Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Το ΣτΕ κρίνει οριστικά την εργολαβία – σκούπα του Άκτιο-Αμβρακία

Ακόμα ένα σκόπελο θα κληθεί να περάσει η εργολαβία-σκούπα που θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο της Αμβρακίας Οδού. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com το έργο θα κριθει στο ΣτΕ μετά από προσφυγή που κατατέθηκε από την δεύτερη μειοδότρια GD Infrastrutture και θα συζητηθεί κάπου στα μέσα Ιανουαρίου. Αν ξεπεραστεί και αυτό το εμπόδιο, τότε η επόμενη μέρα θα σημάνει την αποστολή για να εγκριθεί η σύμβαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, να οδηγηθεί στη Βουλή και να υπογραφεί για να ξεκινήσει η κατασκευαστική περίοδος. Να θυμίσουμε ότι η ανάδοχος κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ έδωσε έκπτωση που φτάνει το 49,85%.

Να θυμίσουμε πως ήδη υπήρξε ένα πρώτο αποτέλεσμα από την προδικαστική προσφυγή στην ΑΕΠΠ η  οποία συζητήθηκε στις 22 Νοεμβρίου και απερρίφθη. Η απορριπτική απόφαση της ΑΕΠΠ, ήταν σημαντικά δεδομένου του χαρακτήρα της προσφυγής που κινούνταν συνολικά εναντίον όλων των εταιρειών που είχαν κατηγορηθεί για την δημιουργία καρτέλ.
Το έργο έχει διάρκεια 30 μήνες και εφόσον δεν έχουμε περαιτέρω καθυστερήσεις θα ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022, παραδίδοντας ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, μήκους 48,5χλμ που θα ξεκινάει συνδεόμενη με την Ιόνια Οδό από το νότιο άκρο της λίμνης Αμβρακίας και θα καταλήγει λίγο πριν την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου-Πρέβεζας. Προτεραιότητα έχει δοθεί στο ανατολικό άκρο, την λεγόμενη Παράκαμψη Αμφιλοχίας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την υπογραφή της σύμβασης.
Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ως έργο-phasing από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ως έργο phasing (έργο-γέφυρα που χρηματοδοτείται από δύο συνεχόμενα ΕΣΠΑ).
Την ίδια στιγμή αναμένεται και η «κορδέλα» για την απόδοση των πρώτων 15χλμ της Αμβρακίας Οδού από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα, πιθανότατα το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα καθώς η μοναδική εκκρεμότητα είναι η ηλεκτροδότηση του οδοφωτισμού.
ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο