Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ Θ. ΝΤΕΜΟΣ απο τον Αετό, υποψήφιος με τον Θανάση Κασόλα

               Ένας αξιόλογος άνθρωπος, ένα άτομο δραστήριο και ενεργητικό, ο Βασίλης Ντέμος απο τον Αετό, θα είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, με τον συνδυασμό "Κύμα Αλλαγής" του Θανάση Κασόλα. 
       Είναι γνωστός για την συνεχή προσφορά του στα κοινά, ιδιαίτερα αγαπητός στην τοπική κοινωνία, κατέρχεται για πρώτη φορά Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος και αξίζει την ψήφο μας...

Αναλυτικά η δήλωση του Βασίλη Ντέμου:
         Η απόφασή μου για αποδοχή της τιμητικής πρότασης του Υποψηφίου Δημάρχου Θανάση Κασόλα για συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού ΚΥΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ είναι παράλληλα και η έναρξη της έμπρακτης προσπάθειάς μου να συνεισφέρω με κάθε τρόπο στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μου. 
         Ζώντας από παιδί στον Αετό της Δημοτικής Ενότητας Μεδεώνος, δημιουργώντας εδώ την οικογένειά μου και δραστηριοποιούμενος επαγγελματικά στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους............

 
  Θέλω, λοιπόν, να στηρίξετε με την ψήφο σας εμένα και τον υποψήφιο δήμαρχο Θανάση Κασόλα ώστε να διεκδικήσουμε καλύτερες συνθήκες ζωής και εργασίας για τους ανθρώπους αυτού του τόπου. 

Με εκτίμηση 
Βασίλειος Θ. Ντέμος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Ακτίου-Βόνιτσας με το συνδυασμό ΚΥΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο