Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ-ΣΑΛΑΓΙΑΝΝΗ υποψήφια με τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΪΚΟ

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,
          Ονομάζομαι ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ και είμαι σύζυγος του Αλέξανδρου Σαλαγιάννη ιδιοκτήτη σχολής οδηγών με έδρα τον Αστακό
       Μένω μόνιμα στον ΑΣΤΑΚΟ και εχω δύο γιους, τον Γιώργο, φοιτητή του τμήματος ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΥ του Πανεπιστημίου Πατρών, και το Νίκο, φοιτητή επίσης στο τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ του ιδιου Πανεπιστημίου. 
         Με πολλή χαρά λοιπόν, θα ήθελα να σας δηλώσω την υποψηφιότητα μου ως δημοτικής συμβούλου με το συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου κου Παναγίωτη Σταϊκου <ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ>. Η  απόφαση μου να συμμετάσχω  και γω  σε αυτόν τον αγώνα ηταν ανενδοίαστη, καθώς πιστεύω και θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για ένα καλύτερο αύριο για μας και τα παδιά μας. Σας ζητώ λοιπόν να με στηρίξετε σε αυτή μου την προσπάθεια. 

Μετά τιμής,
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ-ΣΑΛΑΓΙΑΝΝΗ


2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου για την εμπιστοσύνη σου .!!!
    Ολόψυχα καλή επιτυχία .!!!!
    Παναγιώτης Σταικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο