχνηκα

Ανώνυμος είπε...

καλά ρε τετοια εκπτωση ? πρωτότυπη εκπτωση.
Ουτε κατσικόδρομος να ήτο.

Ανώνυμος είπε...

Μι του γαλουνη τον γεουργουλα και τα λοιπα του σαπιου που φυγαν απου του πασοκ θα ανασυγκρουτησετε του συριζα λεβεντες ψευτοεπαναστατες γιαλαντζι αριστεροι? Ου γαλουνης ακομα ειναι ζαβρακιασμενος απο τσικλογες. Τωρα ερχουνται και οι ελεγχοι ερχουνται και τα νερα τσ αλυζιας και τα κηφη και τα γυμνστηρια τσ παπαδατου.

Ανώνυμος είπε...

" Το συγκεκριμένο οδικό έργο μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν. Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν το Ξηρόμερο από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας. "
Διαβάζοντας τα παραπάνω που αναφέρει το σάιτ ΜΥΤΙΚΑΣ ΠΡΕΣ , εύλογα , νομίζουμε , ότι δικαιούμαστε να ρωτήσουμε τα εξής : Η δημοτική αρχή είναι ευχαριστημένη με αυτή την έκπτωση στο έργο αυτό ; Πρέπει ή δεν πρέπει να πάρει θέση ; Κάποτε , αν θυμάστε καλά [ δεν μπορεί να μην το θυμάστε , άσχετα αν γίνετε τώρα γαργάρα.... ] σε έργα που γίνονταν με τόσες υψηλές εκπτώσεις τα καταγγέλλετε και ΟΡΘΩΣ το κάνατε . Τώρα τι συμβαίνει ; Πιστεύετε , τόσο ως ΜΥΤΙΚΑΣ ΠΡΕΣ , όσο και ως δημοτική αρχή , ότι με τέτοια έκπτωση θα γίνει έργο ποιότητας και θα φτάσει το έργο ως τον Μύτικα , για να δει ο Μύτικας την ποθούμενη ανάπτυξη !!! Η έκπτωση αυτή είναι προκλητική και στην πιάτσα των εργολάβων όλοι γελάνε .... Ως θεματοφύλακας του δημοσίου συμφέροντος η δημοτική αρχή του ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ , επιβάλλεται να διαφωτίσει τον κόσμο : Τί έργο είναι αυτό με έκπτωση 61% ; πως δίνονται οι εκπτώσεις στα έργα ; πόσα χιλιόμετρα περίπου θα γίνουν από την Μπαμπίνη ως τον Μύτικα με αυτή την έκπτωση ; Και κυρίως, αν στο έργο με τόση έκπτωση , διασφαλίζεται ή όχι , να έχει την τεχνική ποιότητα των προδιαγραφών του ή , με μια νεροποντή θα φύγει η άσφαλτος και θα φυτρώσουν στο δρόμο κουτσούνες και άλλα αγριόχορτα ; Γιατί τα έχουμε δει και αυτά σε οδικούς επαρχιακούς δρόμους που έριξαν άσφαλτο , που πετάχτηκαν τόσα χρήματα και , σήμερα είναι χωματόδρομοι και ουσιαστικά κατσικόδρομοι .Προκαλείται το δημόσιο αίσθημα με τέτοια έκπτωση !!! Η σιωπή των υπευθύνων μας προβληματίζει.

mytikaspress είπε...

Φίλε αναγνώστη 11:22, επειδή αναφέρθηκες συγκεκριμένα και σε εμάς, το θέμα των μεγάλων εκπτώσεων στα δημόσια έργα είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια. Σίγουρα η εμπειρία έχει δείξει ότι αναμφίβολα έχει επιπτώσεις στην ποιότητα των έργων και δεν πιστεύω να έχεις την γνώμη, ότι το δημιουργήσαμε εμείς ή οποιαδήποτε δημοτική αρχή!!!
Εμείς αναφερθήκαμε απλά σε μία θετική εξέλιξη, που είναι η δημοπράτηση ενός απαραίτητου οδικού έργου για την περιοχή μας και τίποτα παραπάνω. Πιστεύουμε λοιπόν αυτό το έργο να προχωρήσει και το υπόλοιπο από τα 3 εκατομμύρια ευρώ που έχουμε από την μεγάλη έκπτωση, να διατεθεί με μία συμπληρωματική σύμβαση, ξανά για το ίδιο κομμάτι, ώστε να γίνουν οι παρεμβάσεις οι απαραίτητες σε όλο το μήκος του δρόμου μέχρι και τον Μύτικα.
Το θέμα των εκπτώσεων πάντως έχει πολλές παραμέτρους και μία από αυτές είναι και πως γίνεται η σύνταξη των προϋπολογισμών των έργων.
Πάντως πληροφοριακά σε ενημερώνουμε ότι αυτής της τάξεως τις εκπτώσεις έχουμε στα οδικά έργα.

ΦΙΛΙΚΑ

Ανώνυμος είπε...

δεν έχουμε τίποτα προσωπικο μαζί σας αγαπητό ΜΥΤΙΚΑΣ ΠΡΕΣ . Χαιρόμαστε που μετα απο δική μας παρέμβαση , με ερωτήματα όπως θα είδατε , ενημερώνετε , ενώ αυτή την ενημέρωση , γνώμη μας είναι , θα έπρεπε να την είχατε κάνει εξ αρχής στην ανάρτηση σας. Και φυσικά οι ευθύνες της σύνταξης των τεχνικών προδιαγραφών δεν ανήκουν στη σημερινή αλλά ούτε και στη χτεσινή δημοτική αρχή , αλλά στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδος την οποία δεν βλέπω να μέμφεσθε ( χτεσινή Περιφέρεια , του Κατσιφάρα έχει ευθύνες) . Μην είστε όμως τόσο σίγουρος ότι όλα τα οδικά έργα έχουν τέτοιες προκλητικές εκπτώσεις...Κάτι ξέρουμε και μεις ως τεχνικοί. Συμφωνούμε βλέπω , ότι , με τέτοιες εκπτώσεις , τα έργα δεν μπορεί να είναι και τόσο ποιοτικά όπως θα έπρεπε να είναι, για το βραχώδες ανάγλυφο του εδάφους του κεντρικού ορεινού Ξηρομέρου. Και αυτό κατακρίνουμε . Ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ποιοτικό έργο με 60% έκπτωση Και να γνωρίζετε , ότι για τον Μύτικα και την περιοχή ενδιαφέρει πάρα πολλούς η ανάπτυξη , όπως κι εμένα , και οι περισσότεροι επιθυμούν ανιδιοτελώς την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής , πλην των " Λακεδαιμονίων " που έχουν και προσωπικά οικονομικά κίνητρα. Φιλικά.

Ανώνυμος είπε...

εγω που εγραψα για την εκπτωση και αναψα τον διαλογο θελω να ρωτησω το εξης αν καποιος πατριωτης ξερει
Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΙ ΕΙΔΟΥς ΕΡΓΑΣΙΕς ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΣΤΗΝ ΜΠΑΜΠΙΝΗ , ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΤΟΥ ΜΑΛΙΑΚΟΥ
ΚΑΙ ΤΕΛΟς ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΜΕΧΡΙ ΓΕΩΡΓΑΛΕΙΚΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
ΑΝΑ ΚΑΠΟΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΑΣ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

καλά ; επιτρέπεται να λές έτσι
για το χωριό του δημάρχου μας. την Ζάφτσα ?
λίγο σεβασμός επιτέλους.

Ανώνυμος είπε...

αυτο σε μάρανε εσένα ; όλοι αναφέρονται στην μεγάλη έκπτωση που αυτό συνεπάγεται όχι και τόσο καλής ποιότητας έργα και συ μας λες για παρακάμψεις κλπ. Σάμπως αν ήθελες να πας στη Ζάβιτσα , αν γίνει η παράκαμψη , δεν μπορείς να πάς ; Το πρόβλημα φίλε δεν είναι η παράκαμψη ή όχι απο τα χωριά ΜΠΑΜΠΙΝΗ , ΑΕΤΟΣ και ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ , αλλά η υψηλή έκπτωση στην εργολαβία του έργου που γι'αυτό όλοι σιωπούν.

Ανώνυμος είπε...

τι θές να μας πείς.
οτι ο δρόμος αυτός θα ειναι κακής ποιότητας
Ας βάλει ο δήμος Ξηρομέρου
και εφόσον το επιτρέπει η νομοθεσία
ένα ειδικό συμβουλό του ο δημος
να παρακολουθεί το εργο στην κατασκευή του.
Ενα αρχιτέκτωνα και δύο πολιτικούς μηχανικούς
εχει ο δημος Ξηρομερου.

Ανώνυμος είπε...

τι θές να μας πείς.
οτι ο δρόμος αυτός θα ειναι κακής ποιότητας
Ας βάλει ο δήμος Ξηρομέρου
και εφόσον το επιτρέπει η νομοθεσία
ένα ειδικό συμβουλό του ο δημος
να παρακολουθεί το εργο στην κατασκευή του.
Ενα αρχιτέκτωνα και δύο πολιτικούς μηχανικούς
εχει ο δημος Ξηρομερου.