Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Δήλωση υποψηφιότητας Παρασκευής Κουτρούμπα στο πλευρό του Παναγιώτη Στάϊκου, με τη παράταξη «Αναζωογόνηση Ξηρομέρου- Αποτελεσματικότητα».

Φίλες και φίλοι, συγχωριανοί και συνδημότες, επιθυμώ να ανακοινώσω με χαρά, ότι αποφάσισα και θα είμαι υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Ξηρομέρου στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, στο πλευρό του πετυχημένου πρώην δημάρχου Αστακού και ιατρού Παναγιώτη Στάϊκου, με τη παράταξη «Αναζωογόνηση Ξηρομέρου- Αποτελεσματικότητα»..... Είμαι από τη Παπαδάτο Ξηρομέρου, νέα στην ηλικία και Πολύτεκνη μητέρα τεσσάρων (4) τέκνων. Με τα κοινά ασχολούμαι για πρώτη φορά. Θέλω όμως να αγωνιστώ μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση και με τη βοήθεια όλων σας, για την πρόοδο και την προκοπή του χωριού μου αλλά και όλου του δήμου μας. Εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος και πιστεύω ότι αξίζω να ζητήσω να στηρίξετε την προσπάθειά μου για προσφορά στο κοινό καλό του τόπου μας. 

Γιατί πραγματικά αξίζουμε το καλύτερο αύριο! Εμπρός για την αναζωογόνηση του Ξηρομέρου.

7 σχόλια:

  1. ΣΑΡΩΝΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΣΤΑΙΚΟΣ.ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ ΑΛΛΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΤΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία Παρασκευή ειμαστε μαζι σου για ενα καλύτερο αυριο για τον τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάμε ρε βούλα, όλοι μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη επιτυχία Παρασκευή μου.!!!
    Σε ευχαριστώ για την Εμπιστοσύνη σου.!!
    Παναγιώτης Σταικος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΙΚΕ .ΒΟΥΛΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα καλυτερα παιδια ναι να το δεχτω σαν ανθρωπινο κομματι...το οραμα που ειναι ομως αυτων των "παιδιων"?βαζω υποψηφιοτητα δε σημαινει βαζω για να βαζω η για να τα παρω..να κερδισω εγω κατι.υποψηφιοτητα σημαινει αναλαμβανω αυτη τη θεση κ προσπαθω για ενα καλυτερο αυριο στο δημο μου κ στο χωριο μου.να ξερω ποιες ειναι οι αναγκες του χωριου μου κ να παλεψω για αυτες..αυτο ειναι το δυνατο για τον τοπο μας.το να αγωνιστει ο καθενα απ αυτους τους υποψηφιους για ενα καλυτερο αυριο του χωριου του.ευχομαι λοιπον να υπαρξει αυτη η διαθεση.καλη επιτυχια λοιπον σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο